Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Harry Potter 7 Part 2 Trailer

:: No Anime :: Offtopic

Pàgina 1 de 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Harry Potter 7 Part 2 Trailer

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 30 Abr - 14:07

Holaaa!!! Content

bé se que no te res a veure amb el manga ni l'anime, ni tan sols amb aquest apartat, perquè es per la musica
jeje (encara k si k se sent musica i m'agrada molt xD ) pero volia posarlo aqui, perquè aquest fòrum me'l estimo molt Feliç

i volia compartir amb vosaltres la meva altra gran passió, que es el Harry Potter i com fa poc va sortir el trailer de la nova pèlicula que s'estrena el 15 de Juliol d'aquest any 2011, aixi el podeu veure si algu de vosaltres no l'ha vist Content
espero k vos agradi i k no us encomodi k ho posi aqui

en la meva opinio, m'agrada molt i em sembla molt way xD

Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12613
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Harry Potter 7 Part 2 Trailer

Missatge por aяinx el Ds 30 Abr - 14:16

Hola bunnypersempre t'ha mas abansat eh ,miran una pag l'he vist i tenia pensat posar-lo pero te mas abansa noia que rapida!
A mi m'encanta harry potter i yo mes o menys se com acaba (perque la meva mare sels a llegit i li e demant que m'expliques algo) i esta super guay Content tinc ganes de que sestreni.
aяinx
En Chiaki està amb tu, pots arribar als 3000 al fòrum t'estima!

Nombre de missatges : 2997
Punts : 5790
Reputació : 87
Ubicació : Barna

Veure perfil de l'usuari http://www.youtube.com/user/xXJeanneCatalaXx?feature=mhee

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nurietta el Ds 30 Abr - 14:31

ah quines ganes de veure-la a una amiga li van regalar unes entrades en 3d, i jo miraré d'anar-hi és una de les millors sagues del mon
Nurietta
Amb tranquilitat, soc el millor

Nombre de missatges : 4748
Punts : 8315
Reputació : 118
Ubicació : Barcelona

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 30 Abr - 14:33

jejje a si?? vagaaa!!! XD
doncs si k m'he delantat jajaja xD
jo fa temps k havia vist un trailer k sasemblava molt a aquest, però no era oficial, i aquest nou trailer fa poc k s'havia estrenat i jo l'havia vist, però ara s'hem havia acudit posar-lo aqui jejej ^^
jo si se com va tot, m'he llegit els llibres un munt de cops, però veure les pelis es una mica diferent perkè no fan les coses exactament com els llibres, ni tampoc com sels imagina cadascú, i bé Harry Potter a marcat molt en la meva vida, i ho volia compartir amb la gent k li agrada l'altra cosa k m'ha marcat jejej i bueno, es el final d'una gran saga k m'ha marcat molt, a mi i a milers de fans, i esper-ho amb ansies veurela, al mateix temps k trista perquè vol dir k s'acaba per sempre això d'estar esperant per veure una peli nova de Harry Trist
al igual k quan va sortir l'ultim llibre k va ser el final plorant
staba contenta per saber com acabava, però tb trista perke era el final, però encara staba l'esperança i l'espera d veure les pelis k kedaban, i d'aqui poc sacabarà això plorant
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 30 Abr - 14:35

Nurietta9 escrigué:ah quines ganes de veure-la a una amiga li van regalar unes entrades en 3d, i jo miraré d'anar-hi és una de les millors sagues del mon

ostres tu!! com pot ser k ja li agin regalat les entrades?? sorpresas
peròsi encara keda bastant!! :S

m'alegro molt de sentir k us agrada jejej ^^
i de sentir k es una de les millors sagues del mon, això x mi vol dir molt jeje i t'ho agraixo ^^
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nurietta el Ds 30 Abr - 14:41

no ho sé la veritat ahir que era els eu aniversari hem va dir que li havien regalat en 3d, ja saps pot ser d'aquells llocs que les venen molt abans o algun familiar coneix a algu, pero jo haig d'acabar de veure la primera part, que no la vaig poder veure al cine i aqui estava en una qualitat molt dolenta no vaig trobar res decent aixi que esperare que estigui millor :P m'encanta en daniel radcliffe vergonya
Nurietta

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aяinx el Ds 30 Abr - 15:33

Nurietta9 escrigué:no ho sé la veritat ahir que era els eu aniversari hem va dir que li havien regalat en 3d, ja saps pot ser d'aquells llocs que les venen molt abans o algun familiar coneix a algu, pero jo haig d'acabar de veure la primera part, que no la vaig poder veure al cine i aqui estava en una qualitat molt dolenta no vaig trobar res decent aixi que esperare que estigui millor :P m'encanta en daniel radcliffe :$
Doncs jo me le comprat en DVD i esta bastan barata (al fnac) 15 i pico o algo aixi . Encara que yo m'auria esperat a que fecin un pack amb les dos pero la meva germna la volia ja riure
aяinx

Veure perfil de l'usuari http://www.youtube.com/user/xXJeanneCatalaXx?feature=mhee

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nurietta el Ds 30 Abr - 15:34

si, això vaig pensar jo en pillarme un pac amb les 2, tinc fins la 3 en vhs i les altres en dvd, tinc que comprarles en dvd perque el video ja no va garie bé jajaj
Nurietta

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 30 Abr - 15:58

jejej jo la primera la tenia en VHS , però de tant mirarla es va ratllar molt i fara un parell d'anys la vaig veure molt barata en DVD i me la vaig comprar, llavors jo les tinc totes les pelis en edició de 2 discos jeje
menys l'ultima k acaba de surtir i k me la va regalar la meva germana, em va regalar una edició k era el DVD més 2 varitas-boligrafo (la vareta de Harry i la de Voldemort) i em va dir k no hi havia edició 2 discos quan mel va comprar i per això em va comprar l'altre xk li feia gràcia els bolis xD i e mirat x internet i no hi ha edicio 2 discos, la merda es k en amèrica hi han moltes edicions i packs diferent, incluint la de 2 discos, espero k haviat surti aqui la edcio 2 discos, m'encanta veure els extres de les pelis k magrden molt jejej ^^

a mi tb m'agra molt el Daniel Radcliffe jeje vergonya

i tb el Rupert Grint, i el Tom Felton , i Emma Watson em sembla k es preciosa d\'acord
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 30 Abr - 16:00

nurietta si no te la vols comprar casi de segur k ja esta en bona calitat Feliç

i quina sort doncs la teva amiga si ja les te jeje
a mi m'encantaria poder anar a la premiere a Londres Trist
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nurietta el Ds 30 Abr - 16:03

si, heu vista al voldemort l'actor, és molt guapo bueno la premiere es molt dificil, pero si hi vas a londre a lo millor de lluny pots veure als actors que segur que van a molts llocs per patrocinar-la :P
Nurietta

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 30 Abr - 16:10

Nurietta9 escrigué:si, heu vista al voldemort l'actor, és molt guapo bueno la premiere es molt dificil, pero si hi vas a londre a lo millor de lluny pots veure als actors que segur que van a molts llocs per patrocinar-la :P

si, si k he vist al actor k fa de voldemort jeje
es diu Ralph Fiennes Feliç

si, si k es una mica dificil anar a la premiere Trist
ja fa any k vull anar, però com aquest es l'ultim cop, doncs encara en tinc més ganes Trist
apart de la premiere jo a Londres fa molts anys k vull anar, aixi k si no aconsegueixo anar ,mirare a veure si la
meva mare em deixa anar a la data de la premiere i encara k sigui veurelos de lluny o intentar tot el k pugui jeje
però hi veig dificil d'anar tb a Londres xk no hi ha pasta, encara k 2 de les meves millors amigues tb volen anar, i com una estudia turisme doncs hem va dir k miraria per nar a Londres aquest estiu i si fos posible x la data de la premiere xk tb li encanta Harry Potter jeje ^^
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aяinx el Ds 30 Abr - 16:18

bunnypersempre escrigué:
Nurietta9 escrigué:si, heu vista al voldemort l'actor, és molt guapo bueno la premiere es molt dificil, pero si hi vas a londre a lo millor de lluny pots veure als actors que segur que van a molts llocs per patrocinar-la :P

si, si k he vist al actor k fa de voldemort jeje
es diu Ralph Fiennes Feliç

si, si k es una mica dificil anar a la premiere Trist
ja fa any k vull anar, però com aquest es l'ultim cop, doncs encara en tinc més ganes Trist
apart de la premiere jo a Londres fa molts anys k vull anar, aixi k si no aconsegueixo anar ,mirare a veure si la
meva mare em deixa anar a la data de la premiere i encara k sigui veurelos de lluny o intentar tot el k pugui jeje
però hi veig dificil d'anar tb a Londres xk no hi ha pasta, encara k 2 de les meves millors amigues tb volen anar, i com una estudia turisme doncs hem va dir k miraria per nar a Londres aquest estiu i si fos posible x la data de la premiere xk tb li encanta Harry Potter jeje ^^

Doncs espero que puguis anar aixi ens explicras tot i ens ensenyaras fotos ^^ Espero que tinguis sort i que pugis anar, yo algun dia de aquells anire a un premiere .Segur xD.
aяinx

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nurietta el Ds 30 Abr - 16:19

ah dons si és així aprofita és una oportunitat única i és precios, ami també m'agradaria veurels Trist

Editat per darrera vegada per Nurietta9 el Dg 15 Maig - 13:53, editat 1 cop en total
Nurietta

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 30 Abr - 16:24

si hem sembla k ja ens ho vas contar Feliç

doncs quina sooort!! els del meu insti per final de curs abans anaven a Paris i el any k hem tocava a mi ho van canviar per Canaries, jo i les meves amigues voliem a Londres, però les altres noies volien canaries i els nois volien roma, i al final va guanyar canaries xk els mestres els va agradar mes, aixi practicament no tenien k fer res xk als altres llocs tnien k star mes pendents, tsss ¬¬

esclar, si tinc sort de puder anar, ja us avisaré i quan torni, posaré les fotos, i si aconsegueixo veruels a algun d'ells tb jejej ^^

i tu a kina premiere volies anar?? o nomes era x nar a alguna premiere?? :O
jeje ^^
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nurietta el Ds 30 Abr - 16:31

pel que he vist molts van anar a italia, la meva cosina es de tenerife i vaig anar fa dos anys, i també és precios
Nurietta

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 30 Abr - 16:51

si, italia tb es un lloc on van molts
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aяinx el Ds 30 Abr - 17:03

bunnypersempre escrigué:si hem sembla k ja ens ho vas contar Feliç

doncs quina sooort!! els del meu insti per final de curs abans anaven a Paris i el any k hem tocava a mi ho van canviar per Canaries, jo i les meves amigues voliem a Londres, però les altres noies volien canaries i els nois volien roma, i al final va guanyar canaries xk els mestres els va agradar mes, aixi practicament no tenien k fer res xk als altres llocs tnien k star mes pendents, tsss ¬¬

esclar, si tinc sort de puder anar, ja us avisaré i quan torni, posaré les fotos, i si aconsegueixo veruels a algun d'ells tb jejej ^^

i tu a kina premiere volies anar?? o nomes era x nar a alguna premiere?? :O
jeje ^^

Be anar a una premier que m'agradi pero encar em falten 6 anys riure
aяinx

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 30 Abr - 17:16

ah! d'acord jeje
doncs a mi el k mes m'agradaria seria una de Harry Potter, pero si no ho aconsegueixo en aquesta ja no hi haura m´´es aixi k espero k si k pugui anar xD
jajajjajajajaja
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dg 1 Maig - 11:36

me encata harry potter ron weasly i la hermione *enma watson* es la meva actiru favorita
i ah ja tinc ganes de que s estrtenia per anar a veurela aunque yo ya se com acaba perque ya me llegity tots els llibre inclos el septim
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 13274
Reputació : 93
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nurietta el Dg 1 Maig - 12:26

si, jo també m'he llegit els llibres la veritat hem van agradar més que les pel·lícules però estan força bé tot i així Feliç
Nurietta

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dv 6 Maig - 0:12

jeje sii jo tambe Content

es normal, de normal sempre agraden més els llibres k les pelis, encara k a mi m'encanten les pelis de Harry Potter, els llibres encara més, si aixo pot ser jejej xD

Emma Watson tb es la meva prefe ^^
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nurietta el Dv 6 Maig - 0:31

si una pena que ja no facin més llibres i la ultima peli... Trist
Nurietta

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dv 6 Maig - 1:26

doncs sii...
quina pena...

Trist

x mi es molt trist k sacabi aquesta gran sèrie Trist

vaig llegir rumors de k la Rowling tal volta escribia més llibres pero no de Harry com a prota si no tal volta podien ser de Hogwarts quan hi eren els seus pares i amics o tal volta dels fills de Harry Feliç
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dv 6 Maig - 9:24

bunnypersempre escrigué:doncs sii...
quina pena...

Trist

x mi es molt trist k sacabi aquesta gran sèrie Trist

vaig llegir rumors de k la Rowling tal volta escribia més llibres pero no de Harry com a prota si no tal volta podien ser de Hogwarts quan hi eren els seus pares i amics o tal volta dels fills de Harry Feliç

si yo tambe ho llegit de que a lo millor escriura les aventures dels fills de harry,ron i na hermione
eljuan368

Nombre de missatges : 8715
Punts : 13274
Reputació : 93
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

:: No Anime :: Offtopic

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum