Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Saló del manga 2015 [FOTOS] [ARTICLES] [ALTRES]

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Saló del manga 2015 [FOTOS] [ARTICLES] [ALTRES]

Missatge por dr_tomoe el Ds 7 Nov - 12:59

Doncs he creat aquest tema per si voleu explicar les experiencies viscudes al saló del manga o a la cinquena quedada del Blastilonic.

FOTOS SALÓ DEL MANGA [QUEDADA]:

Aquests cartells que tenim a les mans eren per fer propaganda del fòrum, no sé si els vau veure però estaven escampats per totes els columnes i totes les parets del saló. En vam repartir uns 20 i en vam enganxar més de 30 per tot el saló  riure

Jo amb el doblador de l'Inuyasha  sorpresas 

Editat per darrera vegada per dr_tomoe el Ds 21 Nov - 13:15, editat 1 cop en total

Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4274
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Saló del manga 2015 [FOTOS] [ARTICLES] [ALTRES]

Missatge por .:Beiita:. el Ds 7 Nov - 14:02

L'experiencia?? waaaiii no?? u vam passar prou be tots pensu (llevat d'algunes estones que tothom se n'anava per on li surtia i ens quedavem el blasti i jo a soles pero bueno ^^U) llevat d'aixo em va fer un monto d'ilussio conexer-vos, sobretot al blasti i el max que feia com 10 anys quasi que els coneixia per missatges o videotrucades.... per mi va ser una experiencia super wai... i per descomptat que si l'any que be voleu la tornem a repetir d\'acord
.:Beiita:.
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 316
Punts : 2231
Reputació : 22

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 7 Nov - 15:41

Holaaa!! 
Mira que bé! Ja has fet el tema, jo també en volia crear un així jajajaj riure

doncs la experiència super guay! ^^

em va encantar veure-vos allà i passar una bona estona tots junts, xarrant i mirant coses Content   per mi va seri increible coneixer al Blasti, a la Beiita i al Maxkaiser després de tant de temps de coneixervos per aqui Feliç  la veritat que al principi estava una mica nerviosa i no m'ho creia que anava a veurevos en persona riure  però mh'o vaig passar molt bé ^^
em de posar les fotos que ens varem fer d\'acord 

a mi no m'has diit beiita! gràcies per la part que em toca Trist  aixo vol dir k no et va agradar veure'm?? per cert el diumenge ens vam veure però vas desaparèixer jajaja riure ens vam tornar a trobar però quan em vaig girar per parlar-te ja no hi eres :O i com t'havia vist abans k parlaves amb una noia i no em vas trucar ni res vaig suposar que havies anat amb amigues Feliç

al final no vaig veure al jordi ni a ningú mes Trist  però va estar molt bé la petita trobada ^^

espere l'any que ve poder repetir Content 

jo em vaig comprar alguns comics, un parekk de cosetes de Sailor Moon i alguna samarreta,  quan pugui posaré les fotos per a que ho veieu d\'acord
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12497
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 7 Nov - 15:43

Per cert he notat que has tornat a posar els fermalls de SM ^^
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Ds 7 Nov - 16:21

@Bunnyxsempre escrigué:Per cert he notat que has tornat a posar els fermalls de SM ^^
Siii em vau dir que els icones que havia posat el Blastilonic feia temps un agradaven més així que m'hi he repensat Feliç

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 7 Nov - 16:58

Home a mi m'agraden totes dues ^^ tan el de la esfera com el dels fermalls que has tornat a posar ara Feliç 

està bé canviar-ho de tan en tan  d\'acord
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 7 Nov - 16:59

mola molt també el banner aquest que hi ha ara, no recorde si t'ho havia dit d\'acord
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Ds 7 Nov - 17:06

@Bunnyxsempre escrigué:mola molt també el banner aquest que hi ha ara, no recorde si t'ho havia dit d\'acord
per mi aquest banner és un dels millors

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dg 8 Nov - 18:34

Sii mola molt ^^
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dg 8 Nov - 19:47

Per cert, proposo el retorn de la Beiita al forum per aquest 2016.
La rao per la qual lArinx i les altres no tornin es xk diuen que shan perdut del tema principal de conversa amb tants de miassatges, alguna solucio?
Poder fer temes mes curts i mes dividits en apartats?

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dg 8 Nov - 22:18

Ho veig perfecte la tornada de tots! jajajaj no cal que mirin els missatges anteriors masa tmpoc, ja que hi hauran bastants i seria imposible el temps k fa que no entren... però no cal que s'ho llegeixen per agarrar un fil de conversacio.... que comentin al tema que més els cridi l'atenció i els podem fer un resum molt breu del que preguntin i ja continuar parlant a continuació ^^ no? Feliç
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dg 8 Nov - 23:17

@Bunnyxsempre escrigué:Ho veig perfecte la tornada de tots! jajajaj no cal que mirin els missatges anteriors masa tmpoc, ja que hi hauran bastants i seria imposible el temps k fa que no entren... però no cal que s'ho llegeixen per agarrar un fil de conversacio.... que comentin al tema que més els cridi l'atenció i els podem fer un resum molt breu del que preguntin i ja continuar parlant a continuació ^^ no? Feliç
SII SII
és el que dic sempre, però el problema és que no tornen a entrar

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dg 8 Nov - 23:45

jaaa bueno taampoc cal k els fem un resum. poden crear un tema o parlar en cualsevol i comensar a parlar del k sigui Feliç
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dt 10 Nov - 0:48

Quee maco el cartell del saló!
Opino igual, tampoc es que seguim un fil de conversació continuu o que escriguem sempre :3 no és imprescinbile haver-s'ho llegit tot per comentar d\'acord

Entenc que amb l'inmediatesa d'altres xarxes socials, un fòrum no atrau tant... tan de bo i encantada de si tornen, però suposo que si no ho han fet encara que s'ho digueu, difícilment ho faran feliç
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14996
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dt 10 Nov - 8:16

hi estic molt d' acord amb vosaltres
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 13158
Reputació : 93
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 14 Nov - 19:40

ja.... Trist
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nanaa el Dg 15 Nov - 20:14

Hola! Sóc l'amiga d'en Blastilonic i en Max  vergonya Després d'anar al saló i fer de relacions públiques (la beiita sabrà del que parlo jajajaja  gràcia) ja vaig dir que m'havien entrat ganes de recuperar el meu perfil aquí al fòrum!

Va ser un dia genial! Molt contenta d'haver-vos conegut!

Ens veiem per aquí   enlluarnat
Nanaa

Nombre de missatges : 284
Punts : 3745
Reputació : 31
Ubicació : Girona

Veure perfil de l'usuari http://www.youtube.com/user/zelda525?feature=mhee

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dl 16 Nov - 7:45

benvinguda de nou nana
eljuan368

Nombre de missatges : 8715
Punts : 13158
Reputació : 93
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Màgic Tars el Dv 20 Nov - 11:01

Hola, hooola!!!
Jo també vaig anar al saló!  contenta Hi volia anar el dissabte, però finalment hi vaig anar diumenge, perquè hi havia molt de problema amb les entrades. Us hi heu trobat? El recinte era enorme i hi havia més gent que mai.
M'ho vaig passar molt i molt bé!! És curiós pensar que molts de vosaltres éreu allà i no ho sabem! Potser ens vam creuar i tot. Algú de vosaltres va anar amb cosplay? Jo n'havia pensat un, però encara em quedava una micona per acabar-lo... En alguna altra ocasió!
Em vaig trobar una Mei Misaki  enamorada i em vaig quedar tan absorta que li vaig demanar per fer-nos una foto! I fins i tot vam parlar una estona curta. Una gran experiència! També hi havia una Sherlock ^^ em sembla que era no parlava català... no estic segura si era francesa... I les de La Màgica Doremí eren per tot arreu! No sé si vau veure (és clar que no sé quin dia hi vau anar) dos nois que anaven d'Elsa i Anna (de Frozen). Els afavoria molt, el crosplay! d\'acord
Jo em vaig comprar un parell de samarretes i alguns penjolls! Encara tinc la visera de Mario que repartien a l'entrada!

Així que vau organitzar una quedada fa poc...
  plorant Sento ser tan absent... A banda que encara em costa entendre'm en aquest fòrum xD Quan es repeteixi, a veure si ho veig, que no m'ho vull perdre! Suposo que aleshores ja haurem parlat molt (o això espero) i us coneixeré més a tots :;$:

Per cert! Ostres, alguns de vosaltres ni tan sols us havia vist  Surpres Com la @Nanaa i la @.:Beiita:. O sia que hola!! ^^
hahaha doncs jo sí que ho llegeixo tot abans de comentar xD Però si són moltes i moltes pàgines només les últimes o en diagonal hahahaaa
I... em sembla que res més per aquest tema. He preparat algunes idees per nous posts d\'acord

Fins aviat!

Madame Tars
Màgic Tars
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!

Nombre de missatges : 18
Punts : 890
Reputació : 20

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Ds 21 Nov - 12:48

@Nanaa escrigué:Hola! Sóc l'amiga d'en Blastilonic i en Max  :$ Després d'anar al saló i fer de relacions públiques (la beiita sabrà del que parlo jajajaja  gràcia) ja vaig dir que m'havien entrat ganes de recuperar el meu perfil aquí al fòrum!

Va ser un dia genial! Molt contenta d'haver-vos conegut!

Ens veiem per aquí   enlluarnat
Que bé que hagis tornat @Nanaa !!! 
Si t'interessa tenim un apartat per comentar Mirai Nikii i altres temes interessant  ooh
Ens llegim!  Bunny Ponny Bunny Ponny
Madame Tars escrigué:Hola, hooola!!!
Jo també vaig anar al saló!  contenta Hi volia anar el dissabte, però finalment hi vaig anar diumenge, perquè hi havia molt de problema amb les entrades. Us hi heu trobat? El recinte era enorme i hi havia més gent que mai.
M'ho vaig passar molt i molt bé!! És curiós pensar que molts de vosaltres éreu allà i no ho sabem! Potser ens vam creuar i tot. Algú de vosaltres va anar amb cosplay? Jo n'havia pensat un, però encara em quedava una micona per acabar-lo... En alguna altra ocasió!
Em vaig trobar una Mei Misaki  enamorada i em vaig quedar tan absorta que li vaig demanar per fer-nos una foto! I fins i tot vam parlar una estona curta. Una gran experiència! També hi havia una Sherlock ^^ em sembla que era no parlava català... no estic segura si era francesa... I les de La Màgica Doremí eren per tot arreu! No sé si vau veure (és clar que no sé quin dia hi vau anar) dos nois que anaven d'Elsa i Anna (de Frozen). Els afavoria molt, el crosplay! d\'acord
Jo em vaig comprar un parell de samarretes i alguns penjolls! Encara tinc la visera de Mario que repartien a l'entrada!

Així que vau organitzar una quedada fa poc...
  plorant Sento ser tan absent... A banda que encara em costa entendre'm en aquest fòrum xD Quan es repeteixi, a veure si ho veig, que no m'ho vull perdre! Suposo que aleshores ja haurem parlat molt (o això espero) i us coneixeré més a tots :;$:

Per cert! Ostres, alguns de vosaltres ni tan sols us havia vist  Surpres Com la @Nanaa i la @.:Beiita:. O sia que hola!! ^^
hahaha doncs jo sí que ho llegeixo tot abans de comentar xD Però si són moltes i moltes pàgines només les últimes o en diagonal hahahaaa
I... em sembla que res més per aquest tema. He preparat algunes idees per nous posts d\'acord

Fins aviat!

Madame Tars
Doncs si! jajaja vam fer un tema per anar al Saló dem manga i quedar tots per veurens. Ens vam trobar amb la Beiita, la Bunnyxsempre i en Maxkaiser i la Nanaa que anaven amb mi Feliç
Tranquila, tots ens passem quan podem pel fòrum  uiii uii mentre hi anem entrant això segueix actiu  gràcia
M'alegro que t'encantes! I no pateixis perquè en tornarem a fer una altra per la Japan Weekend i per el proxim Salo del Manga d\'acord
Si t'interessa tenim un grup al whatsapp on parlem d'aquestes quedades més a fons, si m'envies el teu mobil per privat t'hi poso  rient
Nosaltres no vam anar disfressats, però la Bunnyxsempre va anar de Jeanne la lladre kamikaze i la seva germana de Finn!
Esperem veure els teus nous posts amb moltes ganes  ooh

EDIT 1: Per cert! Adjunto aqui totes les fotos que ens vam fer Feliç

FOTOS SALÓ DEL MANGA [QUEDADA]:

Aquests cartells que tenim a les mans eren per fer propaganda del fòrum, no sé si els vau veure però estaven escampats per totes els columnes i totes les parets del saló. En vam repartir uns 20 i en vam enganxar més de 30 per tot el saló  riure

Jo amb el doblador de l'Inuyasha  sorpresas 

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Carles25 el Ds 21 Nov - 13:30

Que macos tots jo al final no vaig poder anar ningún dia passo mala època econòmica així que altra any serà 

Veig que aneu passar molt bé quines ganes m'he quedar d'anar-hi ja que sinó em equivoco aquest any ha batut records 137.000 en els quatre dies.
Carles25
Sailor Moon 4ever!
Sailor Moon 4ever!

Nombre de missatges : 422
Punts : 2933

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dv 27 Nov - 18:27

alaaaa!! Ostres hauria estat molt bé veure't per allà! jo si que vaig estar el diumenge també i vaig veure a les mateixes que has dit tu!! :O de segur que ens vam creuar jopee! ;(

com t'han dit, jo anava amb el cosplay de Kamikaze Kaito Jeanne, i la meva germana de Finn jajaja, la Beiita si k em va veure el dissabte disfressada jajaj no se com em va reconeixer jajajaj i la veritat k m'ho vaig passar molt bé, a veure si a la próxima ho podriem organitzar millor per trobarnos jajaj bueno jo almenys anava super perduda perque acababa d'arribar i no coneixia el lloc xD  jo tambe tinc encara lo de mario jajaj Feliç

quan es el JW?? encara que m'agradaria anar segur que no podré xk son molts diners, així k espere poder estalviar per tornar l'any que ve al saló del manga Feliç
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dv 27 Nov - 21:03

@Bunnyxsempre escrigué:alaaaa!! Ostres hauria estat molt bé veure't per allà! jo si que vaig estar el diumenge també i vaig veure a les mateixes que has dit tu!! :O de segur que ens vam creuar jopee! ;(

com t'han dit, jo anava amb el cosplay de Kamikaze Kaito Jeanne, i la meva germana de Finn jajaja, la Beiita si k em va veure el dissabte disfressada jajaj no se com em va reconeixer jajajaj i la veritat k m'ho vaig passar molt bé, a veure si a la próxima ho podriem organitzar millor per trobarnos jajaj bueno jo almenys anava super perduda perque acababa d'arribar i no coneixia el lloc xD  jo tambe tinc encara lo de mario jajaj Feliç

quan es el JW?? encara que m'agradaria anar segur que no podré xk son molts diners, així k espere poder estalviar per tornar l'any que ve al saló del manga Feliç
No tinc ni idea de quan és, però encara que tingui moltes ganes de tornar-te a veure et dic que millor no vagis a la JW Bunnyxsempre Trist
És més petit que el salo de Valencia i és més fluixet, no val la pena que gastis tants de diners! Em sabria malament que vinguessis i et gastessis la pasta per poca cosa, millor guarda diners pel proxim salo que puguis venir Feliç

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nanaa el Dg 29 Nov - 20:13

Jajaja que bones les fotos!!! (em pixo de riure amb la den Maxkaiser i jo fent de Mario)  gràcia

Jo si puc ja m'aniré enganxant a les quedades que aneu fent, així que aneu avisant!  Feliç
Nanaa

Nombre de missatges : 284
Punts : 3745
Reputació : 31
Ubicació : Girona

Veure perfil de l'usuari http://www.youtube.com/user/zelda525?feature=mhee

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Màgic Tars el Dt 1 Des - 22:26

Hola!

Feliç 

Sí que és cert que el JW és més petit (MOLT MÉS) que el Saló del Manga. I cada any més, perquè el Saló va creixent desorbitadament!!! que dius? 
Però no està gens malament. De fet, va ser el primer esdeveniment d'aquest tipus que vaig anar. És més senzillet, i no resulta tan angoixant. Tanmateix, com el dr opino sí que és millor que t'esperis al proper Saló del Manga, per tema dels diners i per si has de venir de lluny.

En principi, no tinc pensat anar-hi; només sihi aniré si algú em diu per deixar-nos-hi caure plegats. Tampoc no sé ni quan és gràcia

Ja ho veurem!

Encara que ningú no diu que no puguem fer una quedada sense motiu de saló d\'acord  Només ho deixo caure...

@Bunnyxsempre Ostres! Doncs potser sí que ens vam veure i ni ho sabem!! huhuhuu A la pròxima, a veure si estic més atenta i m'assabento de la trobada i ens veiem!

@dr_tomoe escrigué:Si t'interessa tenim un grup al whatsapp on parlem d'aquestes quedades més a fons, si m'envies el teu mobil per privat t'hi poso 

@dr_tomoe Mercès per l'oferiment! xD Però jo no tinc whatsapp feliç Tinc un d'aquells nòkia invensibles (el primers amb color xD), i amb prou feines el faig servir...

Sobre les fotos: Que bé que us ho devíeu passar tots junts!!

Pel que fa els anuncis del fòrum... Sí que en vaig veure!! Però, com que jo m'aturo a llegir-ho tot i tot, els meus companys ja estaven farts de mi! I no em vaig fixar que fos del fòrum! Quina planxa! gràcia
I... MARE MEVA, HE VIST UNA GRYFFINDOR!!?? rient Doncs aquí una Slytherclaw! riure

Fins aviat!

Madame Tars
Màgic Tars

Nombre de missatges : 18
Punts : 890
Reputació : 20

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: