Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Boneees! Nova per aquí heh

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Boneees! Nova per aquí heh

Missatge por Mireia Borja Coletas el Dl 13 Feb - 18:31

Boneees! Em presento!! Sóc la Mireia i tinc 21 anys jejeje amant del manga i de l'anime des de que tinc memòria :3 sóc nova, espero fer moltes amistats!
Mireia Borja Coletas
Aquest és l'inici d'una llarga aventura!

Nombre de missatges : 5
Punts : 193
Reputació : 20

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Boneees! Nova per aquí heh

Missatge por conilleta el Dl 13 Feb - 19:16

Hola! Com va la tarda?  feliç
Sembles una noia molt simpàtica, benvinguda a aquesta gran família! Aquí anem comentant de tant en tant però intentem estar actius sobretot durant els caps de setmana i quan fa falta iniciar projectes per comunicar directament amb TV3. 
Ets una amant de l'anime en català suposo no? Quins t'agraden? 

Espero no només llegir-te en aquest apartat si no veure't participar en els jocs que s'organitzen, quedades, projectes, temes d'animes, etc.

A reveure Mireia!
conilleta
Aquí començen els genis
Aquí començen els genis

Nombre de missatges : 152
Punts : 1256
Reputació : 24

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Mireia Borja Coletas el Dl 13 Feb - 19:23

@conilleta escrigué:Hola! Com va la tarda?  feliç
Sembles una noia molt simpàtica, benvinguda a aquesta gran família! Aquí anem comentant de tant en tant però intentem estar actius sobretot durant els caps de setmana i quan fa falta iniciar projectes per comunicar directament amb TV3. 

Espero no només llegir-te en aquest apartat si no veure't participar en els jocs que s'organitzen, quedades, projectes, temes d'animes, etc.

A reveure Mireia!
I tant! jo intentaré estar tot el màxim possible per aquí! Feliç 
La veritat és que la llista és moooooooooooolt llarga hehe Inuyasha, Fushigi yuugi, Jeanne, dr. slump, sakura, sailor moon, doremi, utena, one piece, Kochikame, yuyu hakusho, orphan el bruixot, keroro, etc.. sk no acabaria mai! hahahhahaha
Estic molt contenta d'haver entrat en aquesta família Content <3 <3
Mireia Borja Coletas

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dl 13 Feb - 19:35

Bones Mireia! 
Crec que ja sé qui ets! Pot ser que estiguis molt atenta als directes que fem al Facebook a B!TV? Em sona que t'he vist comentar més d'un cop Feliç Jo sóc el Blastilonic, administro aquest fòrum i porto la pàgina del facebook també, així que si ets qui em penso hem comentat moltes vegades Utena, Doremi i Sailor Moon plagats! I hem rigut molt jejejeje (sobretot amb l'episodi de Doremi dels mocs jeje). 
Em presento jo una mica, vaig crear aquest fòrum ja fa uns quants anys amb l'objectiu de parlar sobre Sailor Moon i Inuyasha. El fòrum va arrencar amb molta força perquè vaig pujar els episodis de Sailor Moon a internet en català per primera vegada (feia anys que la gent buscava els episodis). Ja deu fer uns 3 anys ens van avisar de que no podiem tenir penjades sèries al fòrum i vam tenir que eliminar tots els apartats il·legals, però vam fer un BLOG! (temporal) on encara hi podràs trobar la majoria de sèries. 
Els meus animes TOP són: Inuyasha i Sailor Moon. 
Després trobariem: Doremi, Sakura, Azuki, Jeanne, Dr Slump,...
També miro anime subtitulat, ja que en aquests moments poca cosa doblen... En destaco dos que m'estimo molt: Owari No Seraph i Soul Eater.
Blastilonic
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3375
Punts : 9179
Reputació : 125
Ubicació : Girona

Veure perfil de l'usuari http://animesm.new-forum.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Mireia Borja Coletas el Dl 13 Feb - 19:38

@Blastilonic escrigué:Bones Mireia! 
Crec que ja sé qui ets! Pot ser que estiguis molt atenta als directes que fem al Facebook a B!TV? Em sona que t'he vist comentar més d'un cop Feliç Jo sóc el Blastilonic, administro aquest fòrum i porto la pàgina del facebook també, així que si ets qui em penso hem comentat moltes vegades Utena, Doremi i Sailor Moon plagats! I hem rigut molt jejejeje (sobretot amb l'episodi de Doremi dels mocs jeje). 
Em presento jo una mica, vaig crear aquest fòrum ja fa uns quants anys amb l'objectiu de parlar sobre Sailor Moon i Inuyasha. El fòrum va arrencar amb molta força perquè vaig pujar els episodis de Sailor Moon a internet en català per primera vegada (feia anys que la gent buscava els episodis). Ja deu fer uns 3 anys ens van avisar de que no podiem tenir penjades sèries al fòrum i vam tenir que eliminar tots els apartats il·legals, però vam fer un BLOG! (temporal) on encara hi podràs trobar la majoria de sèries. 
Els meus animes TOP són: Inuyasha i Sailor Moon. 
Després trobariem: Doremi, Sakura, Azuki, Jeanne, Dr Slump,...
També miro anime subtitulat, ja que en aquests moments poca cosa doblen... En destaco dos que m'estimo molt: Owari No Seraph i Soul Eater.
OMG siiiii soc jo!! hahahaha
de fet avui miravem DOREMI i comentavem la seva lògica hahahahahah
jo tb miro moltes series subtitulades! actualment, la meva sèrie preferida és Hellsing Ultimate (fa anys k va acabar però sk m'encanta! *^*) i segueixo Attack on Titan Feliç
Mireia Borja Coletas

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por conilleta el Dl 13 Feb - 19:41

@Mireia Borja Coletas escrigué:

A reveure Mireia!
La veritat és que la llista és moooooooooooolt llarga hehe Inuyasha, Fushigi yuugi, Jeanne, dr. slump, sakura, sailor moon, doremi, utena, one piece, Kochikame, yuyu hakusho, orphan el bruixot, keroro, etc.. sk no acabaria mai! hahahhahaha
Perfecte! A mi Fushigi Yugi m'agrada molt... I en aquest fòrum se'n parla molt poc no entenc perquè... Trist 
El mateix em passa amb Utena!
M'alegra haver trobar a algú que també li aradi com a mi, a veure si podem parlar-ne en algun tema!  gràcia
conilleta
Aquí començen els genis
Aquí començen els genis

Nombre de missatges : 152
Punts : 1256
Reputació : 24

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Mireia Borja Coletas el Dl 13 Feb - 19:43

@conilleta escrigué:
@Mireia Borja Coletas escrigué:

A reveure Mireia!
Perfecte! A mi Fushigi Yugi m'agrada molt... I en aquest fòrum se'n parla molt poc no entenc perquè... Trist 
El mateix em passa amb Utena!
M'alegra haver trobar a algú que també li aradi com a mi, a veure si podem parlar-ne en algun tema!  gràcia
I tant! M'encantaria! La veritat és que són animes molt infravalorats i són genials!
Mireia Borja Coletas

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dl 13 Feb - 19:49

@Mireia Borja Coletas escrigué:I tant! M'encantaria! La veritat és que són animes molt infravalorats i són genials!
Glups! jejeje Doncs res! Intentaré crear (si voleu) un apartat apart al fòrum perquè es puguin generar temes de Fushigi i Utena, però estaria guai que no quedessin desèrtics  que dius?
Confio que no!  un moment esperant petó
Espero que ens ho passem molt bé junts noies! I Mireia respecte a B!TV qualsevol anime que vulguis emetre només cal que ho proposis per aquí i ho comentariem junts amb altres usuaris del fòrum que de vegades se'ls perden, hauriem de fer dates per dir cada quan posem directes
Blastilonic

Nombre de missatges : 3375
Punts : 9179
Reputació : 125
Ubicació : Girona

Veure perfil de l'usuari http://animesm.new-forum.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Mireia Borja Coletas el Dl 13 Feb - 19:50

Ooohhh perfecte!!!!
Gràcies! ❤❤❤
Mireia Borja Coletas

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por joan4647 el Dt 14 Feb - 1:04

Benvinguda al fòrum! Ja veuràs q aqui som dallo mes divertits, esric segur que faras molts amics!!!!
Recorda que si mai vols iniciar cap tema de conversa, tu mateixa! Selecciones la serie, crees el tema i apa! Nosaltres sempre er seguirem el rotllu pq ens encanta!!!
Encantat
joan4647
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 782
Punts : 4175
Reputació : 39
Ubicació : Tarragona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dv 17 Feb - 23:11

Benvingudaaa Feliç A mi també m'encanta Fushigi yugi, en tinc algun dvd y manga, així que parlem-ne si vols.
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14991
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum