Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Sailor Moon Madman DVD [Australia]

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dj 3 Des - 22:36

Fins ara hem disposat de molts mitjans per veure Sailor Moon (VHS, DVD italià, japonès, americà i el Bluray de VIZmedia)
diuen que la millor forma en termes de qualitat és el DVD italià (inclos millor que el DVD japonès i el BLURAY!!!), aquest mes tenia la industria madman tenia que treure uns DVD que deien serels millors vistos mai en termes de qualitat i tractament d'imatge.

Volia fer el tema avans per crear HYPE i fantasiar una mica amb la possible nova imatge de Sailor Moon però no m'ha donat temps, ja han sortit els DVD, companys meus d'un fòrum americà ja el tenen i tots m'han dit el mateix, està millor que la versió del bluray però és inferior a l'italià...

En fi, que hi farem  que dius?

De totes formes te una caratula molt bonica i la caratula de la versió limitada del DVD es veu que està molt currada, que te molts extres, un llibret i més cosetes -agafa una mica el millor de la caratula deluxe del Bluray i de l'italià-.

Aqui us deixo un unboxing per si teniu interes en veure la nova presentació de Sailor Moon en DVD i recordo que ja està el caure la versió catalana-espanyola dels DVD de Sailor Moon gracies a SELECTA VISION! Molts fòrums americans n'estan al corrent pel que he llegit, però la gran majoria donen per segur que serà una cutrada en termes de qualitat, així que ja no generaré ni hype amb aquetsa versió feta a casa nostra riure

Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4333
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Sailor Moon Madman DVD [Australia]

Missatge por dr_tomoe el Dj 3 Des - 22:45

PD: De moment només ha sortit la meitat de la primera temporada!!! A mica en mica aniran sortint les altres temporades, els italians en van fer molta via en fer les 5, en canvi els americans encara van per la primera riure
He llegit però que aquest mes sortirà la meitat que queda de la primera temporada dels DVD australians -madman- d\'acord

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4333
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dv 4 Des - 20:55

Molt bonic! Que maco el disseny i el llibret.
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 15055
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dl 13 Feb - 1:11

Informo nois!
Ja han sortit els DVD Australians de la tercera temporada de Sailor Moon (Sailor Moon S). No us posaré totes les fotos aquí perquè no acabariem mai però les podeu consultar a la [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]. La qualitat del BLURAY d'aquesta temporada no és res de l'altre món, tot i això com ja us vaig dir la qualitat d'aquesta edició Australiana és una qualitat ben tractada i de les millors que podem aconseguir ara mateix de Sailor Moon (encara que no arribi a una alta definició qualitat BD) i més si pensem que aquesta temporada en concret és la que més diners es van gastar en qualitat de dibuix i per tant encara es veurà millor!!!
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3375
Punts : 9243
Reputació : 125
Ubicació : Girona

Veure perfil de l'usuari http://animesm.new-forum.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por conilleta el Dl 13 Feb - 19:17

Jo ho vaig veure per twitter, que un els volia comprar... Jo me'ls compraria, però si ni tan sols estan en català no hi veig la gràcia...
conilleta
Aquí començen els genis
Aquí començen els genis

Nombre de missatges : 152
Punts : 1320
Reputació : 24

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo