Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Holiiis <3

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Holiiis <3

Missatge por Umikolove el Dg 27 Mar - 11:55

Holiis sóc una fantasmeta que vaga per aquest forum -w- no sóc gaire activa perque estic força liada -w-u pero feia temps que em volia presentar :3 no recordo masa quan va ser que em vaig registrar owo tinc molta mala memoria owou i be que estaré per aqui observant d'entre les ombres o parets (?) (faig moltes faltes d'ortografia pero no m'entero asi que perdoneu eh? ^w^u

Encantada e coneixeus :3 i gracies per llegir ^w^ fins aviat ^w^/

Editat per darrera vegada per Umikolove el Dt 10 Gen - 18:42, editat 1 cop en total
Umikolove
Apranent
Apranent

Nombre de missatges : 24
Punts : 858
Reputació : 20

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Holiiis <3

Missatge por dr_tomoe el Dg 27 Mar - 13:49

Umikolove escrigué:Holiis sóc una fantasmeta que vaga per aquest forum -w- no sóc gaire activa perque estic força liada -w-u pero feia temps que em volia presentar :3 no recordo masa cuan va ser que em vaig registrar owo tinc molta mala memoria owou i be que estaré per aqui observant d'entre les ombres o parets (?) (faig moltes faltes d'ortografia pero no m'entero asi que perdoneu eh? ^w^u

Encantada e coneixeus :3 i gracies per llegir ^w^ fins aviat ^w^/
Benvinguda al fòrum!!!!!!!!!!!
pel que veig et vas registrar el mes passat però suposo que feia bastant que entraves com a convidada  Way
Quins animes t'agraden? Em resulta molt familiar la imatge que tens de perfil d\'acord
Jo actualment estic veient molts animes nous subtitulats i vull crear temes al fòrum per parlar-ne però tampoc hi penso mai  marejat eñ dont worry

Espero llegir-te més pel fòrum i que aquest et sigui una eina útil per comentar i distreure't una estona amb l'anime. Per cert, com vas coneixer el fòrum?

A reveure Feliç

Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4334
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dg 27 Mar - 15:33

Benvingut/da @umikolove !
això mateix, presenta't una miqueta més
segueix divagant pel fòrum molt de temps :P i comenta per suposat...ens veiem Feliç
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 15056
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dt 29 Mar - 11:29

Holaaa @Umikolove !! Content 

Benvingudaaaaa

A mi al principi també em va passar jajajaj quan vaig coneixer aquest forum recorde que buscava sailor moon en català i feia poc que havien obert aquesta pàgina, i entrava per comentar com a convidada i descarregar-me els capitols de Sailor Moon perquè no sabia com registrar-me abans era bastant negada per aquestes coses jajajjajajajja riure  i vaig estar uns mesos sense registrarme fins que em va agradar tant aquest fòrum que vaig dir, jo també en vull formar part per comentar els animes que m'es m'agraden! jajaj

Encantada de coneixer-te i espere llegirte més aviat i comentar coses! d\'acord
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12557
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Umikolove el Dj 7 Abr - 19:45

aaai TTuTT moltes grácies per aquesta benvinguda TTuTT y perdoneu per no respondre abans estic plena de feina fins dalt :S aix pero vaig tirant :3

uff tinc uns quants molts animes m'agraden XD no els sabria dir tots, perque son molts i els que em queden *^* pero parque m'agradi un anime depén de la historia, com esta explicada, el dibuix y o animació, els personat dtges i aquestes coses XD  
la noia de la meva imatge es la Mirai Kuriyama de Kyoukai no kanata -w- encara no he vist l'anime ni res encara pero el personatge m'agrada  *^*

i no se com presentarme mes, es que em fa vergonya XDDD ja s'em passara XDDD

jejjeje jo tambe he estat per aqui pero per falta de temps no sóc gaire activa TT3TT pero intentare pasarme més per aqui *^*9
Umikolove
Apranent
Apranent

Nombre de missatges : 24
Punts : 858
Reputació : 20

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por llimona el Dj 21 Abr - 0:39

Benvinguda al fòrum, ja sé que fa vergonya però m'he quedat amb ganes de saber més coses tu gràcia

Segur que t'ho passaràs molt bé dins el fòrum d\'acord
llimona
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 720
Punts : 3177
Reputació : 24
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dc 29 Jun - 11:56

Content
Bunnyxsempre

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12557
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: