Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Hola conillets

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Hola conillets

Missatge por conilleta el Ds 16 Ago - 19:30

Bones, em presento, el meu nom d'usuari és conillet però em diuen Marta.
I que dir-vos? Doncs vaig descobrir aquest fòrum via youtube en un video on fèieu una mica de propaganda de tot el que oferia aquest fòrum, vaig estar llegint uns quants missatges durant aquestes últimes setmanes, sobretot pel tema Sailor Moon Crystal.
Les meves sèries preferides so: Sailor Moon, Jeanne, Doremi i Sakura...
He vist que al fòrum també parleu d'Inuyasha... També m'agrada però poder no tant i ara mateix he vist que teniu un nou "tema" només per Azuki, la veritat és que no recordo que és XD

Com que al fòrum sou d'allò més llaminers, aquí us deixo els meus plats preferits (m'encanta la cuina japonesa):
Ramen, canalons i bunyols de pop!  enlluarnat

Soc una mica pesada, de vegades parlo molt i no dic res, espero que no em feu fora per plasta!!!!  ploraaant  No crec, feu cara de ser tots d'allò més simpàtics riure

Jo ara tinc 15 anys, faré els 16 d'aqui poquet i soc una gran fan del manga i l'anime en català, sobretot el femení... No m'agraden les matemàtiques i m'encantaria fer periodisme, ara intentaré posar-me una foto de perfil xula! Un plaer d\'acord

I res més a dir... M'encanta utilitzar aquestes caretes tant xules que teniu  feliç  contenta  desconten  enamorat  ooh  enamorada  marejat 

BYE
conilleta
Aquí començen els genis
Aquí començen els genis

Nombre de missatges : 152
Punts : 1323
Reputació : 24

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Hola conillets

Missatge por NuryMaron el Dg 17 Ago - 0:36

Hola Marta!!
Quina alegria, una nova usuària presentant-se  Feliç  Per suposat ets més que benvinguda i "parla" tot el que vulguis, encantada de llegir-te Content
Tenim sèries preferides en comú!
Passa-ho bé i comenta força... m'agrada el teu nick riure
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 15058
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por conilleta el Dg 17 Ago - 7:31

Moltes gràcies Nury, m'alegra saber que no passa res si em faig pesada  feliç A mi també m'agrada el Nick ajajaja conilleta 4ever XD
conilleta
Aquí començen els genis
Aquí començen els genis

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dg 17 Ago - 14:54

Com a administrador del fòrum et donc la benvinguda! que t'ho passis molt bé!

Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4336
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por conilleta el Dg 17 Ago - 18:06

Moltes gràcies, encantada d\'acord
conilleta
Aquí començen els genis
Aquí començen els genis

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dl 18 Ago - 8:38

benvinguda marta  Content
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 13220
Reputació : 93
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por conilleta el Dc 20 Ago - 19:02

Moltes gràcies a tots per aquesta benvinguda, sou un fòrum molt acollidor, ja tinc ganes de formar-ne part, però encara no entenc com va tot això de posar vídeos imatges... XD em perdo molt!!!!!!
Ja em va costar molt registrar-me i comentar riure
Soc molt inexperta i clar em perdo amb tots aquests temes d'informàtica i també vaig molt perduda llegint els diferents temes, ja que hi ha tants i tants de missatges que no he llegit i que per tant no sé de que van ni quina informació em poden aportar... I a mida que vaig llegint veig que la info del fòrum és MASSA IMPORTANT!!! he trobat jocs, productes, música i informació super actualitzada enlluarnat

Tardaré molt de temps a llegir-me tots els missatges i els temes (així per sobre) del fòrum, però ja ho aniré fent ja que a mida que vaig llegint descobreixo més coses i hi estic trobant coses súper interessants!

Moltes gràcies per crear entre tots aquest espai fans de l'anime en català!!!!
conilleta
Aquí començen els genis
Aquí començen els genis

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dj 21 Ago - 0:00

uy veig que ja t'havies presentat riure en un altre tema t'he dit que et podies presentar si et venia de gust jajaj  bé doncs m'alegra veure que tenim un nou usuari entr nosaltres que s'animi a comentar ^^ i si aquest fòrum és molt acollidor, jo en soc membre gairebé quasi desde que es va fer i sempre n'he estat molt contenta, va haber una temporada llarga que no podia entrar perquè no tenia internet, i em va costar molt posarme al dia perquè no em volia perdre res i m'ho vaig llegir tot o gairebé tot jajaj i encara que molts usuaris ja no entren ono comenten encara en quedem alguns per anar xerrant sobre aquesta gran sèrie i sobre altres que ens agraden ^^

de debò que t'ho vols llegir tot?? O_o  tens una gran feina per davant, encara que alguns temes els vam haber d'eliminar per els drets d'autor de les series que teniem en descàrrega directa...

i bueno que estic molt contenta de veure que estàs interessada pel fòrum, ens llegim d\'acord 

si tens algun dubte o pregunta no dubtis en preguntaro jeje
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12559
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dj 21 Ago - 0:02

m'acabo d'adonar que tinc un nou rang! Content  jajaja no sé ni desde quan m'ha canviat, l'acabo de veure ara mateix riure
Bunnyxsempre

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12559
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: