Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Hola a tothom, sóc Madame Tars!

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Hola a tothom, sóc Madame Tars!

Missatge por Màgic Tars el Dt 21 Jul - 21:05

Hola a tothom!! d\'acord

Vaig trobar aquest fòrum per casualitat cercant vídeos de les cançons en català del Detectiu Conan!
I guaita quina sorpresa! Anime en català!! riure

De fet, això va ser fa gairebé un parell de mesos, però tenia feina i no vaig poder ficar-me al fòrum i presentar-me com hauria volgut! Ara ja em teniu aquí! Tot just fa una setmaneta que he començat les vacances, visca!
He de dir que m'estic presentant per aquí gràcies a dr_tomoe, que ha estat molt amable de guiar-me amb un MP. Des d'aquí, mercès!

El meu àlies és Madame Tars, però em podeu dir només Tars, si ho preferiu! Feliç

Pel que fa a les sèries d'anime que m'agraden... M'encanta el Detectiu Conan, la Sakura, l'Azuki, l'Inuyasha (encara que d'aquest últim, tot i que m'agrada molt, sé que encara em queda molt per aprendre'n! M'agrada molt l'anime i recentment vaig aconseguir-ne els còmics!), Pokémon... I alguns més! Quan era més petita em mirava molt la Marinera Lluna i m'encantava! Feia temps que no la retrobava i m'heu fet tornar a entusiasmar-m'hi!^^

Vaig començar una sèrie nova que fa poc (potser un parell o tres d'anys ben bé...) feien al Súper3. Em sembla que es diu Kamichama Karin. Però la van canviar d'horari i la van posar a les sis de la matinada  que dius? i vaig deixar de mirar-la! hahahaa Suposo que em vaig enganxar perquè me n'agraden els dobladors, i després em va encantar! Em sembla que el meu personatge preferit és Kirika Karasuma! Però ja ho veurem!

Bé, em sembla que la cosa està sent prou llarga...!
Espero llegir-vos aviat i sovint, i poder participar en tot això que teniu!

Fins aviat!

Madame Tars
Màgic Tars
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!

Nombre de missatges : 18
Punts : 952
Reputació : 20

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Hola a tothom, sóc Madame Tars!

Missatge por Medea el Dt 21 Jul - 22:35

Benvinguda!
Comparteixo molts dels animes que dius i un dels meus preferits es detectiu conan!
Espero poder parlar molt d'ells d'ara en endavant.
Em dic Dunia i el meu nick es medea Feliç
Medea
Aquí començen els genis
Aquí començen els genis

Nombre de missatges : 184
Punts : 1388

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por moni_aya el Dt 21 Jul - 22:54

Hola tars benvinguda!!! Compartim també els mateixos gustos per l'anime, encara que aquest últim nou que has dit del super3 no se quin és jeje em dic monica,pero em solen dir moni o aya(personatge de gals).
moni_aya
Entrenant per ser un petit Blastilonic ^^ espero caure bé al fòrum
Entrenant per ser un petit Blastilonic ^^ espero caure bé al fòrum

Nombre de missatges : 49
Punts : 2053

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dt 21 Jul - 23:36

Benvinguda al fòrum @MadameTars! Ja haviem parlat tu i jo però espero que facis molts amics aquí al fòrum i sobretot que t'ho passis molt bé recordant antics animes que van emetre en català i nous si mai dona el cas!

Et faig un pack de benvinguda sobre les coses d'interes general pels usuaris d'aquest fòrum:
- Pots unir-te el grup del whatsapp on posem informem al moment de les novetats més importants.
- Pots unir-te a la pàgina del facebook per tenir encara més informació.

I aquí un pack de benvinguda segons els temes que més et podrien interessar segons els teus gustos  Bunny Ponny
MegaPost El Detectiu Conan [001-514][15/17]+Remasteritzats
Openings i endings Detectiu Conan
Informació de l'anime [Detectiu Conan]
Detectiu Conan pel.lícula 14: El vaixell perdut en el cel (Sub Castella) i proximament (sub cat).
Detectiu Conan la sèrie
[Multi][HD] Card Captor Sakura BD-BOX [1080p-5.1][70][OP/ED]
Personatges de Sakura la Caçadora de cartes!
Azuki [INFORMACIÓ] [NOVETATS] [EPISODIS] [CATALÀ]
Tercer arc de Sailor Moon Crystal [INFORMACIÓ] [NOVETATS]
SAILOR MOON CRYSTAL [NOVETATS] [INFORMACIÓ]
DESCARREGAR SAILOR MOON EN CATALÀ
Torna Sailor Moon al Super 3 (Confirmat)

Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4336
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dc 22 Jul - 0:06

Benvinguda carai tenim gustos molts similars en els quals Detectiu conan i Azuki són els meus preferits tinc tots els episodis descarregats que hagin estat doblats en català que són 514 i en català solament hi ha 57 episodis a internet dels 117 )

Per cert com anecdota els Simpsons hi va haver doblatge en català quan el donaven per la dos abans de que el comprès Antena 3 el problema és que era la època que mai es promocionava res i era en dual channel i poca ressò sobre moltes sèries no doblades per TV3 en català .

Aquí teniu un capítol de la tercera temporada títulat La familia va a washington

mega.co.nz #!dN4EDYpB!wkSrZ1RG9s72NBLVIw1PvL0BHRkETk4SxSfWOFqpgfU
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 422
Punts : 2995

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Màgic Tars el Dc 22 Jul - 0:28

Hola!!!
Veig que sí, que compartim gustos per la sèries! Sí, visca el Detectiu Conan!!! riure

Sí, Medea! Ja en parlarem molt! Ja vaig veure el teu missatge de presentació! Es veu que tant tu com jo cercàvem coses del Detectiu Conan quan vam trobar aquest fòrum! (Prefereixes que et digui Medea o Dunia?)

moni_aya, Kamichama Karin (la primera part del nom encara em costa xD) és una sèrie que a mi em resulta semblant a Sakura, en certa manera. En lloc de ser una caçadora de cartes, la Karin, la protagonista, és una mena de “deessa” (encara no ho acabo d'entendre tot plegat  uiii uii ) que també lluita. El que més m'agrada (a banda dels dobladors, com he esmentat adés) és que cada personatge és misteriós i interessant, com passa a Sakura (de fet, és una cosa que sol passar en l'anime...). La Karin té un caràcter innocent i es pensa que és un desastre; i sempre va amb molt bona fer. Això fa pensar en la Bunny de la Marinera Lluna. La veu de la Himeka (l'amiga de la Karin) és la mateixa que la de la Tomoyo!!! enamorada

(Ah, ja em diràs també quin nom prefereixes!)

Hola dr_tomoe! Mercès pel pack de benvinguda!!
Alguns dels temes de fòrum ja els havia vist quan remenava pel fòrum! Però t'agraeixo molt les informacions i les pel·lícules de les sèries! El problema és que, no sé per què, no em puc baixar els vídeos dels enllaços, ni tan sols entrar-hi i veure'ls. Ja m'havia passat quan vaig voler baixar-me'n uns del Detectiu Conan i un de Pokémon en català... Se t'acut per quin motiu pot ser? plorant

Pel que fa el whatsapp, poca cosa en podré fer. I és que no en tinc, de whatsapp. I de pàgina de facebook pràcticament es pot dir que tampoc... En tenia una per sobreviure amb els estudis, però no serveix perquè de cop i volta els aparegui una Bunny saludant...!! hahahaa Ja veuré què faig. Tot i així, he visitat la pàgina i segur que la consultaré perquè és activa i hi ha coses molt guais!

Carles25! Doncs imagina't si tenim gustos similars, que en Daisu és el meu personatge preferit de l'Azuki!! Visca la teva imatge de perfil!!

Ja aniré responent! I, com que tinc idees per nous temes, em veureu en altres converses ben aviat! Això, si aconsegueixo aclarir-me amb on he d'ubicar cada tema, és clar... xDD

Madame Tars
Màgic Tars

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dc 22 Jul - 0:38

Jaja, ja t'aniras acostumant aquí som una familia sí el daisu es el meu preferit és més m'agrada la mainada són kukis jejeje 

Sobre les descarragues tens que donarli a Saltar publicidad (5 segons d'espera) si ho dius pels enllaços adf.ly i després ja anirà a la pàgina de descarrega.
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dc 22 Jul - 9:23

Els de Sailor Moon jo els puc descarregar, poder els altres han caigut els enllaços Trist Com que les relases aquestes ja no les portava jo no en tinc ni idea, però ho puc consultar al propietari si em dius el tema exacte d\'acord
Doncs res, benvinguda de nou i espero amb moltíssima il·lusió això que has dit "com que tinc idees per nous temes" a veure si ens veiem per nous temes que vagis creant i per d'altres que ja estiguin creats evidenment!!!
Suposo que per comentar a un tema i guiar-te per ell ja no tens cap mena de problema no? Ja saps que si crees un tema a un lloc "erroni" no passa absolutament res!!! jajaja Tots en fem d'errors és humà XD Simplement canviariem el tema de lloc i ja està, és un moment! Pel que fa la organització ja veuràs que és força senzill, si és d'alguna serie en concret al seu lloc i si és qualsevol cosa que realment no saps on va a OFFTOPIC hi cap tot! riure hahahahaha

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eugeal el Dc 22 Jul - 16:34

Benvinguda al fòrum! 
Tots els animes que has dit m'agraden molt, soc l'ajudant principal del Dr Tomoe d\'acord
Et recordo que aquest cap de setmana comença la temporada de Sailor Moon Stars al súper3 (13:20 dissabte & diumenge), com semrpe compantarem els episodis en directe AQUÍ
eugeal
Aquí començen els genis
Aquí començen els genis

Nombre de missatges : 116
Punts : 1191

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dj 23 Jul - 16:28

BENVINGUDA AL FORUM Madame Tars Content
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 13220
Reputació : 93
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dj 23 Jul - 23:18

Benvinguda Madame tars! Que macos fas els missatges plens d'estils i colors ooh
Interessant el que expliques, quina alegria reviure i recuperar bons moments passats ^^
Ostres això que dius del canvi d'horari també va passar quan emitien sailor moon per segon cop! La posaven a les 6:30 o 7 del matí si no recordo malament, i jo allà ben puntual esperant jeje
Tinc pendent veure kamichama karin i ara més si dius que és com CCSakura.

uauu @carles25 quina sort tenir tants episodis!! que els compartiràs?
No tenia ni idea d'allò dels simpsons en català, que graciós, m'hauré de mirar el que està penjat!
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 15058
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dj 23 Jul - 23:34

@nurymaron no son meus és un que té un parell de episodis i dubto que hi hagi molt més.. 

Era per TV2 i en dual pel segon canal de audio s'escoltava en català així que o hi havia gent per l'any 1992-1993 amb una TV amb suport dual ja que no totes les TV ho suportaven i ho graves que ho veig molt difícil ja que no van fer res de promoció en els 90 i pel que es sap va ser les primeres temporades fins la tercera o quarta temporada quan va ser comprada per antena 3 va quedar en l'oblit
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Màgic Tars el Dv 24 Jul - 2:06

Oh! Gràcies per l'ajuda, Carles25 !! M'he pogut baixar el vídeo dels Simpsons! La veritat és que no els segueixo i no m'agraden especialment... però el doblatge en català millora la cosa! A veure si em funciona amb la resta d'enllaços! d\'acord

Jo tinc la televisió i l'aparell de vídeo (parlo de les cintes, no dels discs) dual. Gravàvem de la televisió i si tenia dual amb el vídeo quedaven totes llengües gravades (així com els comentaris per a invidents). Si mirem una cinta amb aquest vídeo, podem triar l'idioma amb el qual mirem la cinta. Però tant la televisió com l'aparell de vídeo són analògics. És a dir, que amb tot això de la TVDigital només s'hi poden reproduir cintes però ni la televisió agafa els canals digitals, ni el vídeo pot gravar-los...

Ah, dr_tomoe! En el primer enllaç dels que em deixes (aquell que diu MagaPost) em surt auqest missatge: «Ho sentim però només els administradors poden llegir temes en aquest fòrum».

D'això que dius que esperes això que he dit de "com que tinc idees per nous temes", segurament demà us trobeu un tema nou! (Si no és demà pel que fos, demà passat, però el tinc quasi conclòs. Compteu per demà, si no pogués l'endemà doncs). :;$:

Espero posar-lo on toca i no espifiar-la! Crec que em defenso prou bé, de moment. Però per posar imatges o fitxes del del propi ordinador, com es fa?

Hola, eugeal! Vaja... O sia que el dr_tomoe té una ajudant i tot! hahaha

Això que dius de comentar els episodis en directe... Vol dir que mentre dura l'emissió del capítol l'aneu comentant a temps real per aquí? Que guai! Però em sembla que aquest cap de setmana no ho podré fer perquè no tindré línia. Potser tinc algun recurs per anar veient el que poseu, però dubto molt que jo també hi pugui dir la meva! Confio que en la propera ocasió sí que pugui! Té molt bona pinta!

Mercès per la benvinguda, eljuan368!

Hola, NuryMaron! M'alegro que t'agradin els meus missatges acolorits!!!! interessada

A mi també m'agrada com queden!

Què dius?! Quan feien Sailor Moon a quarts de set del dematí, tu allí com un pal esperant-ho!? hahaha Sobre el que dius que començaràs Kamichama Karin: Podríem parlar-ne en algun tema. Tot just tinc vistos els pocs primers capítols. La podríem comentar per lliure sobre la marxa o cada setmana ens en mirem un capítol i anar avançant i comentant-los. Creus que estaria bé?

Diria que això és tot! Fins un altre!

Madame Tars
Màgic Tars

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dv 24 Jul - 4:17

Kamichama Karin està en català¿¿¿???? On ho puc veure?
espero els temes doncs ^^

Normalment comentem els episodis que emeten de Sailor Moon al super3 aquí, al mateix moment que els fan pel la TV. Cada cap de setmana! Si no tens tele en aquell moment els pots veure per super3.cat (ja et passarem l'enllaç) i si és un altre problema doncs ja ho comentaràs quan puguis no pateixis riure

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dv 24 Jul - 8:02

Si kamimachi karin està doblat al català i va ser doblat per allà l'any 2008 un any desprès de la seva existència respecta a l'emissió original.

Entre les quals hi ha les veus de la Mónica Padròs i Albert trifol en el doblatge feliç
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dv 24 Jul - 11:32

on puc descarregar l'anime?

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dv 24 Jul - 13:38

Pos està difícil trobar-ho en animelliure estava però va tancar hotfile estan pujats alguns episodis a youtube però alguns no es poden veure per reclamació de drets
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Màgic Tars el Ds 25 Jul - 1:10

dr_tomoe, sí, Kamichama Karin existeix en català, és clar que sí, jo la mirava al Súper3.

Doncs els tens tots al youtube, si els vols veure! De fet, em sembla recordar que també els havia vist per aquí el fòrum o al blog de Blastilonic, però a mi em resulta més còmode baixar-los del youtube.

Cada capítol està partit en tres parts d'uns cinc o sis minuts. 
Aquí et deixo, per si t'hi animes, la primera part del capítol 2!  Feliç A partir d'aquí, els aniràs trobant tots.
https://www.youtube.com/watch?v=TTLKBBgVh60

El primer capítol no l'he trobat enlloc, en català. Però n'hi ha un en japonès i subtitulat al castellà.
https://www.youtube.com/watch?v=bXKnRXxX3eA

De televisió segurament sí que en tindré. El que no tindré serà xarxa. I si en tinc només us podré llegir, no podré respondre.

--

Mercès per la informació, Carles25, no ho sabia!

Madame Tars
Màgic Tars

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Ds 25 Jul - 11:01

Coi ja sé que és jo això!
ho vaig veure un dia riure
intentaré buscar l'anime senser doncs i mirar-lo

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Ds 25 Jul - 13:25

Carles25 em referia als episodis de detectiu conan i azuki, com que dius que en tens més dels que hi ha per internet ^^

Doncs Tars (riure què simpàtica), em sembla bé això d'anar comentant-lo mentre veiem Kamichama Karin. Si ens reunim uns quants més serà interessant.
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Ds 25 Jul - 13:28

NuryMaron escrigué:Carles25 em referia als episodis de detectiu conan i azuki, com que dius que en tens més dels que hi ha per internet ^^

Doncs Tars (riure què simpàtica), em sembla bé això d'anar comentant-lo mentre veiem Kamichama Karin. Si ens reunim uns quants més serà interessant.
Ok @NuryMaron doncs fem un tema per anar comentant l'anime si vols Feliç

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Ds 25 Jul - 18:25

@Nurymaron ah t'havia mal entès de l'azuki són els 57 episodis que hi ha penjat en animelliure en el seu día però hi ha un petit problema el disc dur està en un portatil espatllat a veure quan tinc temps per treure

De detectiu conan sí que els podria pujar si vols però tardaria una mica ja que són 514 episodis .
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Ds 25 Jul - 19:31

Gràcies però no cal que et molestis pels de detectiu conan, són massa!! M'imagino que els podré trobar.
D'Azuki si que m'agradaria tenir-la en un futur ^^ ja que no els tinc tots
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Ds 25 Jul - 20:37

Jo els tinc tots nury

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Ds 25 Jul - 22:02

Tinc de l'1 al 32 i de 44 al 52
o sigui em falta del 33 al 43 i 53 en endavant
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt