Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Legand de la Lluna Perduda es presenta!!

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Legand de la Lluna Perduda es presenta!!

Missatge por Legand el Dt 11 Oct - 10:13

M'han recomanat què em presenti, per tal aprofitaré per començar a redactar un senyor totxo aquells que mai volem llegir:

Em dic Legand (sí, em presento amb el mateix nom d'usuari) i per dir-ho d'una manera molt fina, sóc el boig número 1 de qualsevol lloc del món, o, en el seu defecte, d'Internet amb només 19 anys de bogeria.

M'agraden massa els animes i videojocs, i una de les meves passions són les veus dels doblatges, cruspint-me habitualment per esmorzar una o dues fitxes de "ElDoblaje.com" o la seva versió en català, destacant dins dels meus preferits en el panorama nacional tant les veus d'en Marc Zanni com dels germans Trifol i Ullod entre altres.

He de destacar que Sailor Moon va ser un dels meus primers animes a tastar quan era només un petit boig, i per tant, ara que tant per l'amor com per TV3 puc veure-ho estic aprofitant per assimilar tots els records possibles que a la infantesa no en podia desar.

Dit aixòMoltes gràcies per acollir-me dins aquestes terres de diversió i de llunes! d\'acord
Legand
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 88
Punts : 538
Reputació : 23
Ubicació : A la lluna perduda

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Legand de la Lluna Perduda es presenta!!

Missatge por Bunnyxsempre el Dt 11 Oct - 10:37

wooo woo Content gran presentació Content

m' ha encantat tot el que has dit jeje ^^

jo em dic Laura i soc de València, tinc 25 anys i m'agrada molt l'anime i els videojocs desde petita i la meva primera sèrie també va ser la Sailor Moon i soc una gran fan, que es torna boja amb cualsevol cosa que veig relacionada xD
Vaig ser de les primeres en entrar al fòrum i ajude amb tot el que  puc, encara que últimament no fem gaire coses perque estem ocupats amb els estudis -.-' però intentem fer el que podem per continuar amb ell ^^
dit això, encantada que t'hagis animat a presentar-te i espere que 'tho passis molt bé en aquest fòrum parlant amb altres usuaris d'animes en català o en japonés Feliç
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12439
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Legand el Dt 11 Oct - 10:47

@Bunnyxsempre escrigué:wooo woo Content gran presentació Content

m' ha encantat tot el que has dit jeje ^^

jo em dic Laura i soc de València, tinc 25 anys i m'agrada molt l'anime i els videojocs desde petita i la meva primera sèrie també va ser la Sailor Moon i soc una gran fan, que es torna boja amb cualsevol cosa que veig relacionada xD
Vaig ser de les primeres en entrar al fòrum i ajude amb tot el que  puc, encara que últimament no fem gaire coses perque estem ocupats amb els estudis -.-' però intentem fer el que podem per continuar amb ell ^^
dit això, encantada que t'hagis animat a presentar-te i espere que 'tho passis molt bé en aquest fòrum parlant amb altres usuaris d'animes en català o en japonés Feliç
Un plaer coneixer-te idò! Jo sóc de Mallorca, o sigui que de l'illa on tots els habitants de Tókio de Cristall (i del món etc etc) hi van de vacances. 

Es nota que ets de les primeres d'aquí, només he de veure que en qualsevol tema hi ets tú!!  enlluarnat

No m'enrecord si va ser la primera sèrie anime que vaig veure o no, per això dic de les primeres, però si fou la primera de la meva xicota (me passaré la vida parlant d'ella com qualsevol pare o marit d'anime jajajaja)

Gràcies per acollir-me i en nom de la meva bogeria, ompliré el fòrum d'informació intere....XIMPLERIES gràcia
Legand

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dc 12 Oct - 21:25

ajajajajaja Com ja t'he dit abans estem super contents que entris dins el fòrum!
Espero llegir els teus comentaris ben aviat Feliç
Blastilonic
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3375
Punts : 9126
Reputació : 125
Ubicació : Girona

Veure perfil de l'usuari http://animesm.new-forum.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Legand el Dj 13 Oct - 7:07

@Blastilonic escrigué:ajajajajaja Com ja t'he dit abans estem super contents que entris dins el fòrum!
Espero llegir els teus comentaris ben aviat Feliç
M'en alegro jo encara més de trobar-me aquí! 

A veure si avui qualque usuari comenta al fórum i puc donar encara més vida, que tampóc vull escollir temes de l'any de la picor i fer-los retornar com els spam  gràcia
Legand

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dj 13 Oct - 20:14

ajajajaja!
Home doncs hi ha temes interessants, n tindria cap problema amb rescatar-los!
per cert! quins animes t'agraden?
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Legand el Dv 14 Oct - 7:38

Ja faré una petita recerca per si hi hà qualque tema que em produeixi feeling!!

I d'animes m'agraden molts, començant per quasi tots els emesos al canal 33, K3 i 3xl (Ho dic aixì per no haver-hi d'explicar massa les franjes temporals, amb un germà gran, veure sèries de cinc anys abans del teu naixement ès normal jajaja) 
com Sushi, Yawara o Conturó Negre. per suposat tot Bola de Drac, Ranma, Lamu, Inuyasha, Hattori el Ninja, KareKano, SAILOR MOON (:3), i un munt més.

D'altres animes també n'he vist de massa, tant els emesos en castellà com d'animes famosos, com per exemple en ambdós tipus Berserk (el primer anime que fou gratament doblat pel meu gust), Soul Eater, Jojo's Bizarre Adventure (d'aquest m'havia començat el manga dos anys abans o tres de que decidiren animar-lo), Fate Stay Night, Angel Beats, Highschool of the Dead (Aquest m'ho vaig veure en japonés i només vaig veure quan ho varen localitzat al castellà el primer capítol i unes quantes escenes), Haikyu, Hellsing i puff noi, la Biblia mateixa jajaja.

Ja per acabar el totxo afegeixo que tambè en llegeix de manga, idò m'hauré llegit si et dic 60-70 em quedo just (Submanga i TMO amb la lectura en cascada et permeten cruspir-te els capítols) jajaja
Legand

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dv 14 Oct - 9:43

mencanta SOUL EATER!!!!
Has escoltat lOpening de PAPERMOON? es precios
i et recoano owari no seraph
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Legand el Dv 14 Oct - 11:26

Just ahir mateix me vaig terminar el manga, t'ho juro!!!!!
I m'encanta PAPERMOON

Owari no seraph me varen dir que estaba bé, idò si m'ho dius tú li donaré una oportunitat Content
Legand

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dv 14 Oct - 13:04

sii fes-ho!
esperan la 3a temporada
et recomano mirarla subtittulada ja que el doblatge que van fer els de selecta en castellà deixa molt a desitjar...
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Legand el Dv 14 Oct - 13:58

@Blastilonic escrigué:sii fes-ho!
esperan la 3a temporada
et recomano mirarla subtittulada ja que el doblatge que van fer els de selecta en castellà deixa molt a desitjar...
Un moment, has dit que varen fer el doblatge selecta visión? Amb aquesta paraula no feia falta que em recomanesis els subtítols, ni m'ho hauria plantejat de veure-ho d'altre manera, amb tot el perdó, el que fan es una destroça. Ja ni s'esmeren en adeqüar les veus, com tenen tan poc repartiment (perque volen) utilitzen els mateixos en qüasi tots. Nomes per a mi dels que he vist s'han salvat una mica Attack on Titan, SAO (A mitges) i No Game No Life (igual) perque Haikyu... O Gurren Lagann puff, no puc no puc  plorant

PD: Acabo d'escoltar el doblatge d'Assassination Classroom...crec jo que Selecta ja ho fa, tal i com es diu en castellà, "con mala follada", això ja es un crim. No vull dir que no siguin bons actors de doblatge, respecto massa la indústria i a mi m'agradaria ser-ne part, però quan una veu no es compatible amb un personatge no ho és, no es pot negar mai.

Si ara pel que fós en Marc Zanni no pot participar en un futur doblatge d'en goku i et cerquen una veu aguda intentant imitar al japonés, o una veu baritono o mitja, no t'acabaria d'agradar lo més segur.Crec que per fer una bona localització fa falta adaptar-se al personatge, no només imitar la veu original
Legand

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dl 17 Oct - 12:01

@Legand escrigué:
esperan la 3a temporada
Un moment, has dit que varen fer el doblatge selecta visión? Amb aquesta paraula no feia falta que em recomanesis els subtítols, ni m'ho hauria plantejat de veure-ho d'altre manera, amb tot el perdó, el que fan es una destroça. Ja ni s'esmeren en adeqüar les veus, com tenen tan poc repartiment (perque volen) utilitzen els mateixos en qüasi tots. Nomes per a mi dels que he vist s'han salvat una mica Attack on Titan, SAO (A mitges) i No Game No Life (igual) perque Haikyu... O Gurren Lagann puff, no puc no puc  plorant

PD: Acabo d'escoltar el doblatge d'Assassination Classroom...crec jo que Selecta ja ho fa, tal i com es diu en castellà, "con mala follada", això ja es un crim. No vull dir que no siguin bons actors de doblatge, respecto massa la indústria i a mi m'agradaria ser-ne part, però quan una veu no es compatible amb un personatge no ho és, no es pot negar mai.

Si ara pel que fós en Marc Zanni no pot participar en un futur doblatge d'en goku i et cerquen una veu aguda intentant imitar al japonés, o una veu baritono o mitja, no t'acabaria d'agradar lo més segur.Crec que per fer una bona localització fa falta adaptar-se al personatge, no només imitar la veu original
Exacte, jo em refiava de Selecta per doblatge SAO però amb Tokyo Ghoul i Owari No Seraph res eh riure
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Legand el Dl 17 Oct - 15:30

@Blastilonic escrigué:
@Legand escrigué:
esperan la 3a temporada

Exacte, jo em refiava de Selecta per doblatge SAO però amb Tokyo Ghoul i Owari No Seraph res eh riure
Ja es que no et pots refiar d'ells, i mira que abans eran el segell del doblatge d'animes bons...sent part del pack amb Jonu Media del desenvolupent de l'anime en Espanya devers la década passada
Legand

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dg 30 Oct - 14:54

Una pena...
Per cert, d'on ve el teu nom? "Legand" ?
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Legand el Dg 30 Oct - 21:00

@Blastilonic escrigué:Una pena...
Per cert, d'on ve el teu nom? "Legand" ?
La veritat es que va venir una mica de l'atzar, del términ irlandés i australià Legangde i d'una construcció de la paraula "Legend", per fer-ho una mica llegendari
Legand

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por llimona el Dc 9 Nov - 19:42

Quanta gent nova! Que bé XD
Benvingut a tu també al fòrum, aquí quants més millor!
Per qualsevol dubte sobre el funcionament d'aquest fòrum pots comptar amb mi d\'acord A mi també m'encanta, espero que t'ho passis molt bé amb tots nosaltres i que la teva novia es presenti personalment algun dia jeje
Per cert, d'on ets?
llimona
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 720
Punts : 3059
Reputació : 24
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Legand el Dc 9 Nov - 22:39

@llimona escrigué:Quanta gent nova! Que bé XD
Benvingut a tu també al fòrum, aquí quants més millor!
Per qualsevol dubte sobre el funcionament d'aquest fòrum pots comptar amb mi d\'acord A mi també m'encanta, espero que t'ho passis molt bé amb tots nosaltres i que la teva novia es presenti personalment algun dia jeje
Per cert, d'on ets?
Gràcies per aquesta rebuda!! I no ho dubtis, si encara tenc dubtes de qualque cosa et preguntaré amb confiança i molt agraïment  per tota l'amabilitat rebuda:*_*:

Sóc de Mallorca, per tant si veus qualque paraula diferent ja saps  gràcia
Legand

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dj 10 Nov - 10:05

Per cert, com ens vas coneixer?
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Legand el Dj 10 Nov - 13:20

@Blastilonic escrigué:Per cert, com ens vas coneixer?
A veure, feia temps que us coneixia de manera indirecta pel tema dels rumors típics "hey, sabies que hi hà fórums catalans d'anime?" amb amics i gent de la xarxa, tal vegada no en sabia el nom però un dels fórums tinc clar que era aquest per qualque captura de pantalla. 

Quan vaig coneixer la meva xicota em va sortir de nou l'esperit de Sailor Moon, idò l'havia deixat molt abandonat pel tema de quan s'emetia era un menut, i que em vaig capficar en altres animes i resta, i vaig cercar els capítols en català, llavors em va sortir la pàgina d'en xisqi, i arràn d'això vaig veure que el seu fórum era tancat i que deia d''entrar en aquest, i aquí hi sóc!!
Legand

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dj 10 Nov - 14:38

Osti quina ilusió!!! Per tant ja havies estat al fòrum del Xisqi? Soc molt molt fan jo d'aquell lloc web i estic intentant que no borri la pàgina...
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Legand el Dj 10 Nov - 15:24

@Blastilonic escrigué:Osti quina ilusió!!! Per tant ja havies estat al fòrum del Xisqi? Soc molt molt fan jo d'aquell lloc web i estic intentant que no borri la pàgina...
Per desgraçia no.Quan vaig coneixer sobre aquella pàgina ja deia allò de que anava a tancar i si el fòrum encara funçionava no em vaig adonar t.t
Legand

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dj 10 Nov - 15:38

Jajajaja vale no, quan hi vas veure doncs feia ja molts anys que el forum havia tancat XD
El xisqi va ser molt agradable sempre amb aquest fòrum i de fet casi tot el que sé de forums ho he apres d'ell en el seu fòrum. Podriem dir, amb orgull, que en xisqi va donar l'essencia d'quest forum
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Legand el Dj 10 Nov - 15:47

@Blastilonic escrigué:Jajajaja vale no, quan hi vas veure doncs feia ja molts anys que el forum havia tancat XD
El xisqi va ser molt agradable sempre amb aquest fòrum i de fet casi tot el que sé de forums ho he apres d'ell en el seu fòrum. Podriem dir, amb orgull, que en xisqi va donar l'essencia d'quest forum
I podria saber el motiu de la seva caiguda, per dir-ho d'una manera heròica? 
No vull ser tafaner, però m'ha donat més que curiositat, interés per la història d'ambdós fòrums
Legand

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por joan4647 el Ds 12 Nov - 12:29

@Legand escrigué:
@Blastilonic escrigué:Jajajaja vale no, quan hi vas veure doncs feia ja molts anys que el forum havia tancat XD
No vull ser tafaner, però m'ha donat més que curiositat, interés per la història d'ambdós fòrums

Jo sé poca cosa del tema Xisqi, però dubto molt que des d'un fòrum es fes boicot a l'altre. Eren coses diferents no?
joan4647

Nombre de missatges : 782
Punts : 4122
Reputació : 39
Ubicació : Tarragona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Ds 12 Nov - 13:04

@Legand escrigué:
No... A veure, no em molesta la pregunta per res eh XD Però m'agradaria deixar-ho clar  sorpresas
Jo t'explico, el Xisqi va crear la pàgina web i el fòrum quan jo tenia 4-5 anys justament, als 7/8 anys (que ja no feien Sailor Moon) ja dominava més l'ordinador i podia entrar a la seva pàgina web I N'ERA MOLT I MOLT FAN! Entrava sempre per escoltar les cançons de Sailor Moon i fins i tot imprimia parts de la pàgina web per tenir fotos de Sailor Moon o fins i tot per cantar les cançons de l'anime seguint la lletra  riure Quina nostalgia XD I a la vegada que boig ha sonat això  que dius?

A la seva pàgina web, si tens curiositat, i penjava escenes setmanals de la sèrie (ja que ell era l'únic que la tenia en VHS i en català) així que era l'únic alé d'esperança per veure la sèrie en català que vam tenir en més de 10 anys... 
Quan vaig fer els 12 vaig descobrir el fòrum i hi vaig estar molt de temps, fins i tot era el que més comentaris tenia en el fòrum riure en aquella època el fòrum estava molt apagat, ja que portava anys actiu (més o menys com el que ha passat al meu), vaig aconseguir reactivar el fòrum per poc temps, fent molta promoció però al mateix moment veia que en Xisqi no tenia un gran interes en recuperar l'activitat del fòrum ja que se'n havia cansat una mica de portar-lo i havia perdut l'esperança de tenir mai l'anime en català, ja que animelliure no pujava la sèrie ni a petades (i mira que tenien el material que els hi havia donat el xisqi per fer-ho) A partir d'aqui vaig començar fer la sèrie jo a casa meu (amb els audios que el mateix xisqi m'havia deixat) i vaig no sé com però vaig apendre a coordinar, renderitzar etc. Imaginat les ganes que tenia de veure Sailor Moon riure
Obviament vaig voler compartir el material i ho vaig fer al seu fòrum i a un que vaig crear jo paralelament per donar força a la relase (la sèrie també la penjava a animelliure). El seu fòrum continuava apagat i el meu doncs en cap moment havia començat a triunfar que diguessim jajajajajaja Però amb el temps i gràcies a que amb els amics de Girona i vam posar empenta i promoció la gent va anar entrant al fòrum per comentar sobretot Sailor Moon, Inuyasha, Fushigi Yugi i JEANNE (AQUESTA ÚLTIMA VA SER MOLT IMPORTANT PER FER DONAR LLUM AL FÒRUM). Vam començar a pujar moltes més series i la gent entrava i pujaven els comentaris com l'espuma esgarrapada esgarrapada esgarrapada esgarrapada esgarrapada

En Xisqi al tenir pocs comentaris i veure que jo feia la seva funció a l'antic fòrum, va decidir tancar el seu i donar pas al meu, el motiu principal era que ja nestava una mica cansat de portar el fòrum, li donava massa feina. 

Aquest fòrum com podràs veure va tenir una epoca molt i molt bona que va durar uns 3 anys. Ens van prohibir pujar més sèries al fòrum i les van tenir que eliminar totes, deixant aquest fòrum al simple us de COMENTAR ANIME EN CATALÀ... 

Per això ara estem com estem  gràcia

Però repeteixo, rivalitat 0 entre els dos fòrums. El contrari admiració absoluta cap el fòrum i la pàgina del Xisqi que sense pujar sèries va aconseguir molt més del que aquest fòrum ha aconseguit!!!
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: