Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Millor Manga

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Millor manga

10% 10% 
[ 6 ]
10% 10% 
[ 6 ]
16% 16% 
[ 10 ]
18% 18% 
[ 11 ]
46% 46% 
[ 28 ]

Vots Totals : 61

Millor Manga

Missatge por dr_tomoe el Dg 6 Des - 12:50

Premis Blastilonic 2015
Millor Manga

A aquesta categoria hem volgut honorar els mangas de més qualitat en el tipus de pàgina, en el dibuix i en la trama. Hem tingut en conta els mangas que més s'han introduït a la societat catalana durant aquests últims anys per tal de que tinguessin preferència al ser nominats. Ara la decisió és vostre!
I aquesta són els nominats

Keroro: Des del planeta Keron, arriba una tropa de granotes alienígenes per a invaïr la terra (Pokopen a la sèrie). Aquests són abandonats per la nau i s'allotgen a casa dels Hinata. La tropa, cada un d'una manera diferent, s'acaben acoplant a la vida quotidiana i deixant la invasió en segon planòl. Keroro, el protagonista i el sargent de la tropa alienígena, es passa el día muntant maquétes, llegint cómics i mirant la televisió. Llavors forma un vincle amb en Fuyuki, el fill de la familia Hinata, i un odi per la seva germana, la Natsumi.

Seven Days: Un dilluns al matí, Shino Yuzuru li demana sortir de broma a Seryou Touji a la porta de l'escola. Seryou, que és molt popular, té la mania de sortir amb qualsevol que l'hi demani al començar la setmana, i talla amb elles al acabar-la. Sembla que "qualsevol" inclou els senpais masculins com Shino, i com nuvi, Seryou és perfecte, indefectiblement considerat i amable. Shino, òbviament, no té intenció de tenir una relació seriosa amb Seryou. No és com si estigués enamorat d'ell ni res d'això ... no?

Fairy Tail: Fairy Tail explica la història d'un jove mag anomenat Natsu en la recerca del seu mestre i pare adoptiu Igneel que resulta ser un drac. Per això es va unir a Fairy Tail, un gremi de mags que és famós per les destrosses i danys que provoquen en diverses ciutats (la qual cosa no hauria de ser així). El món de Fairy Tail gira al voltant dels mags (els quals poc tenen a veure amb la idea general del mag comú) que realitzen encàrrecs a canvi de diners, similar a un caçarecompenses. Natsu coneix a Lucy, una bonica noia el somni era ingressar a un gremi de mags, específicament, a Fairy Tail, la qual cosa s'aconsegueix gràcies a l'ajuda de Natsu. D'aquí en endavant, la història segueix els moviments d'aquesta parella de mags dels quals es veuen embolicats en un sense nombre d'aventures abans d'aconseguir la meta final de trobar a Igneel...

Fushigi Yugi - edició integral de Glenat: Llibre de 384 pàgines en b/n (inclou 18 pàgines en color), de 15 x 21 cm, tapa tova amb sobrecobertes, sentit de lectura japonès. Onomatopeies traduïdes selectivament. Aquesta edició integral de Glenat ha estat nominada per la seva curada selección i traducció al català. Les pàgines i els dibuixos son d’una gran qualitat i és l’edició més recomanada pels fans d’aquí Catalunya.

Sailor moon kanzenban: Al 2013 va sortir a la venda aquesta versió del manga de Sailor Moon al japó, anunciada com la versió perfecte del manga. I no n’hi ha per menys, ja que als premis Blastilonic la nominem per ser la versió del manga que tot otaku voldria de la seu anime preferit. La qualitat del paper és superior a les versions anteriors, les pàgines brillen i la portada te diversos graduats de brillantor, hi ha pàgines a color –així com imatges a tot color de la revista Nakayoshi dels 90. Aquesta versió aquest cop no inclou la saga de la Marinera Venus i consta d’uns 10 volums.

Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4269
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Millor Manga

Missatge por llimona el Dg 6 Des - 13:21

Aquí falta la Kankenban de Jeanne Kamikaze, ho sento, però algú ho havia de dir!
llimona
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 720
Punts : 3112
Reputació : 24
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dg 6 Des - 17:43

He votat per sailor moon, s'ho mereix després de tants anys sent esperada la reedició.
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14991
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dg 6 Des - 17:45

@llimona escrigué:Aquí falta la Kankenban de Jeanne Kamikaze, ho sento, però algú ho havia de dir!
Sempre hi haurà mangas que quedaran fora de les 5 nominacions, hem sap greu!
De totes formes queda aquí per proximes nominacions Feliç

@NuryMaron escrigué:He votat per sailor moon, s'ho mereix després de tants anys sent esperada la reedició.
ooh enlluarnat ara només falta que la portin aquí en català!

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4269
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dl 7 Des - 16:04

yo voto per la de Fushigi Yugi edició integral de GLENAT ya que es la que  tinc pero he de dir que la sailor moon i keroro tamb me encanten
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 13153
Reputació : 93
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 12 Des - 11:56

ostresss aquesta també está dificil i opine igual k la llimona! jajaj

vaig a votar  riure
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12492
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por khepra el Ds 2 Gen - 15:31

com ja vaig dir en la pagina web, concidero que Fairy Tail es un manga que ha tingut poca integració dins la societat catalana, hi ha altres, com One Piece que han tingut més importància, és més el mateix autor de Fairy Tail li va demanar permís a Echiro Oda (autor de One Piece) per copiar-li coses del seu manga. Per tant, en la meva opinió, que aquest manga estigui dins dels finalistes és un error.

khepra

Nombre de missatges : 1
Punts : 595
Reputació : 20

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por joan4647 el Ds 2 Gen - 18:21

El meu vot va per Sailor Moon, deixant d'alguna manera penjat dos mangas molt claus com Fushigi Yugi i Keroro, que m'encanten que estiguin nominats.
Després cal dir que Seven Days penso que ha estat una molt bona nominació, gràcies per aportar tantes novetats que ens poden fer descobrir nous animes als premis d'aquest any 2015!

@khepra escrigué:com ja vaig dir en la pagina web, concidero que Fairy Tail es un manga que ha tingut poca integració dins la societat catalana, hi ha altres, com One Piece que han tingut més importància, és més el mateix autor de Fairy Tail li va demanar permís a Echiro Oda (autor de One Piece) per copiar-li coses del seu manga. Per tant, en la meva opinió, que aquest manga estigui dins dels finalistes és un error.
Penso com tu, aquest anime ja està nominat a altres categories i a aquesta francament, sobrava! que dius?
joan4647

Nombre de missatges : 782
Punts : 4175
Reputació : 39
Ubicació : Tarragona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado