Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Madoka Magica [REVIEW]

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Madoka Magica [REVIEW]

Missatge por Blastilonic el Dv 10 Jun - 12:48

Madoka Magica

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

Argument
Existeixen "emissaris màgics" que tenen el poder de concedir un desig a una noia escollida entre moltes. Tanmateix aquesta noia haurà de convertir-se en una puella magi i es veurà obligada a lluitar contra unes entitats anomenades "bruixes", criatures malvolents nascudes de malediccions que són responsables d'assassinats i suïcidis entre altres maldats. Una noia de secundària anomenada Madoka Kaname un dia té un somni molt estrany, un somni angoixós i enigmàtic. Hauria estat una simple anècdota de no ser perquè aquell mateix matí arriba a classe una alumna nova, a la qual havia vist en aqueix somni. El mateix dia un d'aquells "emissaris màgics", anomenat Kyubey, contacta amb Madoka i la seva amiga Sayaka. L'Homura, la noia del somni, provarà d'evitar costi el que costi que la Madoka faci un contracte amb el tal Kyubey: la protagonista s'endinsa en un món fosc on res és el que sembla...

Reflexió personal
En altres paraules, al començar a veure l'anime pensava que es tractava d'una trama "cute" com podria ser la Sakura la Caçadora de Cartes o encara més "cursi" fins i tot tirant cap a La Màgica Doremi. Personalment, aquest pensament va ser la raó per la qual vaig deixar l'anime a mitges més d'una vegada. La setmana passada, per fi em vaig decidir -poder és que no tenia cap anime més a mirar- a donar-li una oportunitat i a mirar més enllà del primer episodi. 

Em va sorprendre molt positivament, ja que penso que volen fer veure la part més cruel i més realista d'animes clàssics com Sailor Moon i d'altres moltes copies que s'han han fet al llarg de la història, és a dir vol donar la volta o girar la truita a tots els animes vistos fins ara de Magical Girls. I crec que d'aquí ve el seu èxit!  Quan dic que en vol treure la part més cruel, vull dir que el típic "Kero" "Lluna" "Majorica" "Fin"... El típic animaló de companyia de la noia màgica, ara és un alien sense cap mena de sentiments que per la seva pròpia supervivència es carrega a nenes de 10 anys convertint-les en bruixes per ell aconseguir energia i és per això que de cop i volta passem a veure un anime molt tràgic i diferent al que ens tenien acostumats fins ara les Magical Girls.

A l'anime li poso una nota de 7,5, com a única crítica m'agradaria dir que l'últim episodi (12) se'm va fer un pel pesat i que la pel·lícula (tot hi estar molt ben pensada) es podria haver quedat en 40 minuts, a mi se'm fa fer molt pesat tenir que viure en primera pell la tortura que estava vivint la Homura. En aquest sentit va ser una pel·lícula molt realista -com la resta de l'anime- però de tant realista es feia dura! Com a mínim per a mi i els que m'envoltaven ho va ser i MOLT! 

Bon dia!
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3375
Punts : 9216
Reputació : 125
Ubicació : Girona

Veure perfil de l'usuari http://animesm.new-forum.net

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Madoka Magica [REVIEW]

Missatge por Bunnyxsempre el Dc 29 Jun - 12:44

Hola Blastiiiiiiiiiiii!! Quan de temps! jejej Feliç d\'acord

jo la vaig veure fa temps aquesta sèrie i no la recorde gaire, la vull tornar a veure pero recorde que tenia sentiments molt semblants als teus i que em va impresionar molt Feliç
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12529
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum