Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Sailor Moon Selecta Vision

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Sailor Moon Selecta Vision

Missatge por dr_tomoe el Dg 3 Gen - 23:15

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

Com ja sabeu, el març del 2015 selecta vision va anunciar Sailor Moon a Espanya en DVD per primer cop, a més va dir també que posarien l'idioma en català, castella i japonès. 
Ara doncs per sorpresa de tots ens trobem amb aquestes captures de pantalla poc amistoses

Que en penseu?

Editat per darrera vegada per dr_tomoe el Dl 4 Gen - 0:15, editat 2 cops en total

Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4272
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Sailor Moon Selecta Vision

Missatge por dr_tomoe el Dg 3 Gen - 23:22

Deixo aquí opinions al respecte de diferents usuaris, via FACEBOOK
Daniel Arnau Suarez escrigué:No he visto tia mas rara... La naoko para que hace una serie? Si luego pone pegas, para que se no emita en España, luego quite el derecho a emitirla en Catalan, y encima para colmo esto... Parece que no quiera que los fans tengan la serie en Dvd ¬¬...
La Naoko ha donat problemes perquè emetessin SM en català? Pregunto.

Cristina Nogués escrigué:Joder, primero sufre retrasos el manga, ahora el anime...es que aquí no tenemos derecho a comrpar Sailor Moon? Porque cuesta tanto?
Martita Bracho escrigué:Tengo dos opciones para ver Sailor Moon: una opción legal y una opción pirata. ¿De quién depende que vea Sailor Moon legalmente desde el sofá de mi casa? de Naoko, Toei y su madre en bragas, y si no quieren lo tengo claro, torrents y a pastar, pero verla la voy a ver, si ellos quieren dejar de recaudar es su problema.
Sembla que aquest és el mètode que hauran de seguir els fans de Sailor Moon durant una bona temporada més si la cosa no canvia una mica.

Sailor Moon España escrigué:[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] Debido a que el anuncio de que Selecta traería Sailor Moon fue el 7 de marzo, han pasado 9 meses desde la noticia... Si esto sigue así pasará más de un año con esta noticia, y no sabemos cuánto suelen tardar ellos en anunciar algo, presentarlo y luego ponerlo a la venta. Espero que no se retiren del proyecto o lo cancelen, pero sí es cierto que apenas dan información para hacer un seguimiento de la serie u_u
Antonio Escudero La Huerta escrigué:Me parece que son las aprobaciones de Takeuchi...
Jorge Cecilia González escrigué:Tiene toda la pinta. Personalmente, estoy a favor de que todo cuente con el OK de la autora, así evitamos que nos cuelen ediciones preparadas de cualquier manera. Ahora bien, no es ni mucho menos la primera vez que eso provoca retrasos, debería existie todo un equipo con ese cometido...
En aquest últim veiem una forma més optimista de mirar-s'ho.

Pedro Rodríguez Moreno escrigué:Esto les pasa por anunciar las cosas antes de tiempo.

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4272
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dl 13 Jun - 11:51

Sailor Moon no ha sido aún aprobado por la autora. Evangelion 4.44 no se sabe nada, adquirió los derechos estudio Gibli. [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

tweet de Selecta Vision! Sembla que l'espera pels Blurays en català de Sailor Moon tardaran molt i molt.

Però de mentre, per què no lluitem per tenir Sailor Moon Crystal en català?
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3375
Punts : 9182
Reputació : 125
Ubicació : Girona

Veure perfil de l'usuari http://animesm.new-forum.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dv 17 Jun - 23:34

Com de costum la Naoko revisant-ho tot XD
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14994
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dc 29 Jun - 12:33

jope si que triguen...
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12495
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dc 29 Jun - 12:34

PD: ja ho vaig firmar fa temps  ^^ d\'acord
Bunnyxsempre

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12495
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: