Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Hola a tothom, sóc Madame Tars!

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Hola a tothom, sóc Madame Tars!

Missatge por Màgic Tars el Dt 21 Jul - 21:05

Recuerdo del primer mensaje :

Hola a tothom!! d\'acord

Vaig trobar aquest fòrum per casualitat cercant vídeos de les cançons en català del Detectiu Conan!
I guaita quina sorpresa! Anime en català!! riure

De fet, això va ser fa gairebé un parell de mesos, però tenia feina i no vaig poder ficar-me al fòrum i presentar-me com hauria volgut! Ara ja em teniu aquí! Tot just fa una setmaneta que he començat les vacances, visca!
He de dir que m'estic presentant per aquí gràcies a dr_tomoe, que ha estat molt amable de guiar-me amb un MP. Des d'aquí, mercès!

El meu àlies és Madame Tars, però em podeu dir només Tars, si ho preferiu! Feliç

Pel que fa a les sèries d'anime que m'agraden... M'encanta el Detectiu Conan, la Sakura, l'Azuki, l'Inuyasha (encara que d'aquest últim, tot i que m'agrada molt, sé que encara em queda molt per aprendre'n! M'agrada molt l'anime i recentment vaig aconseguir-ne els còmics!), Pokémon... I alguns més! Quan era més petita em mirava molt la Marinera Lluna i m'encantava! Feia temps que no la retrobava i m'heu fet tornar a entusiasmar-m'hi!^^

Vaig començar una sèrie nova que fa poc (potser un parell o tres d'anys ben bé...) feien al Súper3. Em sembla que es diu Kamichama Karin. Però la van canviar d'horari i la van posar a les sis de la matinada  que dius? i vaig deixar de mirar-la! hahahaa Suposo que em vaig enganxar perquè me n'agraden els dobladors, i després em va encantar! Em sembla que el meu personatge preferit és Kirika Karasuma! Però ja ho veurem!

Bé, em sembla que la cosa està sent prou llarga...!
Espero llegir-vos aviat i sovint, i poder participar en tot això que teniu!

Fins aviat!

Madame Tars
Màgic Tars
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!

Nombre de missatges : 18
Punts : 885
Reputació : 20

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Hola a tothom, sóc Madame Tars!

Missatge por Bunnyxsempre el Dg 26 Jul - 11:18

Holaaaa!!! Madame Tars! Content

Benvingudaaaaaaa!! Content 

jo em dic Laura, al fòrum em dic bunnyxsempre, però em pots dir com vulguis ^^ normalment em diuen bunny per fer-ho més curt supose riure 

i bueno tinc 24 anys i sóc de valència, però desde ben petita que veia la tv3, el super3, etc...
fins que van deixar de retransmitiro aqui Trist

i desde k em vaig asabentar que es pot veure online ho mire de tan en tan sobretot desde que fan sailor moon ho intente mirar i així comentaro amb els del fòrum ^^

mola molt, perquè et fixes en coses k no et fixaves de petita i parles emb els altres sobre k opinen del que va passant o coses que ens acudeixen quan veiem alguna capitol jejej ^^

A mi també m'agraden aquestes sèries que has dit Content
d' Inuyasha tinc moltes coses, m'encantaa ^^

i Azuki no l'he vista mai :/

detectiu conan m'agradava i ho mirava, però vaig perdre el fil quan van deixar de retransmitir i no ho he vist mes... algun dia ho veuré però només els importants perquè hi ha un munt d capitols riure  gràcia

bueno benvinguda un altre cop, espere que t'ho passis bé per aqui al fòrum, ja veurás com tots son molt simpàtics encara que som poquets ens intentem ajudar jeje
a veure quins temes tens pensats per posar Content
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12492
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dg 26 Jul - 13:34

ja ha fet un súper tema de CCSAkura! te'l recomano
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14991
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dg 26 Jul - 14:20

Pues pujare detectiu conan però començare a pujar solament la trama principal sense relleno o irrelevant a la historia
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 422
Punts : 2928
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dg 26 Jul - 14:26

woo! THanks! Content

quan puc mel mire d\'acord
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dg 26 Jul - 14:27

@Carles25 escrigué:Pues pujare detectiu conan però començare a pujar solament la trama principal sense relleno o irrelevant a la historia
si o que?
si la pujes sense relleno Carles, et juro que mho miro tot
es que mavorreixen molt els episodis de palla, jo necessito seguir la trama principal Feliç

Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4269

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dg 26 Jul - 14:28

si riure pense igual DR, es k hi ha massa epis >.<
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dg 26 Jul - 14:40

Pues ara creo una carpeta al mega i anirè pujant ja creare el post quan estigui enllastit els primer capítols .
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dg 26 Jul - 14:50

ok merci Feliç

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 8 Ago - 12:54

woo mercii *-*
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Màgic Tars el Dv 20 Nov - 10:46

Hola! Com anem!! Feliç

Perdoneu, sóc així d'inconstant! Però jo vull venir més sovint!! ploraaant

@bunnyxsempre Hola bunny!! Mercès per la benvinguda!

Què vols dir, que tens moltes coses d'Inuyasha? Objectes i aquestes coses? riure

Doncs avui mateix us porto un parell de temes interessants!

@Carles25: Ai, sí! Els capítols del Conan! Estaria molt bé si els pengessis per aquí! Els 514 capítols són tots, o només els importants sense farciment? Si els has començat a pujar, digues-me a quin tema, si us plau ^^

@NuryMaron escrigué:Doncs Tars (riure què simpàtica), em sembla bé això d'anar comentant-lo mentre veiem Kamichama Karin. Si ens reunim uns quants més serà interessant.

Doncs si us sembla bé, obro un tema nou i decidim cada quan mirem un capítol i tot això. En el mateix fòrum comentem la jugada d\'acord

@dr_tomoe escrigué:Ok @NuryMaron doncs fem un tema per anar comentant l'anime si vols Feliç

O ja l'heu creat? :$

Ens llegim!

Madame Tars
Màgic Tars

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Dv 20 Nov - 10:58

@Madame Tars 
Sí vaig crear un tema fent un resumen d'en Detectiu conan amb uns 150 i pico que considero que amb aquestos es resumeix la trama principal , falten alguns episodis de les trames secundaries com els embolics de la parella de policia entre altres 
http://animesm.new-forum.net/t1327-detectiu-conan-trama-principal

Altre Tema creat per Adria que puja els episodis en més qualitat i més audios com Latino, Català, Valencià, Balear, Galego, Euskera, Japonès
http://animesm.new-forum.net/t1332-el-detectiu-conan-versio-definitivamulti-audio018-514
Està comenánt i té ja pujat 18 episodis .
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dv 20 Nov - 14:48

Madame Tars escrigué:Doncs si us sembla bé, obro un tema nou i decidim cada quan mirem un capítol i tot això. En el mateix fòrum comentem la jugada d\'acord

@dr_tomoe escrigué:Ok @NuryMaron doncs fem un tema per anar comentant l'anime si vols Feliç

Quan vulguis! Que sàpiga no s'ha creat.
NuryMaron

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14991
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Ds 21 Nov - 12:51

@NuryMaron escrigué:
Madame Tars escrigué:Doncs si us sembla bé, obro un tema nou i decidim cada quan mirem un capítol i tot això. En el mateix fòrum comentem la jugada d\'acord

Quan vulguis! Que sàpiga no s'ha creat.
Uoooooh! enlluarnat 
No tinc ni idea de que va l'anime! però si creeu un tema al fòrum on es pugui descarregar o veure l'anime online me la miraré.
Em sembla genial això de pactar quan mirem cada episodi per comentar-lo en el mateix tema. Jo m'hi apunto també Feliç

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dv 27 Nov - 18:16

ostreees quan de teeemps jajajajajaja holaaa Content

doooncs a mi em sembla recordar el nom d'aquesta sèrie jajaja però no l'he vist... si k podriem veurela i anar comentant Feliç 
jo porte unes setmanes amb molts treballs i examens però ara ja queda poc per acabar abans de nadal menys mal... ufff

d Inuyasha tinc bastants coses, tinc el manga, els DVD de les pelicules, tinc peluixos, figueretes, clauers de diferents tipus, el collar que porta inuyasha, una espasa d' inuyasha inflable que em va sortir en una revista k ara no se si era la Yukiko o la Megahiro, bueno posters i aquestes coses, capitols grabats en cintes VHS xD tinc la musica al mp3 i al pc, i tenia la sèrie descarregada també però la vaig perdre... haig de tornar a descarregarmela en català jajaj i ara no recorde si tinc algo més... ah si! una samarreta k em vaig comprar al saló del manga riure
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Màgic Tars el Dt 5 Abr - 15:20

Uoooooh!  
No tinc ni idea de que va l'anime! però si creeu un tema al fòrum on es pugui descarregar o veure l'anime online me la miraré.
Em sembla genial això de pactar quan mirem cada episodi per comentar-lo en el mateix tema. Jo m'hi apunto també

Mare meva!!! Això va quedar! O en vau obrir un tema igualment?

Finalment, ens animem a fer-ho?? ooh

Perquè, si em dieu que sí, ara mateix corro a obrir-lo!! ^^

d Inuyasha tinc bastants coses, tinc el manga, els DVD de les pelicules, tinc peluixos, figueretes, clauers de diferents tipus, el collar que porta inuyasha, una espasa d' inuyasha inflable que em va sortir en una revista k ara no se si era la Yukiko o la Megahiro, bueno posters i aquestes coses, capitols grabats en cintes VHS xD tinc la musica al mp3 i al pc, i tenia la sèrie descarregada també però la vaig perdre... haig de tornar a descarregarmela en català jajaj i ara no recorde si tinc algo més... ah si! una samarreta k em vaig comprar al saló del manga
uaaaau!!!! Que fantàstic, tot plegat! Jo només tinc cintes de vídeo gravades!!! Amb tot de dibuixos!

Madame Tars

Màgic Tars

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dc 6 Abr - 18:44

Madame Tars escrigué:
Uoooooh!  
Em sembla genial això de pactar quan mirem cada episodi per comentar-lo en el mateix tema. Jo m'hi apunto també

Mare meva!!! Això va quedar! O en vau obrir un tema igualment?

Finalment, ens animem a fer-ho?? ooh

Perquè, si em dieu que sí, ara mateix corro a obrir-lo!! ^^

d Inuyasha tinc bastants coses, tinc el manga, els DVD de les pelicules, tinc peluixos, figueretes, clauers de diferents tipus, el collar que porta inuyasha, una espasa d' inuyasha inflable que em va sortir en una revista k ara no se si era la Yukiko o la Megahiro, bueno posters i aquestes coses, capitols grabats en cintes VHS xD tinc la musica al mp3 i al pc, i tenia la sèrie descarregada també però la vaig perdre... haig de tornar a descarregarmela en català jajaj i ara no recorde si tinc algo més... ah si! una samarreta k em vaig comprar al saló del manga
uaaaau!!!! Que fantàstic, tot plegat! Jo només tinc cintes de vídeo gravades!!! Amb tot de dibuixos!

Madame Tars

I tant, ens sembla bé!
Jo si ho fas ho anunciaré pels grups de facebook, whatsapp que tenim d\'acord

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt