Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Maki de...

:: No Anime :: Receptes

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Maki de...

Missatge por joan4647 el Dg 20 Mar - 17:04

Maki de...
california roll:

Ingredients:

- 500 g arròs
- 5 fulles alga nori
- Sucre
- Vinagre d'arròs
- Surimi (palets de cranc)
- Alvocat
- Aigua

Preparació:

Netejar l'arròs (500 g) amb diverses aigües fins que l'aigua sigui clara. Cobrir amb aigua i deixar 20 minuts. Posar l'arròs amb 400 ml d'aigua i posar a bollir. Quan comenci a bollir baixar el foc al mínim. Quan no quedi aigua apagar el foc i posar una barreja de tres cullerades de vinagre d'arròs amb tres de sucre. Amb les mans humides, posar una capa d'arrós sobre tres quarts d'alga nori i surimi i alvocat tallat a barretes. Enrotllar i tallar en trossos.

amanida de tonyina:

Ingredients:

- 500 g arròs
- 5 fulles alga nori
- Sucre
- Vinagre d'arròs
- Tonyina en llauna
- Maionessa
- Aigua

Preparació:

Netejar l'arròs (500 g) amb diverses aigües fins que l'aigua sigui clara. Cobrir amb aigua i deixar 20 minuts. Posar l'arròs amb 400 ml d'aigua i posar a bollir. Quan comenci a bollir baixar el foc al mínim. Quan no quedi aigua apagar el foc i posar una barreja de tres cullerades de vinagre d'arròs amb tres de sucre. Amb les mans humides, posar una capa d'arrós sobre tres quarts d'alga nori i una barra d'amanida de tonyina (barrejar tonyina en conserva i salsa maionesa). Enrotllar i tallar en trossos.

Truita:

Ingredients:

- 500 g arròs
- 5 fulles alga nori
- Sucre
- Vinagre d'arròs
- Truita a la francesa
- Aigua

Preparació:

Netejar l'arròs (500 g) amb diverses aigües fins que l'aigua sigui clara. Cobrir amb aigua i deixar 20 minuts. Posar l'arròs amb 400 ml d'aigua i posar a bollir. Quan comenci a bollir baixar el foc al mínim. Quan no quedi aigua apagar el foc i posar una barreja de tres cullerades de vinagre d'arròs amb tres de sucre. Amb les mans humides, posar una capa d'arrós sobre tres quarts d'alga nori i truita tallada a barres. Enrotllar i tallar en trossos.

Tonyina:

Ingredients:

- 500 g arròs
- 5 fulles alga nori
- Sucre
- Vinagre d'arròs
- Tonyina fresca
- Aigua

Preparació:

Netejar l'arròs (500 g) amb diverses aigües fins que l'aigua sigui clara. Cobrir amb aigua i deixar 20 minuts. Posar l'arròs amb 400 ml d'aigua i posar a bollir. Quan comenci a bollir baixar el foc al mínim. Quan no quedi aigua apagar el foc i posar una barreja de tres cullerades de vinagre d'arròs amb tres de sucre. Amb les mans humides, posar una capa d'arrós sobre tres quarts d'alga nori i tonyina tallda a barres. Enrotllar i tallar en trossos.

Salmó:

Ingredients:

- 500 g arròs
- 5 fulles alga nori
- Sucre
- Vinagre d'arròs
- Salmó fresc
- Aigua

Preparació:

Netejar l'arròs (500 g) amb diverses aigües fins que l'aigua sigui clara. Cobrir amb aigua i deixar 20 minuts. Posar l'arròs amb 400 ml d'aigua i posar a bollir. Quan comenci a bollir baixar el foc al mínim. Quan no quedi aigua apagar el foc i posar una barreja de tres cullerades de vinagre d'arròs amb tres de sucre. Amb les mans humides, posar una capa d'arrós sobre tres quarts d'alga nori i salmó tallat a barres. Enrotllar i tallar en trossos.

Cogombre i ceba tendra:

Ingredients:

- 500 g arròs
- 5 fulles alga nori
- Sucre
- Vinagre d'arròs
- Cogombre
- Ceba tendra
- Aigua

Preparació:

Netejar l'arròs (500 g) amb diverses aigües fins que l'aigua sigui clara. Cobrir amb aigua i deixar 20 minuts. Posar l'arròs amb 400 ml d'aigua i posar a bollir. Quan comenci a bollir baixar el foc al mínim. Quan no quedi aigua apagar el foc i posar una barreja de tres cullerades de vinagre d'arròs amb tres de sucre. Amb les mans humides, posar una capa d'arrós sobre tres quarts d'alga nori i cogombre i ceba tendra tallats a barretes. Enrotllar i tallar en trossos

Mango:

Ingredients:

- 500 g arròs
- 5 fulles alga nori
- Sucre
- Vinagre d'arròs
- Mango
- Aigua

Preparació:

Netejar l'arròs (500 g) amb diverses aigües fins que l'aigua sigui clara. Cobrir amb aigua i deixar 20 minuts. Posar l'arròs amb 400 ml d'aigua i posar a bollir. Quan comenci a bollir baixar el foc al mínim. Quan no quedi aigua apagar el foc i posar una barreja de tres cullerades de vinagre d'arròs amb tres de sucre. Amb les mans humides, posar una capa d'arrós sobre tres quarts d'alga nori i mango tallat a barretes. Enrotllar i tallar en trossos.
joan4647
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 782
Punts : 4241
Reputació : 39
Ubicació : Tarragona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Maki de...

Missatge por NuryMaron el Dl 21 Mar - 23:39

el peix cru no em fa gaire gràcia :$ sort que en aquest tipus de sushi no n'hi ha massa jeje
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 15057
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eugeal el Dc 22 Jul - 16:39

NuryMaron escrigué:el peix cru no em fa gaire gràcia :$ sort que en aquest tipus de sushi no n'hi ha massa jeje
No t'agrada???? Uaaaau a mi m'encanta (si és a llocs bons clar) al tipic buffet lliure sol estar molt dolent  ploraaant
Intentaré penjar alguna recepte jo d'aquí poc
No fa gaire vam fer mochis a casa  enamorat
eugeal
Aquí començen els genis
Aquí començen els genis

Nombre de missatges : 116
Punts : 1190
Reputació : 20

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dj 23 Jul - 22:53

jajaj quants anys fa ja!! de gairebé quan em vaig inscriure... Content

espero la recepta dels mochis! Vaig comprar-ne en una botiga d'aquestes amb productes internacionals, venien envasats però no em van acabar de convèncer, massa dolços.. però la textura i idea m'agraden!
NuryMaron

Nombre de missatges : 11698
Punts : 15057
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dv 24 Jul - 4:18

Jo també els vaig provar envasats, però ecccs!
Els has de fer tu o demanar-ne als restaurants bons

Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4335
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

:: No Anime :: Receptes

Permisos d'aquest fòrum: