Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Mizu T'estimo

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Mizu T'estimo

Missatge por Carles25 el Dt 14 Oct - 5:22

Recuerdo del primer mensaje :

Amor de fibres i venes d'entranyes plenes de profund desig immens que tinc amor de carícies tendres de mirades eternes
de tocs ardents amors vidents presagiant respostes beneït amor que mostres omplint la meva vida guarint la ferida
calorossa de matinada de dolços somnis a l'albada de llàgrimes alegres d'apassionades febres de candent intensitat
de immesurable immensitat incontenible desbordant al pit agitat i tremolós al llit que no troba cabuda explicació o mesura
i que no deixa de créixer que mai deixa de creure que toca amb les teves mans , que camina en els teus passos
i mira amb els teus ulls i té el teu rostre em fa el més feliç dels homes amor que porta el teu nom Lina

Sinò fos pel forum i el whatsapp del grup d'aquest fórum no podria haver existit aquest amor entre dues persones del forum

Testimo Lina  *-*

Editat per darrera vegada per Carles25 el Ds 18 Oct - 22:30, editat 2 cops en total
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 422
Punts : 2933
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Mizu T'estimo

Missatge por Carles25 el Dj 4 Jun - 22:54

@Mizu dubto que et passis pel fòrum però recordu aquest tema i.. sembla que fosi ahir .. :(són tants moments únics que estiguis on estiguis reflexionem de les coses i moments únics que hem compartit junts solament puc dir 

Reflexió de la vida Trist
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 422
Punts : 2933

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por mrc el Dt 9 Jun - 18:24

Doncs es va connectar ahir @carles25 @Mizu
mrc
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!

Nombre de missatges : 4
Punts : 810
Reputació : 20

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dt 9 Jun - 18:31

qui ets? @mrc
si continueu fent aquesta persecució amb la Mizu quedareu els dos expulsats del fòrum, primer avis com administrador. Aquí es parla d'anime i manga en català, ho recordo

Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4274

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por mrc el Dt 9 Jun - 18:44

@dr_tomoe el que tenia que dir t'ho he dit en privat però tampoc feia falta posar-te així
mrc

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dt 9 Jun - 18:53

Perfecte Carles.
1- T'has fet passar per la Mizu en varies ocasions.
2- Ara has creat un usuari nou fent veure que no erets tu, de nou enganyant al fòrum.
3- Crees temes que no tenen res a veure amb el fòrum, t'ho permetem i tot hi així no respectes als altres usuaris del fòrum que han dessidit marxar per la seva propia voluntat.

I a sobre em vens a mi amb lliçons de moralitat, que si no cal que em posi així etc. 
Escolta noi, el que has estat fent aquests últims mesos ha estat donar molt el "coñazo" amb les teves histories que no venien a tema i has trencat totalment la dinàmica del grup del whatsapp. A part mitjançant principalment el fòrum -i altres xarxes- has intimidat a una noia que no volia problemes i que fins i tot va marxar de totes les xarxes socials -incluint el fòrum i el whatsapp- pèr no saber més de tu, tot i així tu t'has fet passar per ella agafant contrasenyes etc... I evitant que poguessim parlar amb els amics de la noia que la volien ajudar... Ens has enganyat a tots moltes vegades i ara encara em demanes que et no cal que em posi així... Fa mesos que t'hauria d'haver fet fora del fòrum i no ho he fet.
Parlaré amb els altres dos adminisdtradors del fòrum per pensar si cal fer-te fora del fòrum o no degut als teus actes.

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por mrc el Dt 9 Jun - 19:17

Jo solament puc dir que fa dos mesos se'm va morir la meva avia i estic super decepcionat amb una persona

Y t'equivoques no m'he fet passar per la Lina en el fórum no sé d'on treus això

Y Et tornes a equivocar en ningún moment volia engañar al fòrum ¿a cas t'he dit que sóc un altre persona? Solament volia comprovar una cosa res més..

Ok Crearé solament temes d'ànime i manga la restá ja ho farè al meu blog personal si et molesta ._.'
mrc

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dt 9 Jun - 19:25

@mrc escrigué:Jo solament puc dir que fa dos mesos se'm va morir la meva avia i estic super decepcionat amb una persona

Y t'equivoques no m'he fet passar per la Lina en el fórum no sé d'on treus això

Y Et tornes a equivocar en ningún moment volia engañar al fòrum ¿a cas t'he dit que sóc un altre persona? Solament volia comprovar una cosa res més..

Ok Crearé solament temes d'ànime i manga la restá ja ho farè al meu blog personal si et molesta ._.'
Em sap greu tots els problemes que puguis tenir ara mateix Carles, però no pots enganyar al fòrum durant tant de temps i pretendre que jo com administrador no actui, no creus?

Has robat les contrasenyes de la Mizu a les seves xarxes socials, ho sé de primera mà Carles...

Has insinuat que erets una altre persona, SÍ 

Aquest tema s'eliminarà en breus.

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por mrc el Dt 9 Jun - 19:36

S'eliminara? Tanca'l però no el borris que tot els textos que m'he currat no els tinc o espera que els Guardi al menys.......

Els temes personals no tenen res que veure amb el fòrum o si?
mrc

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dc 10 Jun - 22:33

Surpres sorpresas marejat poker face un moment Trist
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14996
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: