Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Legand de la Lluna Perduda es presenta!!

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Legand de la Lluna Perduda es presenta!!

Missatge por Legand el Dt 11 Oct - 10:13

Recuerdo del primer mensaje :

M'han recomanat què em presenti, per tal aprofitaré per començar a redactar un senyor totxo aquells que mai volem llegir:

Em dic Legand (sí, em presento amb el mateix nom d'usuari) i per dir-ho d'una manera molt fina, sóc el boig número 1 de qualsevol lloc del món, o, en el seu defecte, d'Internet amb només 19 anys de bogeria.

M'agraden massa els animes i videojocs, i una de les meves passions són les veus dels doblatges, cruspint-me habitualment per esmorzar una o dues fitxes de "ElDoblaje.com" o la seva versió en català, destacant dins dels meus preferits en el panorama nacional tant les veus d'en Marc Zanni com dels germans Trifol i Ullod entre altres.

He de destacar que Sailor Moon va ser un dels meus primers animes a tastar quan era només un petit boig, i per tant, ara que tant per l'amor com per TV3 puc veure-ho estic aprofitant per assimilar tots els records possibles que a la infantesa no en podia desar.

Dit aixòMoltes gràcies per acollir-me dins aquestes terres de diversió i de llunes! d\'acord
Legand
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 88
Punts : 538
Reputació : 23
Ubicació : A la lluna perduda

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Legand de la Lluna Perduda es presenta!!

Missatge por Legand el Ds 12 Nov - 16:18

@Blastilonic escrigué:
@Legand escrigué:
@Blastilonic escrigué:Jajajaja vale no, quan hi vas veure doncs feia ja molts anys que el forum havia tancat XD
El xisqi va ser molt agradable sempre amb aquest fòrum i de fet casi tot el que sé de forums ho he apres d'ell en el seu fòrum. Podriem dir, amb orgull, que en xisqi va donar l'essencia d'quest forum
I podria saber el motiu de la seva caiguda, per dir-ho d'una manera heròica? 
No vull ser tafaner, però m'ha donat més que curiositat, interés per la història d'ambdós fòrums
No... A veure, no em molesta la pregunta per res eh XD Però m'agradaria deixar-ho clar  sorpresas
Jo t'explico, el Xisqi va crear la pàgina web i el fòrum quan jo tenia 4-5 anys justament, als 7/8 anys (que ja no feien Sailor Moon) ja dominava més l'ordinador i podia entrar a la seva pàgina web I N'ERA MOLT I MOLT FAN! Entrava sempre per escoltar les cançons de Sailor Moon i fins i tot imprimia parts de la pàgina web per tenir fotos de Sailor Moon o fins i tot per cantar les cançons de l'anime seguint la lletra  riure Quina nostalgia XD I a la vegada que boig ha sonat això  que dius?

A la seva pàgina web, si tens curiositat, i penjava escenes setmanals de la sèrie (ja que ell era l'únic que la tenia en VHS i en català) així que era l'únic alé d'esperança per veure la sèrie en català que vam tenir en més de 10 anys... 
Quan vaig fer els 12 vaig descobrir el fòrum i hi vaig estar molt de temps, fins i tot era el que més comentaris tenia en el fòrum riure en aquella època el fòrum estava molt apagat, ja que portava anys actiu (més o menys com el que ha passat al meu), vaig aconseguir reactivar el fòrum per poc temps, fent molta promoció però al mateix moment veia que en Xisqi no tenia un gran interes en recuperar l'activitat del fòrum ja que se'n havia cansat una mica de portar-lo i havia perdut l'esperança de tenir mai l'anime en català, ja que animelliure no pujava la sèrie ni a petades (i mira que tenien el material que els hi havia donat el xisqi per fer-ho) A partir d'aqui vaig començar fer la sèrie jo a casa meu (amb els audios que el mateix xisqi m'havia deixat) i vaig no sé com però vaig apendre a coordinar, renderitzar etc. Imaginat les ganes que tenia de veure Sailor Moon riure
Obviament vaig voler compartir el material i ho vaig fer al seu fòrum i a un que vaig crear jo paralelament per donar força a la relase (la sèrie també la penjava a animelliure). El seu fòrum continuava apagat i el meu doncs en cap moment havia començat a triunfar que diguessim jajajajajaja Però amb el temps i gràcies a que amb els amics de Girona i vam posar empenta i promoció la gent va anar entrant al fòrum per comentar sobretot Sailor Moon, Inuyasha, Fushigi Yugi i JEANNE (AQUESTA ÚLTIMA VA SER MOLT IMPORTANT PER FER DONAR LLUM AL FÒRUM). Vam començar a pujar moltes més series i la gent entrava i pujaven els comentaris com l'espuma esgarrapada esgarrapada esgarrapada esgarrapada esgarrapada

En Xisqi al tenir pocs comentaris i veure que jo feia la seva funció a l'antic fòrum, va decidir tancar el seu i donar pas al meu, el motiu principal era que ja nestava una mica cansat de portar el fòrum, li donava massa feina. 

Aquest fòrum com podràs veure va tenir una epoca molt i molt bona que va durar uns 3 anys. Ens van prohibir pujar més sèries al fòrum i les van tenir que eliminar totes, deixant aquest fòrum al simple us de COMENTAR ANIME EN CATALÀ... 

Per això ara estem com estem  gràcia

Però repeteixo, rivalitat 0 entre els dos fòrums. El contrari admiració absoluta cap el fòrum i la pàgina del Xisqi que sense pujar sèries va aconseguir molt més del que aquest fòrum ha aconseguit!!!
A veure, això de rivalitat ho ha dit el company jajaja, jo amb caiguda em refería al fòrum en activitat, però gracies per la història, era emotiva y molt bonica!!!
Legand

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Ds 12 Nov - 22:23

Jajajajajaaj dacord, no pateixis es que tinc un record precios per aquella pagina, pagaria perquè continues activa però vaig perdre el correu personal d'en Xisqi que tenia en el meu antic ordinador i ara no se com contactar amb ell
Blastilonic
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3375
Punts : 9126
Reputació : 125
Ubicació : Girona

Veure perfil de l'usuari http://animesm.new-forum.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dg 13 Nov - 1:26

Qué interessant la història, en sabia una mica de la relació xisqi-blasti però no tant! Quina alegria que diguis que Jeanne ha donat gran part de la llum enlluarnat cert és que durant els anys gloriosos del fòrum ens vam reunir moltes fanàtiques de la sèrie i de tant en tant anhelo que tornés aquella etapa per seguir aportant material relacionat, intercanviar opinions...
A mi tambambé m'encantava la pàgina d''en Xiqsi però no era conscient que fessi tants anys que la tingués, a l'època quan encara era extrany i privilegiat tenir un ordinador a casa i més amb internet Surpres .
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14938
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dg 13 Nov - 2:10

Doncs si! Era una página d'allò més important, sobretot a nivell personal Feliç
Tema Jeanne, saps que m'he vist la sèria (m'encanta) i full moon igual jjjajajjaaja. Aixi que quan vulguis crea tema i jo sere el primer en enganxarme a seguir parlant de lArina Temura jajajaja
Si saps algun manga de lautora que estigui be tambe diguemel :p
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Legand el Dg 13 Nov - 8:55

Tal vegada podries fer una mica de campanya per cercar a en Xisqi mitjançant les xarxes socials, potser el trobes o apareix qualsevol de l'antic fórum que tingui el correu o sapigua d'ell per un casual, per proposar-te fer aixo no perdem res!  riure
Legand

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dg 13 Nov - 11:13

D'acord! Crec que ho acabaré aconseguint, es que el correu que te a la web ja no se'l mira Trist
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Legand el Dg 13 Nov - 15:17

Bé, però qui el conegui segur que sap qualque de les seves xarxes, o almenys, un email actual, a menys que sigui un ermità.

Per cert, ell va arribar a formar part d'aquest fórum? (no ho he mirat, ho reconec xD)
Legand

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dg 13 Nov - 17:21

Jajajaja si
Hi va estar en els seus inicis, quan erem menys de 15 usuaris al forum registrats. És a dir que va donar suport des del minut 0. Fins i tot corretfia les faltes ortografiques que feia a la pagina web del Blastilonix etc. Es va portar molg i molt be!
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Legand el Dg 13 Nov - 17:24

Ondia tú, a veure si aconsegueixes que torni al rebany, perque persones tan amables, i ja amb experiència no es troben façilment, a més de fer il·lusió tenir a més gent activa!
Legand

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por llimona el Dl 26 Des - 10:51

@Legand escrigué:
@llimona escrigué:Quanta gent nova! Que bé XD
Benvingut a tu també al fòrum, aquí quants més millor!
Per qualsevol dubte sobre el funcionament d'aquest fòrum pots comptar amb mi d\'acord A mi també m'encanta, espero que t'ho passis molt bé amb tots nosaltres i que la teva novia es presenti personalment algun dia jeje
Per cert, d'on ets?
Gràcies per aquesta rebuda!! I no ho dubtis, si encara tenc dubtes de qualque cosa et preguntaré amb confiança i molt agraïment  per tota l'amabilitat rebuda:*_*:

Sóc de Mallorca, per tant si veus qualque paraula diferent ja saps  gràcia
A tu!
80 missatges en poc temps haha veig que ets un d'aquells usuaris que ja entra per quedar-se oi?
Me'n alegro molt!  feliç
llimona
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 720
Punts : 3059
Reputació : 24
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt