Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Full moon wo sagashite edicio especial

Pàgina 4 de 4 Previ  1, 2, 3, 4

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Full moon wo sagashite edicio especial

Missatge por aяinx el Dv 13 Gen - 21:45

Recuerdo del primer mensaje :

me enterat des de el club de fans de facebook de l'arina de españa an fet una edicio especial de full moon enlluarnat enlluarnat

el publicaran a españa ?? enlluarnat
aяinx
En Chiaki està amb tu, pots arribar als 3000 al fòrum t'estima!
En Chiaki està amb tu, pots arribar als 3000 al fòrum t'estima!

Nombre de missatges : 2997
Punts : 5735
Reputació : 87
Ubicació : Barna

Veure perfil de l'usuari http://www.youtube.com/user/xXJeanneCatalaXx?feature=mhee

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Full moon wo sagashite edicio especial

Missatge por NuryMaron el Ds 12 Set - 13:09

jajaj me n'alegro moolt!! jo també em vaig emocionar amb el final..
Doncs quan vulguis em comentes d\'acord
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 15057
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 12 Set - 13:16

okeeey ^^ doncs després de dinar si puc o dema comentem ^^
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12558
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 12 Set - 16:09

NuryMaron escrigué:jajaa cert bé espero que igualment ho gaudeixis!!

Nury maca, ja te contestat al mp! ^^

aqui van les meves teories jajajjajaj riure

Preguntes, teories i impresions sobre FMWS:

A veure per primer, tenía una teoria de que Takuto tenia alguna cosa a veure amb el passat de Mizuki, pensaba que potser Takuto i Meroko podien ser els pares de Mizuki que s'han convertit en shinigami i ells no ho recorden, aquesta posibilitat la vaig tenir durant bastants episodis, també vaig pensar que semblava que a takuto li agradava la mizuki, pero potser era per el k he dit anteriorment, perque ell era el pare, i per això meroko estava tan enamorada d'ell...

després em vaig adonar que meroko portava més temps fent de shinigami k takuto, ja que mizuki era el primer treball k tenia takuto com a shinigami, aixi k vaig descartar la idea, i quan vaig veure el que li havia passat a Eichi.... bufff en aquell episodi em vaig emocionar i vaig plorar molt... estava una mica com la mizuki Trist estava trista també per ella perque tant de temps esperant veure'l i tot el viatge que havia fet, per res.... així que després vaig pensar que takuto podria ser eichi jajaja però ho vaig descartar de seguida perque takuto va recordar una cosa del pasat i era que ell era cantant, així k vaig descartar aquesta teoria, i vaig tornar a pensar k takuto era el seu pare jajaj  fins que vaig veure els ultims episodis, i amb el final ja ho sabem qui es qui, que es el que pasa i com acaba tot ^^

Per una banda m'agrada molt la sèrie, te molts sentiments diferents, el primer amor, el desig de fer el teu somni realitat... la veritat que esta molt bé aquesta sèrie, l'unica pega que li veig es que hi ha alguns capitols així de relleno, i que a sobre s'enfaden entre ells per tonteries xD, Takuto m'agrada molt perque es porta molt be amb Mitsuki, però no m'agrada com tracta amb la Meroko, podría tractarla millor, no dic que li digui que l'estima, perque si no li agrada no ho pot dir, ho entenc, però almenys com a amics i sabent els seus sentiment podria tractarla millor... d'altra banda Meroko esta un poc com una cabra jajaj porta un to d' humor a la sèrie que va perfecte, encara que de vegades s'enpasa una mica de bèstia quan vol ajudarla jajaja l'altra noia que vol ser cantant i es rival de Full moon, desde el començament em va agradar, necesitaven una persona rival de full moon a banda de l'inminent malaltia que l' amenaça amb morir la próxima primavera si no empitjora, i sabia que finalment pasaria alguna cosa que les faria ser amigues ^^

Preguntes... bueno preguntes ja no en tinc perque ja le vist sencera jajaja
Les cançons de la sèrie m'encanten, totes, la versio que canta Madoka també jejej, la de la capsa de musica m'encanta jijiji ^^
I el final simplement es, emotiu! M'agrada molt! Excepte per la pobra Meroko U.U  em va agradar molt que els perdonara i takuto tornara a la vida i meroko es salvara també, i que es convertís en angel es genial, però em sap molt greu que es quedara sense el seu final feliç amb takuto o amb un altre, la llàgrima que es veu al final a la seva cara no se si t'hauráas fixat mai, però queda molt estranya jajaj  i em sap molt greu per ella perque plora, esta feliç pero trista al mateix temps, i a sobre no la poden veure Trist

quan mizuki el veu i no pot parlar ho vaig passar malament, pero sabia que de seguida es veurien, i veu al nino de meroko i s'emociona molt, i finalment treu forçes per cridarlo, i ja poden estar junts, encara k em sembla estrany perque ella nomes te 12 o 13 anys i ell?? quina edat tindra ell?? perque takuto es mes major que mizuki jajaj uiii uii

i quan es fan el peto, ay que bunic *-*  enamorada ooh encara que tota la serie he pensat que m'agradaria que takuto i meroko estiguessin junts i mizuki amb eichii , però després del que passa... jajaj ^^' encara k es notava que a takuto no li agradava meroko, pero jo pensava que estaria bé que fosin parella, i al final quan ja es nota que a takuto lia gradava mizuki, pensava, pobra meroko... jajaj

en fi, que es molt bona sèrie ^^ Content  d\'acord 

Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por dr_tomoe el Dc 6 Gen - 16:24

Osti això em fa recordar que em tinc que acabar aquest anime, prometo que en breus l'acabo ^^'

Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla
Pels 2000 la serie més comentada del fòrum! Gràcies petits Blastilonics per ajudar-me a triarla

Nombre de missatges : 2365
Punts : 4335
Reputació : 23

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dc 6 Gen - 17:45

jajaja okeey, a veure quan la pots acabar d\'acord
jo ja fa unes setmanes que estic parada i no veig res, pensava k ara per nadal tindria més temps per veure però no xD
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 4 Previ  1, 2, 3, 4

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt