Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Videofòrum 2015 a Barcelona

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Videofòrum 2015 a Barcelona

Missatge por Videofòrum2015 el Dt 31 Mar - 19:53

Hola a tots!

Us volem informar que estem organitzant una trobada solidària amb alguns actors de doblatge en català (entre els actors confirmats tenim a la Marta Ullod, Geni Rey i Ana Maria Camps, que són veu molt conegudes a la sèrie Sailor Moon: Marinera Lluna, Marinera Mercuri i Marinera Neptú respectivament). Durant la trobada els actors ens parlaran sobre la seva experiència en el doblatge anime i respondran a preguntes dels fans. Després interpretaran un guió on s'ajuntaran personatges de distintes sèries mítiques per viure una aventura única!

Us deixem amb el nostre vídeo promocional:

Avui mateix hem posat les entrades a la venta. Escribiu-nos a videoforum2015@gmail.com i us informarem de tot. També podeu visitar la nostra pàgina de facebook: https://www.facebook.com/videoforum2015
Preu de la entrada: 10 euros
També tenim un pòster dissenyat pel DAC (podeu veure els seus dibuixos a la seva pàgina de facebook: https://www.facebook.com/david.alcalacerrada) que es podrà reservar via mail juntament amb la entrada. El preu del pòster és de 4 euros.

Tots els diners recaudats els donarem a AFANOC (afanoc.org) 

Qualsevol dubte o suggerencia ens podeu escriure al mail, al fòrum o respondre a aquesta entrada i respondrem tant aviat com ens sigui possible.

Esperem que us agradi la iniciativa!

Editat per darrera vegada per Videofòrum2015 el Dv 1 Maig - 12:42, editat 1 cop en total

Videofòrum2015
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!

Nombre de missatges : 16
Punts : 889
Reputació : 20

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Videofòrum 2015 a Barcelona

Missatge por NuryMaron el Dt 31 Mar - 20:38

UAUU! quina iniciativa tan bona, i què interessant la temàtica enamorada escoltar aquestes "marineres en directe" ha de ser genial!! segur que tindreu molt èxit
Gràcies per informar!!
p.d.: al video promocional hauria de sortir la marinera lluna :P que és un personatge molt conegut i atraient Content
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14991
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Videofòrum2015 el Dt 31 Mar - 20:46

@NuryMaron escrigué:UAUU! quina iniciativa tan bona, i què interessant la temàtica enamorada escoltar aquestes "marineres en directe" ha de ser genial!! segur que tindreu molt èxit
Gràcies per informar!!
p.d.: al video promocional hauria de sortir la marinera lluna :P que és un personatge molt conegut i atraient Content
Estem pensant fer-ne un altre amb personatges diferents als d'aquest, però el complicat és trobar material amb el que treballar. Si fem una segona part amb la Marinera Lluna la deixarem per aquí perqué la disfruteu, jejeje.

Videofòrum2015

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Videofòrum2015 el Dc 1 Abr - 21:55

Com a l'anterior vídeo trobaveu a faltar a la Marinera Lluna n'hem fet un altre en el que és la protagonista! A veure qué us sembla:

Videofòrum2015

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Videofòrum2015 el Dj 2 Abr - 12:55

Bon dia a tots. Tot i que disposeu de tota la informació al nostre facebook ens agradaria ampliar i reunificar la informació sobre l'esdeveniment aquí mateix per si algú hi està interessat:

Per començar us deixem amb la imatge que hem anat omplint de personatges prou coneguts en el món de l'Anime els quals estaran representats per les seves veus. Molts actors han interpretat més d'un personatge i, en alguns casos, us podrien sorprendre els distints registres!

La llista d'actors que tenim confirmats fins al moment (amb possibilitat d'afegir-hi algun més) és:

-Ana Maria Camps
-Anna Orra
-Mark Ullod
-Marta Ullod
-Albert Trifol
-Josep Maria Mas
-Belén Roca
-Geni Rey
-Josep Maria Ullod
-Santi Lorenz
-Eduard Doncos
-Carme Calvell
-Roser Contreras
-Iris Lago
-Roger Pera
-Gemma Ibàñez

I tots ells respondran preguntes sobre la seva feina en el món del doblatge, en especial en el món de l'anime. També respondran preguntes seleccionades dels fans i finalment interpretaran un guió on els personatges més coneguts de l'anime en català viuran una aventura singular!A més d'altres sorpreses que anirem desvetllant!

Tot això serà enregistrat en vídeo perqué ho pogueu gaudir després desde casa, tant els que volgueu rememorar l'esdeveniment com els que no pogueu venir, per cortesia de V de Violeta Productions https://www.youtube.com/user/vdevioleta

També tindrem un mega pòster cortesia del gran DAC https://www.facebook.com/david.alcalacerrada Us deixem un petit preview del pòster:

Per demanar la vostra entrada i el pòster  ens podeu escriure a videoforum2015@gmail.com especificant el vostre nom, DNI, quantes entrades i quants pòsters voleu i la manera de pagament (disposem de compte bancari i paypal) perqué us poguem respondre amb les dades necessàries per tramitar el pagament. Si sabeu segur que assistireu però no us va bé pagar ara mateix podeu reservar el vostre lloc sense problemes i fer el tràmit una mica més endavant (sempre abans del dia de l'esdeveniment). Us recordem que el preu de la entrada és de 10 euros i el del pòster de 4 euros.
Volem recordar-vos també que aquest esdeveniment forma part del projecte "Implica't" de la associació AFANOC (http://www.afanoc.org) pel que tots els beneficis aniran destinats a la seva causa.

Aprofitem per ampliar una mica aquesta informació, per si n'esteu interessats: AFANOC gestiona la Casa dels Xuclis, una casa a prop dels hospitals de referència on els nens malalts de càncer poden viure amb les seves famílies durant el seu tractament. Està pensada per facilitar aquest procés tant als nens com a les famílies que, en altres casos, troben moltes dificultats més enllà de la pròpia malaltia. Per a més informació podeu visitar la seva web http://www.lacasadelsxuklis.org

Per acabar recordar-vos que l'esdeveniment serà el dissabte 9 de Maig a les 5 de la tarda (la entrada es gestionarà entre una hora i mitja hora abans) a l'Auditori de les Coxteres de Sants. L'Auditori es troba darrera les pròpies Cotxeres al carrer Sants, 79 a Barcelona. És un local pensat per facilitar el desplaçament a tothom qui vulgui venir ja que està a prop del metro (Línea 1 parada Plaça de Sants) i de la Estació de Sants.

Moltes gràcies a tots!

Videofòrum2015

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dj 2 Abr - 20:54

Molt maco el tràiler!! Ha quedat guay simular la batalla. contenta
Sort i bona feina!
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Hotaru el Dv 3 Abr - 12:33

em sembla una molt bona causa!!! anims, jo segurament vaig d\'acord
Hotaru
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 457
Punts : 1570

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dv 3 Abr - 16:04

Ostres quina bona pensada! Molt ben pensa i tan de bo pugués anar! Peerò visc una mica lluny per anar ja que soc de valència ...
Molta sort! Espere que vagi molt bé k vagi molta gent i k s'ho passin molt bé! d\'acord 
els videos son genials han quedat molt bé tots! Content
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12492
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Videofòrum2015 el Dv 3 Abr - 16:31

@Bunnyxsempre escrigué:Ostres quina bona pensada! Molt ben pensa i tan de bo pugués anar! Peerò visc una mica lluny per anar ja que soc de valència ...
Molta sort! Espere que vagi molt bé k vagi molta gent i k s'ho passin molt bé! d\'acord 
els videos son genials han quedat molt bé tots! Content

Vaja, és una llàstima. Però justament per gent com tu enregistrarem l'esdeveniment en vídeo que, tot i que no sigui el mateix, com a mínim el podreu veure Feliç

Videofòrum2015

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 4 Abr - 12:47

Si que bé ^^ moltes gràcies per penjaro en vídeo Content  quan estigui de segur k  el veig d\'acord
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Ds 4 Abr - 13:37

Jo segur està que hi aniré, ara ho acabaré de parlar amb en maxkaiser! 
quiines ganes! Feliç

Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4269
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 4 Abr - 13:37

ja contareu k tal Content d\'acord
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Ds 4 Abr - 15:17

oi taaant !

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 4 Abr - 15:48

^^
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Videofòrum2015 el Dj 9 Abr - 12:04

Només queda un mes pel GRAN dia!
Encara no tens la teva entrada? A qué esperes?! Reserva-la ARA a videoforum2015@gmail.com. Escriu-nos amb les teves dades, el número d'entrades i de pòsters que vols i la forma de pagament que prefereixis (compte bancari o paypal). El pagament no cal fer-lo al moment, però sabem que molts de vosaltres voleu venir i encara no ens heu escrit. Penseu que si us ajunteu a l'últim moment no donarem l'abast i potser ens quedem sense lloc!
Nosaltres seguim en marxa que tenim molta feina per davant! Encara ens guardem alguna sorpresa a la butxaca, no trigarem en informar-vos!

Videofòrum2015

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 11 Abr - 14:03

Sort!! Espere que hi vagi molta gent! jo si pugués aniría ^^
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Videofòrum2015 el Dj 16 Abr - 18:14

Al Videofòrum hi haurà una part de preguntes als actors i ens agradaria que hi participessiu. Si teniu cap pregunta que us agradaria que els hi fessim ens les podeu fer arribar al nostre mail o als comentaris d'aquest mateix tema. Si la vostra pregunta ens agrada els hi farem als nostres convidats però. si a més veniu el dia 9 de Maig i us atreviu, els hi podreu fer vosaltres mateixos!

Videofòrum2015

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dg 19 Abr - 1:05

Molt guay! pensaré alguna pregunta ^^
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dg 19 Abr - 9:28

jo aniré! però tinc una pregunta igual per la Marta Ullod 
"Si es dobles SMCrystal en català, voldries tornar a fer la veu de la Sailor Moon?"

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dg 19 Abr - 13:26

hahah jo també he pensat aquesta pregunta! doncs l'amplio una mica:

Estás assabentada de Sailor Moon Crystal? La segueixes?
Et consideres fan de sailor moon? Ara que l'estant tornant a emetre al súper 3, l'estàs veient?
més general: Quin personatge dels que has doblat t'ha marcat més o en tens més bons records? 

Seguiré rumiant
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dg 19 Abr - 18:37

woo! Que guay! Molt bones les preguntes me les heu llevat de la boca jajaja d\'acord aniré pensant preguntes Feliç
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dt 21 Abr - 1:59

Jo tinc una pregunta per el Mark ullod.

Possiblement no es recordi ¿Quina experiència va ser doblar com substitut a Krang en les tortugues ninja? (crec que va ser uns dels inicis en el món del doblatge molt jove m'agradaria sapigué la seva experìencia doblant-ho)
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 422
Punts : 2928

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dc 22 Abr - 23:22

@Carles25 crec que ets qui sovint parla de doblatge! deu ser molt interessant aquest videofòrum per tú ^^
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dc 22 Abr - 23:32

Si sóc un amant de la cultura lingüística en general i sempre he valorat l'èmfasis que interpreten els nostres interlocutors en cada take.

Per desgracia no puc anar ja que m'agafa molt malament de temps i al final de curs entre projecte de síntesis ho porto súper ocupat.
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 422
Punts : 2928

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dg 26 Abr - 10:06

llàstima!!!! intentaré fer totes les preguntes que em demanis doncs d\'acord

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: