Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

 :: No Anime :: Música

Pàgina 2 de 40 Previ  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dv 29 Abr - 0:05

Recuerdo del primer mensaje :



Stefani Germanotta més coneguda com LADY GAGA, nascuda a Manhattan un 28 de març del 1986 és una cantant, compositora, productora musical, ballarina i pianista nord-americana. Es dedicava a escriure cançons per a artistes molt famosos com la mateixa Britney Spears, o Akon aquest últim va ser el que la va introduir en el món de la música en veure el seu gran talent. Lady Gaga va debutar al 2008 amb el seu senzill que va donar la volta al món amb més de 100 milions de visites a youtube Just Dance i seguidament pel seu àlbum The Fame, amb el qual volia donar a conèixer com és de no ser coneguda a donar el salt a la fama. El disc va tenir un reconeixement mundial amb més de 15 milions de discos venuts i més de 3 números 1, en què destaquen Just Dance i PokerFace, convertint a PokerFace en el single més venut del 2008-2009 i així mateix a The Fame en l'àlbum més venut.
Després d'aquest debut tan important, Lady Gaga en el seu primer any en els MTV es va fer amb tots els premis que estava nominada. Sens dubte Lady Gaga, es caracteritza per la seva excentricitat i la seva manera peculiar de vestir. L'artista també és posseïdora de diversos Grammy en tan sols 2 anys de carrera.




Al 2010 Lady Gaga va llençar el seu disc a la venda The Fame Monster, del qual ara està en gira i el qual va triomfar només sortir amb el seu senzill Bad Romanç que va tenir més de 300 milions de visites a youtube, proclamant-la així reina de youtube amb mes de 1000 milions de reproduccions dels seus vídeos. També ha estat proclamada recentment reina de Twitter, Ping i Facebook. En el segon disc també ha venut més de 8 milions de discos en el que portem d'any i segueix. Al setembre de 2010 es va fer amb 8 premis MTV fent així història en aconseguir més premis en un any. Altres senzills que també estan arrasant de el disc The Fame Monster són Alejandro i Telephone (amb Beyoncé)



Ara mateix esta treballant en el seu tercer disc Born This Way, el disc ha estat un èxit i ja va pel 4t Single!







Spoiler:

Red One
Konvict
Gaga

I've had a little bit too much
All of the people start to rush.
Start to rush babe.
A dizzy twister dance
Can't find my drink or man.
Where are my keys, I lost my phone.
What's going on on the floor?
I love this record baby, but I can't see straight anymore.
Keep it cool what's the name of this club?
I can't remember but it's alright, alright.

[Chorus:]
Just dance. Gonna be okay.
Da-doo-doo-doo
Just dance. Spin that record babe.
Da-doo-doo-doo
Just dance. Gonna be okay.
Duh-duh-duh-duh
Dance. Dance. Dance. Just dance.

Wish I could shut my playboy mouth.
How'd I turn my shirt inside out? Inside out babe.
Control your poison babe
Roses with thorns they say.
And we're all gettin' hosed tonight.
What's going on on the floor?
I love this record baby, but I can't see straight anymore.
Keep it cool what's the name of this club?
I can't remember but it's alright, alright.

[Chorus]

[Colby O'Donis]
When I come through on the dance floor checking out that catalogue.
Can't believe my eyes so many women without a flaw.

And I ain't gonna' give it up, steady tryna pick it up like a call
I'm gonna hit it, I'm gonna hit it and flex and do it until tomorrow, yeah
Shorty i can see that you got so much energy
The way you twirling up them hips round and round
There's no reason at all why you can't leave here with me
In the meantime stay, let me watch you break it down.

[Chorus]

Half psychotic, sick hypnotic got my blueprint it's symphonic.
Half psychotic, sick hypnotic got my blueprint electronic.
Half psychotic, sick hypnotic got my blueprint it's symphonic.
Half psychotic, sick hypnotic got my blueprint electronic.

Go. Use your muscle, carve it out, work it, hustle
I got it, just stay close enough to get it
Don't slow! Drive it, clean it lysol, bleed it
Spend the last dough
(I got it)
In your Pocko
(I got it)

[Chorus]









Spoiler:
Cherry cherry
boom boom
GaGa

Boy, we've had a real' good time
And I wish you the best on your way
Eh eh
I didn't mean to hurt you
I never thought we'd fall out of place
Eh eh, hey ey

I have something that I love long
But my friends keeping telling me that something's wrong
Then I met someone

And babe, there's nothing else I can say
Eh eh, eh eh
There's nothing else I can say
Eh eh, eh eh
I wish you'd never looked at me that way
Eh eh, eh eh
There's nothing else I can say
Eh eh, eh eh

Not that I don't care about you
Just that things got so complicated
Eh eh
I met somebody cute and finally got each other
And that's funny
Eh eh, hey ey

I have something that I love long
But my friends keeping telling me that something's wrong
Then I met someone

And babe, there's nothing else I can say
Eh eh, eh eh
There's nothing else I can say
Eh eh, eh eh
I wish you'd never looked at me that way
Eh eh, eh eh
There's nothing else I can say
Eh eh, eh eh

(Eh eh, eh eh, eh eh...)

I have something that I love long
But my friends keeping telling me that something's wrong
Then I met someone

And babe, there's nothing else I can say
Eh eh, eh eh
Eh eh, eh eh
There's nothing else I can say
Eh eh, eh eh
I wish you'd never looked at me that way
Eh eh, eh eh

There's nothing else I can say
Eh eh, eh eh
I wish you'd never looked at me that way
Eh eh, eh eh
There's nothing else I can say
Eh eh, eh eh

(Cherry cherry, boom boom)

Eh eh, hey ey
Oh yeah

All I can say is eh eh








Spoiler:

Mum mum mum mah
Mum mum mum mah
Mum mum mum mah
Mum mum mum mah

I wanna hold em’ like they do in Texas Plays
Fold em’ let em’ hit me raise it baby stay with me (I love it)
Luck and intuition play the cards with Spades to start
And after he’s been hooked I’ll play the one that’s on his heart

Oh, oh, oh, oh, ohhhh, ohh-oh-e-ohh-oh-oh
I’ll get him hot, show him what I’ve got
Oh, oh, oh, oh, ohhhh, ohh-oh-e-ohh-oh-oh,
I’ll get him hot, show him what I’ve got

Can’t read my,
Can’t read my
No he can’t read my poker face
(She’s got to love nobody)
Can’t read my
Can’t read my
No he can’t read my poker face
(She’s got to love nobody)

P-p-p-poker face, p-p-poker face
(Mum mum mum mah)
P-p-p-poker face, p-p-poker face
(Mum mum mum mah)

I wanna roll with him a hard pair we will be
A little gambling is fun when you’re with me I love it)
Russian Roulette is not the same without a gun
And baby when it’s love if it’s not rough it isn’t fun, fun
Oh, oh, oh, oh, ohhhh, ohh-oh-e-ohh-oh-oh
I’ll get him hot, show him what I’ve got

Oh, oh, oh, oh, ohhhh, ohh-oh-e-ohh-oh-oh,
I’ll get him hot, show him what I’ve got

Can’t read my,
Can’t read my
No he can’t read my poker face
(She’s got to love nobody)
Can’t read my
Can’t read my
No he can’t read my poker face
(She’s got to love nobody)

P-p-p-poker face, p-p-poker face
(Mum mum mum mah)
P-p-p-poker face, p-p-poker face
(Mum mum mum mah)

I won’t tell you that I love you
Kiss or hug you
Cause I’m bluffin’ with my muffin
I’m not lying I’m just stunnin’ with my love-glue-gunning
Just like a chick in the casino
Take your bank before I pay you out
I promise this, promise this
Check this hand cause I’m marvelous

Can’t read my,
Can’t read my
No he can’t read my poker face
(She’s got to love nobody)
Can’t read my
Can’t read my
No he can’t read my poker face
(She’s got to love nobody)

Can’t read my,
Can’t read my
No he can’t read my poker face
(She’s got to love nobody)
Can’t read my
Can’t read my
No he can’t read my poker face
(She’s got to love nobody)

Can’t read my,
Can’t read my
No he can’t read my poker face
(She’s got to love nobody)
Can’t read my
Can’t read my
No he can’t read my poker face
(She’s got to love nobody)

P-p-p-poker face, p-p-poker face
(Mum mum mum mah)
P-p-p-poker face, p-p-poker face
(Mum mum mum mah)

P-p-p-poker face, p-p-poker face
(Mum mum mum mah)
P-p-p-poker face, p-p-poker face
(Mum mum mum mah)

P-p-p-poker face, p-p-poker face
(Mum mum mum mah)
P-p-p-poker face, p-p-poker face
(Mum mum mum mah)







Spoiler:
We are the crowd
We're co-coming out
Got my flash on it's true
Need that picture of you
It's so magical
We'd be so fantastical

Leather and jeans
Garage glamorous
Not sure what it means
But this photo of us
It don't have a price
Ready for those flashing lights
'Cause you know that baby, I

I'm your biggest fan
I'll follow you until you love me
Papa-Paparazzi
Baby there's no other superstar
You know that I'll be
Papa-Paparazzi

Promise I'll be kind
But I won't stop until that boy is mine
Baby you'll be famous
Chase you down until you love me
Papa-Paparazzi

I'll be your girl backstage at show
Velvet ropes and guitars
Yeah, cause youÂ’re my rockstar
In between the sets,
Eyeliner and cigarettes

Shadow is burnt, yellow dance and return
My lashes are dry
Purple teardrops I cry
It don't have a price
Loving you is Cherry Pie
'Cause you know that baby, I

I'm your biggest fan
I'll follow you until you love me
Papa-Paparazzi
Baby there's no other superstar
You know that I'll be
Papa-Paparazzi

Promise I'll be kind
But I won't stop until that boy is mine
Baby you'll be famous
Chase you down until you love me
Papa-paparazzi

Real good, We're dancing in the studio
Stop-stopped, That shit on the radio
Don't stop, for anyone
WeÂ’re plastic but we still have fun

I'm your biggest fan
I'll follow you until you love me
Papa-Paparazzi
Baby there's no other superstar
You know that I'll be
Papa-Paparazzi

Promise I'll be kind
But I won't stop until that boy is mine
Baby you'll be famous
Chase you down until you love me
Papa-paparazzi






Spoiler:
Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah!
Roma-Roma-ma-ah!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah!
Roma-Roma-ma-ah!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as its free
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your drama
The touch of your hand
I want you leather studded kiss in the scene
And I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want a bad,your bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah!
Roma-Roma-ma-ah!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

I want your horror
I want your design
Cause youre a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your psycho
Your vertical stick
Want you in my room
When your baby is sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want a bad,your bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah!
Roma-Roma-ma-ah!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah!
Roma-Roma-ma-ah!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

Walk walk fashion baby
Work it
Move that bitch crazy

Walk walk fashion baby
Work it
I'm a Freak bitch baby

I want your love
And I want your revenge
I want your love
I dont wanna be friends

J'veux ton amour
Et je veux ton revenge
J'veux ton amour
I don't wanna be friends

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance
I dont wanna be friends
Want your bad romance
Caught in a bad romance
Want your bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
I want your loving
and all your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Want your bad romance
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance
Want your bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Want your bad romance
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah!
Roma-Roma-ma-ah!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance








Spoiler:
Hello hello baby you called
I can’t hear a thing
I have got no service
In the club, you say? say?
Wha-wha-what did you say huh?
You’re breakin’ up on me
Sorry I cannot hear you
I’m kinda busy
K-kinda busy
K-kinda busy
Sorry I cannot hear you I’m kinda busy

Just a second
It’s my favorite song they’re gonna play
And I cannot text you with a drink in my hand, eh?
You shoulda made some plans with me
You knew that I was free
And now you won’t stop calling me
I’m kinda busy

(Chorus)
Stop callin’
Stop callin’
I don’t wanna think anymore
I got my head and my heart on the dancefloor
Stop callin’
Stop callin’
I don’t wanna talk anymore
I got my head and my heart on the dancefloor

E-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e
Stop telephonin’
Me-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e
I’m busy e-e-e-e-e-e-e-e-e-e
Stop telephonin’
Me-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e
Can call all you want but there’s no one home
And you’re not gonna reach my telephone

‘Cuz I’m out in the club
And I’m sippin that bubb
And you’re not gonna reach my telephone

Can call all you want but there’s no one home
And you’re not gonna reach my telephone

‘Cuz I’m out in the club
And I’m sippin that bubb
And you’re not gonna reach my telephone

(Beyonce)
Boy why you blown up my phone
Won’t make me leave no faster
Put my coat on faster
Leave my girls no faster
I shoulda left my phone at home
‘Cuz this is a disaster
Calling like a collector
Sorry, I can’t answer

(Lady GaGa)
Not that I don’t like you
I’m just at a party
And I am sick and tired of my phone r-ringing
(Beyonce)
Sometimes I feel like I live in grand central station
Tonight I’m not takin’ no calls
‘Cuz I’ll be dancin’

(Chorus)
Stop callin’
Stop callin’
I don’t wanna think anymore
I got my head and my heart on the dancefloor
Stop callin’
Stop callin’

Stop callin’
Stop callin’
I don’t wanna think anymore
I got my head and my heart on the dancefloor
Stop callin’
Stop callin’
I don’t wanna talk anymore
I got my head and my heart on the dancefloor

E-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e
Stop telephonin’
Me-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e
I’m busy e-e-e-e-e-e-e-e-e-e
Stop telephonin’
Me-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e
Can call all you want but there’s no one home
And you’re not gonna reach my telephone

‘Cuz I’m out in the club
And I’m sippin that bubb
And you’re not gonna reach my telephone

Can call all you want but there’s no one home
And you’re not gonna reach my telephone

‘Cuz I’m out in the club
And I’m sippin that bubb
And you’re not gonna reach my telephone

My telephone
Ma ma ma telephone
‘Cuz I’m out in the club
And I’m sippin that bubb
And you’re not gonna reach my telephone

My telephone
Ma ma ma telephone
‘Cuz I’m out in the club
And I’m sippin that bubb
And you’re not gonna reach my telephone







Spoiler:
(Talked)
I know that we are young
And I know that you may love me
But I just can't be with you like this
Alejandro

Oh (oh, oh, oh)
Oh (oh, oh, oh)
She's got both hands
In her pocket
And she wont look at you
Won't look at you
She hides through love
A super seal
She got a halo around her finger
Around you

(Pre-chorus)
You know that I love you boy
Hot like Mexico, rejoice
At this point I gotta choose
Nothing to loose

(Chorus)
Don't call my name
Don't call my name, Alejandro
I'm not your babe
I'm not your babe, Fernando

Don't wanna kiss
Don't wanna touch
Just smoke one cigarette more
Don't call my name
Don't call my name, Roberto

Alejandro
Alejandro
Ale-Ale-jandro
Ale-Ale-jandro

Alejandro
Alejandro
Ale-Ale-jandro
Ale-Ale-jandro

She's not broken
She's just a baby
But, her boyfriend's like a dad
Just like a dad
Draw those flames that burn before him

Now he's gonna find a fight
Gonna fool the dad

(Pre-chorus)
You know that I love you boy
Hot like Mexico, rejoice
At this point I gotta choose
Nothing to loose

(Chorus)
Don't call my name
Don't call my name, Alejandro
I'm not your babe
I'm not your babe, Fernando

Don't wanna kiss
Don't wanna touch
Just smoke one cigarette more
Don't call my name
Don't call my name, Roberto

Alejandro
Alejandro
Ale-Ale-jandro
Ale-Ale-jandro

Alejandro
Alejandro
Ale-Ale-jandro
Ale-Ale-jandro

Don't bother me
Don't bother me, Alejandro
Don't call my name
Don't call my name, bye Fernando

I'm not your babe
I'm not your babe, Alejandro
Don't wanna kiss
Don't wanna touch, Fernando

(Chorus)
Don't call my name
Don't call my name, Alejandro
I'm not your babe
I'm not your babe, Fernando

Don't wanna kiss
Don't wanna touch
Just smoke one cigarette more
Don't call my name
Don't call my name, Roberto

Alejandro
Alejandro
Ale-Ale-jandro
Ale-Ale-jandro

Alejandro
Alejandro
Ale-Ale-jandro
Ale-Ale-jandro

Don't call my name (Alejandro)
Don't call my name (Alejandro), Alejandro
I'm not your babe (Ale-Ale-jandro)
I'm not your babe (Ale-Ale-jandro), Fernando

Don't wanna kiss (Alejandro)
Don't wanna touch (Alejandro)
Just smoke one cigarette more
Don't call my name (Ale-Ale-jandro)
Don't call my name (Ale-Ale-jandro), Roberto








Spoiler:
It doesn't matter if you love him, or capital H-I-M
Just put your paws up
'Cause you were born this way, baby
My mama told me when I was young
We are all born superstars
She rolled my hair and put my lipstick on
In the glass of her boudoir
"There's nothing wrong with lovin' who you are"
She said, "'Cause he made you perfect, babe"
"So hold your head up girl and you'll go far,
Listen to me when I say"
I'm beautiful in my way
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track baby
I was born this way
Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track baby
I was born this way
Ooo there ain't no other way
Baby I was born this way
Baby I was born this way
Ooo there ain't no other way
Baby I was born this way
I'm on the right track baby
I was born this way
Don't be a drag - just be a queen
Don't be a drag - just be a queen
Don't be a drag - just be a queen
Don't be!
Give yourself prudence
And love your friends
Subway kid, rejoice your truth
In the religion of the insecure
I must be myself, respect my youth
A different lover is not a sin
Believe capital H-I-M (hey hey hey)
I love my life I love this record and
Mi amore vole fe yah (love needs faith)
I'm beautiful in my way
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track baby
I was born this way
Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track baby
I was born this way
Ooo there ain't no other way
Baby I was born this way
Baby I was born this way
Ooo there ain't no other way
Baby I was born this way
I'm on the right track baby
I was born this way
Don't be a drag, just be a queen
Whether you're broke or evergreen
You're black, white, beige, chola descent
You're lebanese, you're orient
Whether life's disabilities
Left you outcast, bullied, or teased
Rejoice and love yourself today
'Cause baby you were born this way
No matter (( paraula sensurada )), straight, or bi
Lesbian, transgendered life
I'm on the right track baby
I was born to survive
No matter black, white or beige
Chola or orient made
I'm on the right track baby
I was born to be brave
I'm beautiful in my way
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track baby
I was born this way
Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track baby
I was born this way
Ooo there ain't no other way
Baby I was born this way
Baby I was born this way
Ooo there ain't no other way
Baby I was born this way
I'm on the right track baby
I was born this way
I was born this way hey!
I was born this way hey!
I'm on the right track baby
I was born this way hey!
I was born this way hey!
I was born this way hey!
I'm on the right track baby








Spoiler:
Ohohohoh
I'm in love with Judas

Ohohohoh
I'm in love with Judas

Judas! Judaas Judas! Judaas
Judas! Judaas Judas! GAGA

[Lady Gaga - Verse 1]

When he comes to me, I am ready
I’ll wash his feet with my hair if he needs
Forgive him when his tongue lies through his brain
Even after three times, he betrays me

I’ll bring him down, bring him down, down
A king with no crown, king with no crown

[Chorus]

I’m just a Holy Fool, oh baby he’s so cruel
But I’m still in love with Judas, baby
I’m just a Holy Fool, oh baby he’s so cruel
But I’m still in love with Judas, baby

Ohohohoh
I'm in love with Judas

Ohohohoh
I'm in love with Judas

Judas! Judaas Judas! Judaas
Judas! Judaas Judas! GAGA

[Lady Gaga - Verse 2]

I couldn’t love a man so purely
Even darkness forgave his crooked way
I’ve learned our love is like a brick
Build a house or sink a dead body

I’ll bring him down, bring him down, down
A king with no crown, king with no crown


[Chorus]

I’m just a Holy Fool, oh baby he’s so cruel
But I’m still in love with Judas, baby
I’m just a Holy Fool, oh baby he’s so cruel
But I’m still in love with Judas, baby

Ohohohoh
I'm in love with Judas

Ohohohoh
I'm in love with Judas

[Bridge]

In the most Biblical sense,
I am beyond repentance
Fame hooker, prostitute wench, vomits her mind
But in the cultural sense
I just speak in future tense
Judas kiss me if offenced,
Or wear an ear condom next time

I wanna love you,
But something’s pulling me away from you
Jesus is my virtue,
Judas is the demon I cling to
I cling to

[Chorus]

I’m just a Holy Fool, oh baby he’s so cruel
But I’m still in love with Judas, baby
I’m just a Holy Fool, oh baby he’s so cruel
But I’m still in love with Judas, baby

Ohohohoh
I'm in love with Judas

Ohohohoh
I'm in love with Judas

Judas! Judaas Judas! Judaas
Judas! Judaas Judas! GAGA








Spoiler:
There ain't no reason you and me should be alone,
Tonight, yeah baby.
Tonight, yeah baby.
I've got no reason that you should take me home tonight. (tonight)

I need a man that thinks it right when it's so wrong,
Tonight, yeah baby.
Tonight, yeah baby.
Right on the limits where we know we both belong tonight. (tonight)

[Hook]:
It's time to feel the rush,
To brush the dangerous.
I'm gonna run back to, to the edge with you,
Where we can both fall far in love.

[Chorus]:
I'm on The Edge of Glory,
And I'm hanging on a moment of truth.
Out on The Edge of Glory,
And I'm hanging on a moment with you.
I'm on the edge, (the edge)
The edge, (the edge)
The edge, (the edge)
The edge.
I'm on The Edge of Glory,
And I'm hanging on a moment with you.
I'm on the edge with you.

[Verse 2]:
Another shot, before we kiss the other side,
Tonight, yeah baby.
Tonight, yeah baby.
I'm on the edge of something final we call life tonight.
All right, all right.

Put on your shades 'cause I'll be dancing in the flames,
Tonight, yeah baby.
Tonight, yeah baby.
It doesn't hurt if everybody knows my name tonight.
All right, all right.

[Hook]:
It's time to feel the rush,
To brush the dangerous.
I'm gonna run back to, to the edge with you,
Where we can both fall far in love.

[Chorus]:
I'm on The Edge of Glory,
And I'm hanging on a moment of truth.
Out on The Edge of Glory,
And I'm hanging on a moment with you.
I'm on the edge, (the edge)
The edge, (the edge)
The edge, (the edge)
The edge.
I'm on The Edge of Glory,
And I'm hanging on a moment with you.
I'm on the edge with you.

[Bridge]:
I'm on the edge with you.
I'm on the edge with you.

[Chorus]:
I'm on The Edge of Glory,
And I'm hanging on a moment of truth.
Out on The Edge of Glory,
And I'm hanging on a moment with you.
I'm on the edge, (the edge)
The edge, (the edge)
The edge, (the edge)
The edge.
I'm on The Edge of Glory,
And I'm hanging on a moment with you.

[Refrain]:
I'm on the edge with you,
With you,
With you,
With you,
With you.

I'm on the edge with you,
With you,
With you,
With you,
With you.

I'm on the edge with you,
With you,
With you,
With you,
With you.

I'm on the edge with you,
With you,
With you,
With you,
With you.









Spoiler:
It's Been a long time since i came around
It's been along time but i'm back in town
But This time i'm not leaving without you

You Taste Like Whiskey when you kiss me (Oh)
I’ll Give up anything again to be your baby doll
Yeah this time i'm not leaving without you

You Said Sit Back Down where you belong
In the corner of my bar with your high heels on
Sit back down on the couch where we made love for the first time
And you said to me,

There's Something, something about this place
Something about lonely nights and my lipstick on your face
Something something about my Cool Nebraska Guy

Yeah something about, baby you and i.

Been two years since i let you go,
I could've listened to a joke For rock'n'roll

And muscle cars drove a truck right through my heart

You Taste Like Whiskey when you kiss me (Oh)
I’ll Give up anything again to be your baby doll
Yeah this time i'm not leaving without you

You Said Sit Back Down where you belong
In the corner of my bar with your high heels on
Sit back down on the couch where we made love for the first time
And you said to me,

There's Something, something about this place
Something about lonely nights and my lipstick on your face
Something something about my Cool Nebraska Guy

Yeah something about, baby you and i.

You and I.

You, you and i
You, you and i
You you and i
You and i
You you and i
you you and i

You Said Sit Back Down where you belong
In the corner of my bar with your high heels on (Yeah you like the red ones)
Sit back down on the couch where we made love for the first time
And you said to me,

There's Something, something about this place
Something about lonely nights and my lipstick on your face
Something something about my Cool Nebraska Guy

Yeah something baby you and i

You and i
You and i
You you and i
You you and i
You and i
you you and i
you you and i
you you and i

Been along time since i came around
It's been along time but i'm back in town
And this time i'm not leaving without (Oh) You




























Editat per darrera vegada per Nurietta ジ el Dv 2 Des - 22:42, editat 87 cops en total
avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo


Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dt 3 Maig - 14:30

nova noticia sobre Judas, es veu que es resisteix a sortir!

:
El videoclip Judes, tan esperat com polèmic, ha estat endarrerit per la mort de Bin Laden. El videoclip de la cançó Judes seria estrenat el passat dilluns al programa American Idol, però, els fets van fer que finalment fos cancel la seva emissió. Així que els seguidors de Lady Gaga hauran d'esperar al 5 de maig a les 19.00 a través del canal I!.
avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por NuryMaron el Dt 3 Maig - 15:46

Nurietta9 escrigué:nova noticia sobre Judas, es veu que es resisteix a sortir!

:
El videoclip Judes, tan esperat com polèmic, ha estat endarrerit per la mort de Bin Laden. El videoclip de la cançó Judes seria estrenat el passat dilluns al programa American Idol, però, els fets van fer que finalment fos cancel la seva emissió. Així que els seguidors de Lady Gaga hauran d'esperar al 5 de maig a les 19.00 a través del canal I!.



suposo q fan bé perquè amb el tema de Bin Laden la Gaga no tindria massa repercussió
avatar
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14996
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dt 3 Maig - 18:35

si tothom esta amb allò ara
avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dj 5 Maig - 14:44

actualitzo amb les caratules i totes les cançons de born this way Feliç avui estare atenta a l'estrena de JUDAS!
avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dj 5 Maig - 21:35

actualitzat amb el video judas!
avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dj 5 Maig - 21:37

que os sembla el video? ami m'encanta !
avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dv 6 Maig - 16:40

actualitzat amb més fotos i cançó de quan no era tant famosa!
avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dg 8 Maig - 23:11

Tot sembla indicar que demà surt un nou single de Lady Gaga The Edge of glory, una cançó que va composar quan va morir el seu avi, i que aspira a èxit! os mantidre informats!

avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por NuryMaron el Dl 9 Maig - 0:15

que rapida en treure noves cançons Surpres aveure q tal aqesta!
avatar
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14996
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dl 9 Maig - 15:12

si, tot i que judas l'audio estava ja fa molt, pero la veritat amb el video ja l'ha pillat molt recent, surt en teoria a les 7, 1pm de new york, per cert el video ja te 13 milions de reproduccions (judas)
avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por NuryMaron el Dl 9 Maig - 15:31

Nurietta9 escrigué:si, tot i que judas l'audio estava ja fa molt, pero la veritat amb el video ja l'ha pillat molt recent, surt en teoria a les 7, 1pm de new york, per cert el video ja te 13 milions de reproduccions (judas)

suposo que pel fòrum ja la posarà algú, així que estaré atenta a les 7 Content
avatar
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14996
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dl 9 Maig - 19:15

perdó m'he confos d'hora, al posar allà a la 1pm he pensat que era a NY on ella viu pero fica a més PDT – (Pacific Daylight Time) L'hora de San Francisco llavors surt a les 22:00 perdoneu les molesties Trist
avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por NuryMaron el Dl 9 Maig - 20:21

jeje ok no passa res, tard o d'hora l'escoltarem d\'acord
avatar
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14996
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por joan4647 el Dl 9 Maig - 20:58

M'agrada molt l'imatge que has ficat dels nous lucs de la GAGA!
Per cert tinc moltíssimes ganes de sentir a cançó que li ha dedicat al seu avi així quedem que avui a les 10? Surpres
avatar
joan4647
Simplement un usuari important
Simplement un usuari important

Nombre de missatges : 782
Punts : 4180
Reputació : 39
Fecha de inscripción : 02/03/2010
Edad : 27
Ubicació : Tarragona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dl 9 Maig - 21:07

si, si no passa res si! Feliç
avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dl 9 Maig - 21:14

ah quina rabia se m'ha passat a les 21:00 feien l'estrena a europa fm TT
avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dl 9 Maig - 21:17

avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dl 9 Maig - 22:10

Ja és aquí el nou single!!!
avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Blastilonic el Dl 9 Maig - 22:24

Nurietta9 escrigué:Ja és aquí el nou single!!!
massa sabeu que no tinc paraules per descriure els missatges daquesta cançó, per mi la millors de les tres ultimes enserio, el millor videoclip (judas) pero per mi millor cançó de les tres ultimes aquesta!
avatar
Blastilonic
El Blastilonic Administrador
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3375
Punts : 9184
Reputació : 125
Fecha de inscripción : 20/02/2010
Edad : 21
Ubicació : Girona

Veure perfil de l'usuari http://animesm.new-forum.net

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dl 9 Maig - 22:36

és preciosa i amb molt sentiment estic esperant la lletra per pujar-la d\'acord
avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dl 9 Maig - 22:40

fet Content si falta alguna paraula o alguna cosa que no s'entén però en poc segur que esta complert Feliç
avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por NuryMaron el Dl 9 Maig - 22:44

Molt maca!
avatar
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14996
Reputació : 187
Fecha de inscripción : 15/03/2011

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dt 10 Maig - 21:10

possiblement serà un single promocional, vol dir que no hi haurà vídeo d'ell que no n'és dels principals, però no ho sé amb la gran acollida dels fans que ja es top 1 en ventes al itunes amb poques hores pot ser que es faci :P
avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dc 11 Maig - 22:08

Porto nova informació de Lady Gaga, es tracta del nou single que treura, bueno el proper que sí serà promocional, vol dir que si que tindra video aquest es titula Americano, i pel que es veu és una cançó no molt marxosa sino més lente que les normals, ami ja m'agrada crec que li queden millor les cançons lentes suposo que serà per la veu o no ho sé jajaja Total la cançó la va canta rper primera vegada per sobre al concert de Mexic on hi habia més de 30 mil persones, tot i que no he trobat cap video on es vegi gaire bé la canço, bueno millor dit s'escolti, te un principi en español, pero no ho sé si ho va fer perque era a mexic o perque america també te molta influencia l'español de moment deixo un video on és sent força bé i la lletra per aqui abaix la deixo :P espero que la gaudiu i que sigui un nou gran èxit per la Lady Gaga Feliç


Aqui fico el video!



i aqui la lletra de la cançó que va cantar, que suposo que no esta complerta, per la situació on estava! gaudiula:


Los canciones, son de la re-
Revolucion!
Mi corazón, mi buen licor,
Mi generacíon!
If you love me
We can marry on the west coast.
On a wednesday, en el verano,
En agosto
I don't speak your, I don't speak your, language, oh no!
I don't speak your, I don't speak your, Jesus Cristo.
I don't speak your, I don't speak your, americano!
I don't speak your, I don't speak your, Jesus Cristo.
Aah-aah-aahmerica-americano!
Aah-aahmerica-americano!
Aah-aahmerica-americano!
Aah-aahmerica-americano!
I will fight for, i have fought for, all of you.
I will die for, i have cried for all my prayers.
In the mountains, las campanas,
Estan sonando
Y los chicos,
Buenos chicos, estan besando!
I don't speak your, I don't speak your, language, oh no!
I don't speak your, I don't speak your, Jesus Cristo.
I don't speak your, I don't speak your, americano!
I don't speak your, I don't speak your, Jesus Cristo.
Aah-aahmerica, americano!
Aah-aah-americano!
Aah-aah-americano!
Aah-aah-americano!
Don't you try to catch me,
Don't you try to catch me, no, no, no!
I'm living on the edge of, living on the edge,
Of the law!
Law-law!
Don't you try to catch me, don't you try to catch me,
Never-never-never-no-no!
Don't you try to catch me, i'm living on the edge of the law-law-law-law!
Don't you try to catch me, don't you try to catch me!
No, no, no, no!
Don't you try to catch me, i'm living on the edge of the law!
avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Nurietta el Dc 11 Maig - 22:21

actualitzo el tema amb la informació d'aquest nou single que està per arribar
avatar
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8199
Reputació : 118
Fecha de inscripción : 16/04/2011
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Lady Gaga! Noticies i tot! MARRY THE NIGHT!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 40 Previ  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt


 :: No Anime :: Música

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum