Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Problemes tecnics

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Problemes tecnics

Missatge por Medea el Ds 4 Jul - 19:23

No se si hi ha un tema per aquests temes per necessitava consultar-vos una cosa i no sabia per on fer-ho. Si hi ha tema despres esborro aquest i llestos!
La cosa es que aquest any no me passat gaire pel forum pq anava fins amun de treball i no hi havia manera pero a mes no me passat per problemes tecnics amb el forum.
No he pogut agafar gaire l'ordinador i nomes podia accedir des del mobil al forum pero no puc accedir-hi des d'alla perque sempre que ho intento em surt que el forum te virus i la pagina sem tanca. A algu mes li passa? Sabeu com solucionar-ho? :/
Gracies
Medea
Aquí començen els genis
Aquí començen els genis

Nombre de missatges : 184
Punts : 1384
Reputació : 20

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Problemes tecnics

Missatge por dr_tomoe el Ds 4 Jul - 20:10

pot ser que passi això!!!!!!!!!!!!!!! 
Jo ahir vaig estar intentant comentar des del mobil, però com que encara no havia iniciat sessió em saltava l'anunci aquest del virus i no em deixava fer res (no és que el fòrum tingui un virus, és que volen que et descarregues l'app que et volen vendre XD riure
)
un cop ets usuari ja no et surten anuncis, epr tant has de mirar d'iniciar sessió super rapid, espero que el servidor elimini aquest anunci ben abiat, recordo que quants més comentaris hi hagi al fòrum més guanya el servidor i per tant ens treu els anuncis durant uns mesos, ara han tornat a sortir per la baixa activitat de fa uns mesos però d'aqui res tornaran a marxar si continuem així

Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4332
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Medea el Ds 4 Jul - 20:33

Ara he iniciat sessio i soc des del mobil. A veure que passa...
Medea
Aquí començen els genis
Aquí començen els genis

Nombre de missatges : 184
Punts : 1384
Reputació : 20

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dg 26 Jul - 14:35

ups, k estranys... jo alguns cops entre desde el mvl, i no em surt mai res :/
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12555
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dg 26 Jul - 14:51

jo sempre per comentar estic des del mobil jajaajajaj

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 8 Ago - 12:59

si? jajaja jo es que ho trobe més dificil comentar desde el movil, m'agrada més desde el pc
només ho faig quan no tinc més remei
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dl 14 Mar - 22:09

Des de fa uns dies quan poso l'adreça del fòrum m'adveretix si vull seguir entrant a la pàgina perquè "¡Este sitio es una falsificación de otra web!"
Hi ha algun probema?
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 15054
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dc 16 Mar - 18:44

A mi també em surt una pàgina en roig i haig d' acceptar per a poder entrar... ja vaig parlar amb ell i em va dir que fa uns anys també va passar :/ 
però no sé si sap que passa o com solucionar-ho

x cert Nury, perdonam quan puga et conteste al tema aquell i us pose les fotos del saló i de les coses xD
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dj 17 Mar - 22:47

Sii, la mateixa pàgina en roig m'apareix! XD
Okey cap problema ^^
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dv 18 Mar - 23:41

buffffffffffff no sé que fer
pel que veig si aneu aqui https://www.google.com/safebrowsing/report_error/?hl=ca i poseu el link del forum http://animesm.new-forum.net/ 
sha de reclamar aquest error que ja dura massa

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Ds 19 Mar - 0:30

ja ho vaig fer d\'acord
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Ds 19 Mar - 17:19

a mi tambe em passa
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 13216
Reputació : 93
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Ds 19 Mar - 18:54

Gracies nois! es pot contar amb vosaltres la veritat Feliç
El que hem de fer és: Cada cop que veiem l'avis, enviem nosaltres un avis de que això és un error 
M'agradaria saber a raó de que han dit que aquesta pàgina intenta copiar a un altre lloc? XD

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dg 20 Mar - 13:05

ostrea avui ja no m'ha sortit!  Surpres
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dg 20 Mar - 15:55

Bunnyxsempre escrigué:ostrea avui ja no m'ha sortit!  Surpres

Siii, ahir vaig registrar la pàgina web a Google, ara ens detecara més facilment i vaig eliminar el tema on detectava el problema!
era un tema molt interessant, per això me'l vaig baixar en pdf, aqui us el deixo: https://mega.nz/#F!bIcVgAzI
CONTRASSENYA: !4HKz-I4QgapbzslFmXNvTA

També he eliminat propaganda extra i molesta i he canviat el nom de la pàgina de "Sailor Moon en Català" a "Anime en català [Blastilonic]" que us sembla????
Realment no tinc clar si he fet bé, actualment busques (o buscaves, ara ja ho he canviat) al google SAILOR MOON EN CATALÀ sortim segons
http://i65.tinypic.com/xfunnm.png" alt="" />

però clar, poder a canviar a "anime en català" ho buscarà més gent però també tindrem molta molta més competència. Que voleu fer?

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dj 24 Mar - 9:39

ostres que fort! Doncs la veritat que no se que dirte en aquest tema... el fòrum es teu i ets tu el que mana en aquest tema xD

això com es que has canviat el nom?
si que es veritat que si es diu anime en catala ens veura mes gent, quan busques anime enc atala al google sortim en la primera pagina els numero 10, aixi que crec que esta bastant be tambe, i si busques sailor moon en catala surt la web del super3, despres la del xisqi, despres el blog del blastilonic i després el fòrum del blastilonic, aixi que crec que segueix estant en bon lloc Feliç
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dj 24 Mar - 14:28

Bunnyxsempre escrigué:ostres que fort! Doncs la veritat que no se que dirte en aquest tema... el fòrum es teu i ets tu el que mana en aquest tema xD

això com es que has canviat el nom?
si que es veritat que si es diu anime en catala ens veura mes gent, quan busques anime enc atala al google sortim en la primera pagina els numero 10, aixi que crec que esta bastant be tambe, i si busques sailor moon en catala surt la web del super3, despres la del xisqi, despres el blog del blastilonic i després el fòrum del blastilonic, aixi que crec que segueix estant en bon lloc Feliç
El fòrum és meu però m'interessa molt la vostra opinió!

Doncs a mi em surt SAILOR MOON EN CATALÀ això

Sailor Moon - Viquipèdia, l'enciclopèdia lliure

https://ca.wikipedia.org/wiki/Sailor_Moon

[list="margin-right: 0px; margin-left: 0px; padding-right: 0px; padding-left: 0px; border: 0px;"]
[*]
[/list]
[size]
Traducir esta página
Sailor Moon (美少女戦士セーラームーン, , Bishōjo Senshi Sailor Moon), també traduït al català com Marinera Lluna, és un manga shojo creat per Naoko Takeuchi ...[/size]

Sailormoon - Super3

www.super3.cat/psuper3/sp3Item.jsp?idint...

[list="margin-right: 0px; margin-left: 0px; padding-right: 0px; padding-left: 0px; border: 0px;"]
[*]www.super3.cat/psuper3/sp3Item.jsp%3Fidint%3D159%26item%3Dprograma%26seccio%3Dserie+&cd=2&hl=es&ct=clnk&gl=es" target="_blank" rel="nofollow">
[*]www.super3.cat/psuper3/sp3Item.jsp%3Fidint%3D159%26item%3Dprograma%26seccio%3Dserie+sailor+moon+en+catal%C3%A0&tbo=1&sa=X&ved=0ahUKEwjWheHbtdnLAhXB1RoKHVSmCjAQHwgqMAE" target="_blank" rel="nofollow">
[/list]
[size]
Traducir esta página
Una diadema o unes ulleres ajuden la Sailormoon i les seves amigues a combatre el mal. Oi que sembla increïble?
Has visitado esta página 3 veces. Fecha de la última visita: 23/12/15.[/size]

Anime en català [Blastilonic]

animesm.new-forum.net/

[*]
[*]
[/list]
[size]
Traducir esta página
Fòrum per parlar sobre anime en català. Fòrum per parlar sobre anime en català(Sailor Moon, Inuyasha, Sakura...)
Has visitado esta página muchas veces. Fecha de la última visita: 19/03/16[/size]

La pàgina de Sailor Moon del xisqi

www.xisqi.net/sailormoon/

[*]www.xisqi.net/sailormoon/+&cd=4&hl=es&ct=clnk&gl=es" target="_blank" rel="nofollow">
[*]www.xisqi.net/sailormoon/+sailor+moon+en+catal%C3%A0&tbo=1&sa=X&ved=0ahUKEwjWheHbtdnLAhXB1RoKHVSmCjAQHwg6MAM" target="_blank" rel="nofollow">
[/list]
[size]
Traducir esta página[/size]
Benvinguts a la pàgina de Sailor Moon del xisqi. Aquesta web pretén ser un punt de trobada per a tots els aficionats catalans de Sailor Moon. Hi tens informació ...
Has visitado esta página muchas veces. Fecha de la última visita: 26/12/15

em surt que estem a 3a posició, la setmana passada a més de dir-se ANIME EN CATALÀ [BLASTILONIC] em sortia Sailor Moon en català, aishhh estic dubtos amb el nom
I si poso ANIME EN CATALÀ

Animelliure

www.animelliure.net/

[*]www.animelliure.net/+&cd=1&hl=es&ct=clnk&gl=es" target="_blank" rel="nofollow">
[*]www.animelliure.net/+anime+en+catal%C3%A0&tbo=1&sa=X&ved=0ahUKEwjgx-OittnLAhXDDxoKHeslDBoQHwghMAA" target="_blank" rel="nofollow">
[/list]
[size]
Traducir esta página
Comunitat d'anime i manga en català. Accés a fòrums i fansub.
Has visitado esta página muchas veces. Fecha de la última visita: 30/05/15[/size]

Descarregar anime en català - Blastilonic - new-forum.net

animesm.new-forum.net/t1009-descarregar-anime-e...

[*]
[*]
[/list]
[size]
Traducir esta página
16 mar. 2013 - 25 entradas - ‎5 autores
PER DESCARREGAR ANIME EN CATALÀ, NOMÉS TENIU QUE ENTRAR A AQUEST BLOG, I BUSCAR LES SÈRIES QUE HI HAGIN!!!!
Visitaste esta página el 19/03/16.[/size]

|- One Piece . Episodis en Català Onlíne . Manga y Anime -|

www.onepiecemangayanime.com/caponlinect/caponlinect.html

[*]www.onepiecemangayanime.com/caponlinect/caponlinect.html+&cd=3&hl=es&ct=clnk&gl=es" target="_blank" rel="nofollow">
[*]www.onepiecemangayanime.com/caponlinect/caponlinect.html+anime+en+catal%C3%A0&tbo=1&sa=X&ved=0ahUKEwjgx-OittnLAhXDDxoKHeslDBoQHwgyMAI" target="_blank" rel="nofollow">
[/list]
[size]
En aquesta secció, es publicaran els Episodis Online de One Piece en català. A que esperes per veure'ls? ¡ENTRA AQUÍ![/size]

em surt que estem a segona posició

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dt 29 Mar - 10:44

BUeno guay si segueix sortint el 3 no??
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dt 29 Mar - 23:30

em sembla bé anime en català! encara que el fòrum va néixer per sailor moon en cat ^^
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dc 29 Jun - 10:59

Si, exacte riure Feliç
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: