Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Quins animes esteu mirant?

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dt 14 Jun - 18:08

Obro aquest tema per donar a coneixer nous animes i animar una mica el fòrum que ja toca ara que ve l'estiu!
Espero que us animeu a comentar els vostres animes del moment i que en penseu de cadascun d\'acord
Blastilonic
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3375
Punts : 9212
Reputació : 125
Ubicació : Girona

Veure perfil de l'usuari http://animesm.new-forum.net

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Quins animes esteu mirant?

Missatge por Blastilonic el Dt 14 Jun - 18:26

Doncs aquí van els animes que estic mirant actualment.

Mayoiga: Aquesta la porto al dia, actualment van per l'episodi 11. L'anime explica els diferents traumes d'un grup de persones que s'ha decidit a abandonar la civilització i marxar a una ciutat abandonada i envoltada de misteri. Mireu-la, la recomano molt i no us deixarà indiferents!

El Dr. Slump: Aquesta ja sé que és un clàssic, però la fan cada tarda per Barcelona TV i no puc evitar veure-la mentre bereno. A més si us interessa animelliure ha fet una relase brutal.

Madoka: Just l'he acabat fa poc, la pel·lícula s'arriba a fer un xic pesada! En parlo [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

Sword Art Online II: La primera temporada va ser un miracle perdut en el desert, ja que la segona temporada és molt i molt dolenta. Fa un any ja que l'intento acabar i no hi ha manera, quin avorriment!!! No la recomano, estalvieu-vos la moguda i no la mireu.

Boku Dake ga Inai Machi: Molt recomanable, just l'he acabada però miraré la segona temporada segur! En parlo [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

boku academia no hero: Just la començo. Té bona pinta, us la recomano si us agrada l'humor! 

Sailor Moon Crystal: Doncs que dir-vos? Ja ho sabeu tots. La primera temporada per molt sé que va ser dolenta, però aquesta li heu de donar una oportunitat i mirar-la, perquè he arribat a plorar amb episodis com el que van emetre ahir que superen tot el que havien vist de Sailor Moon fins ara!
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dv 17 Jun - 23:36

Genial, quants en mires.
Joo gairebé res actualment plorant plorant
 shin chan y doraemon compten suposo interessada  espero poder seguir conan Content
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 15024
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dc 29 Jun - 12:49

Caram quants animes! Content

doncs jo la veritat que ultimament no masa jajaj aquest hivern si k en vaig veure diversos pero ara poc... he tornat a veure sailor moon amb la meva germana que ella no l'havia vist sencera i sailor moon crystal, però en vull veure molts, us ho aniré dient però un dels k tinc pendents i m'han recomanat molt i insistit per a que la vegi es Naruto jajaja

A banda d'anime estic molt enganxada a juego de tronos i amb aquesta temporada 6 el hype està molt alt! *-*
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12525
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dc 29 Jun - 17:45

Espero coneixer els vostres animes d'aquestr estiu 2016!
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dj 11 Ago - 11:52

Hola! Content
doncs he començat a veure Naruto riure jajajaja
si, ho sé, a aquestes altures, però dues amigues me l'han recomanat moltíssimes moltes vegades, i una em va insistir molt, fins i tot un dia k estava passantme sèries al DD me la va passar sense dirme res jajajaj així k vaig dur, bueno, li donare una oportunitat va jajajaj
ka veritat que vaig veure un parell de capitols fa anys per el canal cuatro i no em va fer gaire, però ara la estic veient en japonés i bueno, be, m'estic esforçant per veurela, encara que només porte 12 capitols xD

també estic veient el anime Orange, que es nou d aquesta temporada, em vaig llegir el manga aquest any i em va encantar  enamorada

he vist Nana, que no l'havia vist, i també m'ha agradat molt, quan vaig començar a veurela va ser com, com he pogut estar tants anys sense veurela?! I després quan vaig veure que ni el anime ni el manga estan acabats em vaig desinflar -.-' vull veure més Nanaaa  ploraaant

ara vull llegirme el manga que almenys continua una mica més que l'anime

he tornat a veure k-on i madoka magica amb la meva germana que ella no les havia vist
i crec que ja està els que he vist el k porta d'estiu, si he vist alguna cosa més ara no m'enrecorde xD
Bunnyxsempre

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12525
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dj 11 Ago - 13:40

Bunnyxsempre escrigué:Hola! Content
doncs he començat a veure Naruto riure jajajaja
si, ho sé, a aquestes altures, però dues amigues me l'han recomanat moltíssimes moltes vegades, i una em va insistir molt, fins i tot un dia k estava passantme sèries al DD me la va passar sense dirme res jajajaj així k vaig dur, bueno, li donare una oportunitat va jajajaj
ka veritat que vaig veure un parell de capitols fa anys per el canal cuatro i no em va fer gaire, però ara la estic veient en japonés i bueno, be, m'estic esforçant per veurela, encara que només porte 12 capitols xD

també estic veient el anime Orange, que es nou d aquesta temporada, em vaig llegir el manga aquest any i em va encantar  enamorada

he vist Nana, que no l'havia vist, i també m'ha agradat molt, quan vaig començar a veurela va ser com, com he pogut estar tants anys sense veurela?! I després quan vaig veure que ni el anime ni el manga estan acabats em vaig desinflar -.-' vull veure més Nanaaa  ploraaant

ara vull llegirme el manga que almenys continua una mica més que l'anime

he tornat a veure k-on i madoka magica amb la meva germana que ella no les havia vist
i crec que ja està els que he vist el k porta d'estiu, si he vist alguna cosa més ara no m'enrecorde xD

Per tant ens recomanes Nanaa?
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Legand el Dv 21 Oct - 16:06

Just ara mateix em trobo seguint cinquanta mil mangas com "Boku no Hero Academia, One Punch Man o Ajin" entre altres i només un anime com tal: 

Tenjho Tenge: Un anime de la dècada passada que ja es de culte, m'ha sorprés gratament si he de dir-ho, doncs pel que feia a les imatges que havia vist amb el temps em pareixia només una excusa d'anime per fer fanservices ecchi, però veient l'opening me vaig aferrar qual mosca, i més amb l'humor que li possen les veus castellanes, et fan petar de riure!!!

Legand
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 88
Punts : 624
Reputació : 23
Ubicació : A la lluna perduda

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dv 21 Oct - 18:12

jajajajaja si hi penso mel miro!