Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

MTV: 21 Unrealistic Expectations We Have About Cats Because Of ‘Sailor Moon’

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

MTV: 21 Unrealistic Expectations We Have About Cats Because Of ‘Sailor Moon’

Missatge por dr_tomoe el Dc 5 Ago - 21:20

Si enteneu bé l'anglès us agradarà llegir aquest article sobre Sailor Moon i els gats: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

No sabia a on posar el tema, ja que moltes imatges son  de SMC riure com podreu veure l'article és de fa poquet -d'avui mateix diria, l'he vist pel facebook- i l'MTV s'encarrega d'actualitzar els seus articles posant info de SMC Feliç

Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4272
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: MTV: 21 Unrealistic Expectations We Have About Cats Because Of ‘Sailor Moon’

Missatge por NuryMaron el Dc 5 Ago - 22:56

jajaja que bo!! molt graciosos tots els fets, hi ha algun més realístic que d'altres però molaria si els gats poguéssin fer tot allò  esgarrapada 
M'han encantat els gifs.
m'alegra que mtv informin de sm
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14994
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: MTV: 21 Unrealistic Expectations We Have About Cats Because Of ‘Sailor Moon’

Missatge por dr_tomoe el Dj 6 Ago - 0:24

si a mi també, és estrant que la MTV parli d'anime la veritat. Sempre son molt monotematics

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4272
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 8 Ago - 13:16

jajajaj molt bo el article, encara que s'equivoquen amb algunes coses, crec que la persona que ho ha fet ni tan sols te gats.... ja que si fos així sabria que quan estas desanimat si que ho noten i intenten animarte... a la seva manera esclar, refregantse amb tu, llepante i fent per a que els acariciess ^^
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12495
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum