Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Resposta de Super3.

Pàgina 1 de 4 1, 2, 3, 4  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Resposta de Super3.

Missatge por Carles25 el Dj 31 Jul - 15:54

Bé com sabeu estic fent el màxim per remoure el doblatge en català dins de les meves posibilitats de contacte amb Super3.

Fa una semana vaig preguntar-hi a Super3 sobre nous episodis de :
- Detectiu conan
- Shin shan
- Possibles doblatges en català de Pokèmon i Digimon .

He obtingut resposta però per quelcom és difícil de conseguir-les per ara aquestes sèries però tenen molt en compte els meus suggeriments i  lluintant-les per conseguir-les.

Hola Carles,...
Realment no és gens fàcil aconseguir llicències i drets per emetre aquestes sèries.
Però tenim molt en compte els vostres suggeriment i ho seguim intentant.
Salutacions!
CLUB SUPER3
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 422
Punts : 2875
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Resposta de Super3.

Missatge por NuryMaron el Dj 31 Jul - 20:15

Que amables, almenys contesten!
Més shojos i sèries noves també voldria Feliç  pokémon i digimon estan més vistos i accesibles. Per sort les podem veure en altres canals, igual que Shin chan, que en dónen nous episodis cada dia a neox ^^
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14938
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dj 31 Jul - 21:30

Sí contesten amablament rara vegada contesten però aquesta vegada vaig tratar-li de vostè i una carta cordial per correu

Això vaig enviar-hi

bones em dirigeixo a vostès per veure si hi ha possibilitats en un futur proper nous capítols de sèries que han triomfat a Catalunya com:
- Detectiu conan
- Shin shan

D'altra banda si és factible aconseguir algun dia la llicència de sèries com Pokémon i digimon ja que no s'han doblat al català que jo sapiga i segur que triomfaria sobretot per a la gent petita i són sèries ideals per emetre en Super3 a més d'entretenides per la mainada .

Salutacións i gràcies .
Att Carles.

Els motius de preguntar-li per Pokèmon i Digimon no estan doblades al català per això els hi vaig comentar si podien conseguir-les en un fútur o algún día llunya les llicències

Sobre Shin shan se que l'emeten en castellà per Neox de tan en tant capítols nous però en castella la veu d'en Shin shan no li posa ganes en comparació a la veu de la Cristina Mauri que posa la veu Catalana li posa més gràcia i ganes.
Uns dels culpables  de l'oblit el doblatge de les versions en català i Gàlleg a pesar del seu èxit és la compra en exclusiva en el 2005 per Antena3 pagant més per la llicència a nivell nacional.

Shin shan ho van rependre a emetre uns episodis nous en el 2011 de nou en català però no van continuar ja que la compra va ser per part de 3XL.

Qualsèvol cosa que pugui fer i estigui dins de les meves posibilitats els hi puc preguntar-hi ^^
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dj 31 Jul - 21:47

enserio en van fer de nous al 2011??? waa jo això no ho sabia!!!
quuins van fer? o.o

Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4216

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dj 31 Jul - 22:49

Desconec quins episodis van doblar ja que va ser per l'estiu de l'any 2011 tinc que investigar més sobre això .

Clar és que no fan avisos ni res de vegades és molt difícil enterar-se T_T pasa com Doraemon els nous capítols els fins de setmana i entre setmana repeticions de capítols emesos
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dv 1 Ago - 0:12

aiss si és que la desparació del 3xl ha fet molt de mal..  Passota  plorant
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dv 1 Ago - 9:59

De totes maneres de Shin shan portem alrededor de 400 episodis doblats que no són pocs algún día arribarem a l'altura de Neox que són uns 800 doblats en castellà van per la temporada del 2012 amb certes censures alguns episodis emessos parcialment i no en la seva totalidad potser no comprats per neox .  Feliç
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dv 1 Ago - 12:47

uooooooooh! Jo sempre els miro per totsrucs, els he vist tots fins el 259 (alguns em falten per mirar però els tinc localitzats)

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dv 1 Ago - 14:59

Quin munt!! No crec que siguin per tant com per censurar-los Surpres
Bé, esperem veure'ls en català d\'acord
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dv 1 Ago - 15:20

No dic censura 100% d'ells tant com Shin shan i Doraemon emeten historietes 2-3 per capítol i algunes no hagin sigut emeses per TV això solament ha passat des de les remeses comprades en 2010 fins l'actualitat

sino funciona l'enllaç copieu també el ) que nosé perquè no funciona directament no agafa el ) final.

http://es.wikipedia.org/wiki/Anexo:Episodios_de_Shin-chan_(2009)
http://es.wikipedia.org/wiki/Anexo:Episodios_de_Shin-chan_(2010
http://es.wikipedia.org/wiki/Anexo:Episodios_de_Shin-chan_(2011)
http://es.wikipedia.org/wiki/Anexo:Episodios_de_Shin-chan_(2012)

En Doraemon també ha passat que han utilizat censura i tot en català o capítols no emesos o parcialment emessos després d'això ja em pensó qualsevol cosa .

D'altres vegades la culpable es la distribuidora Europea que no ha comprat aquesta historia per algún motiu en concret

Amb l'emissió és comú de vegades veure aquests problemes en comú sino compren a una distribuidora Europea o directament del Japò.
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Ds 2 Ago - 2:32

N'hi ha un bon plegat que no s'han emès Surpres m'agradaria veure'ls, inclòs l'especial dels 20 anys, deuen ser molt divertits!
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dl 11 Ago - 12:02

woooooooooooow!! Mare meva quanta cosa! I com t'ho curres Carles! Moltes gàcies per la informació. i que bé que et contestaren! Feliç
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12439
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dl 11 Ago - 13:33

Si de tant en tant es té que intentar i per perdre no perds res a  veure si de aquí en un fútur hi ha noves noticies Feliç
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dt 12 Ago - 23:18

Doncs si ^^
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dc 13 Ago - 11:53

Creus que doblaran mai nous episodis de shin chan???
estan tots els dobladors actius?

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dc 13 Ago - 13:00

De Shin chan segur que si tard o d'hora segur que ho conseguirán ja que en un principi están interesats però que no han arribat en un acord per comprar-ne de nous

Els actors de doblatge de la sèrie actualment activament a excepció d'algú per causa natural no hauria d'haver o existir algún problema en la seva apareció de nou.
Shin shan -> veu de Cristina Mauri (l'última certeza de doblatge és del 2013)
Misae -> veu de Gloria Gònzalez ( l'ultima certeza de doblatge és del 2013)
Hiroshi -> és fácil no? En marc Zanni aquest sempre està doblant té sort tant en català com en castellà (2014)
Himawari -> veu de Elisabet bergalló  aquesta sempre està doblant té sort en el doblatge per la veu (2014)
Kazama -> veu de Carme carvell aquesta no ha fet molt doblatge en comparació amb les altres veus però els personatges que ha fet els ha respectat (2013).
Masao -> La Anna Orra no ha fet molt doblatge  però està localitzable (2013) i va surtir en el reportatge d'aquest any així que no hi hauria problema ja que va disfrutar fent de masao.
Nene -> Veu de Silvia Goméz no ha fet molt de doblatge però els personatges son respectats però esta activa (2014).
 Midori -> Veu de Eva lluch ha fet una mica més que les dues anteriors (L'última recerca de doblatge és de l'any passat 2013).
Ume matzuzaka -> Aquí va ser curiós hi ha dues veus la primera veu Núria domenech ha fet molt doblatge (l'última recerca  de doblatge és de l'any passat 2013) o la segona Monserrat Roig (l'última recerca de doblatge és del 2011)
Director Mafios -> No hauria d'haver massa problema és en Jaume Mallofre i sempre està doblant alguna o altre cosa.
Kamamura -> és la mateixa veu de l'ai en Detectiu conan o del gos rovelló no hauria d'haver massa problema veu de Roser aldabó
Kagaguchi -> Veu d'en Miquel Bonet no ha de ser problema tot el que ha doblat ho ha respetat amb els seus propis papers és la mateixa veu d'en genta en detectiu conan.
Yuko -> La mateixa veu de la segona veu d'en Nobita per Geni rey que no hi hauria d'haver problema.
Ogin -> Veu de Isabel valls no hauria de ser problema (l'última recerca és del 2014 doblant una pel·lícula de lego) a més aquesta veu ha fet doblatge durant tota la seva etapa.
Mari -> Doblada també per Elisabet Bargalló
Dr Tokuro -> no hauria d'haver problema ja que l'actor és en claudi domingo encara que no dobla res desde el 2011/2012 i és una de les veu d'en Kid kad el lladre en Detectiu Conan.
Ishizaka -> No hi hauria d'haver problema ja que és el mític Josep Maria más i fa el relleu d'en follet tortuge a Bola de drac kai i a la pel·Lícula del (2014) i ha fet molt de doblatge en català.

Ara vé hi ha una veu que no potser en nosaltres i és mítica pel riure i la interpretació d'en Norbert Ibero posant la veu a l'ultra heroi.

De les veus addicionals ja és més difícil seguir la pista o detectar qui es qui cadascú ja que moltes vegades o per tandes no han conservat la mateixa veu.
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dc 13 Ago - 13:11

en fi... suposo que no passarà res per canviar la veu de l'ultraheroi... Doncs és una pena que no en comprin de nous XD
Carles suposo que ja has vist els episodis 44 i 45 d'Azuki al MEGA no? Jo ara tornaré a mirar la serie per veure el final

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dc 13 Ago - 13:30

Si segur que posen a un a l'altura que ho farà prou bé a més que al ser una sèrie més orientada a nens ho cuiden més.

A veure si tant de bo hi ha sort i ens donen una sorpresa.

P.D Si ho he vist ara ho estic descarregant
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dj 14 Ago - 0:18

Carai com t'ho saps Content!! els tens controlats  d\'acord 
una llàstima lo del Norbert
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dj 14 Ago - 9:22

Si la majoria d'aquests són públics

Com ampliació en Miquel Bonet és actors de la escola de teatre de Catalunya.

a vegades hi han veus entranyables com la de l'ultra heroi però això no son totes hi han algunes que tardarem temps en assimilar-ho

Poso veus que han marcat historia en l'últims 30 anys que jo recordi :
La bruixa avorrida de les tres bessones -> veu que ja no està en nosaltres per Elsa fabregas va morir als 87 anys era argentina amb nacionalitat Espanyola .
El mestre estallico de les tortugues ninja -> veu d'en enric Arredondo una mort dolorosa va està retirat del doblatge  per una enfermetat òsea dels ossos en coma a l'any 1997 encara que es va recuperar va morir als 66 anys a l'any 2006.
Follet tortuga ->  Vicenç manel domenech una persona mítica per la seva veu i això que mai es va casar ni res va viure sempre en secret amb sa germana va morir per una caiguda craneal als 70 d'edat.
Tao pai pai -> Veu d'en pep madern aquesta va ser la pitjor més dolorosa de totes amb sida als 40 anys
 el cantant ramón llenas ->  va morir a l'any 2003 i ens va deixar  com cançons dels barrufets o de les tortugues ninja i la canço de l'azuki entre altres.

Aquí hi ha un video de veus emblemàtiques de bola de drac.

Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dj 14 Ago - 12:52

Molt interessant enlluarnat Quins records!!!!!
he creat un tema d'Azuki AQUÍ a veure si em pots ajudar a completar la informació!!!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dj 14 Ago - 14:10

ostres quin greu em sap per tot ells Trist  quins records la bruixa avorrida  ploraaant
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 16 Ago - 10:42

ja veus, la bruixa avorrida quant de temps mare meva.... jo les tres bessones ho he vist, en català, en valencià i en castellà jajajaj la meva germana i jo ho miravem sempre
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Medea el Dg 24 Ago - 0:50

Ostres jo si recordo haver vist el shinchan en catala! El van donar abans que en castellà i em vaig aprendre la canço i tot pero despres antena 3 va comprar la serie i es va deixar d'emetre. La veritat seria genial que la tornessin a donar i si emetessin nous caps de detectiu conan tmb seria l'ostia! Es va quedar d'allo més interessant i jo he hagut danar tirant amb subtítols pero trobo a faltar el català TT
Medea
Aquí començen els genis
Aquí començen els genis

Nombre de missatges : 184
Punts : 1268
Reputació : 20

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dg 24 Ago - 1:32

Si el temps passa molt depressa i ara et dones compte de les coses que s'han fet bé i hem disfrutat dia darrera dia .

Per exemple ara mateix m'he possat a veure Asterix i Obelix les primeres pel·lícules de l'any 70 i 80.

i m'he trobat que la primera veu d'en obelix era la mateixa veu de l'oloong a Bola de drac (primers 26 episodis) i del mixet murri de la torre sagrada en bola de drac com substitut per Albert diaz .

O la primera veu d'en Juli cesar era la mateixa veu que el freezer de bola de drac z per Jordi vilaseca

La veu d'en Panoramix es la mateixa veu que el fullet tortuga en bola de drac

Actors que ja no están en nosaltres i en el seu dia no ens fixavem amb les veus però ara al escoltar moltes sèries en comú al tonar-les a veure dius mira aquest interpretava aquest personatge ja que algunes veus son fácil de reconeixer al ser escoltades en diverses sèries i pel·lícules  riure 

Pel vist al principis es notava que no havia moltes persones en el doblatge en català .
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 4 1, 2, 3, 4  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum