Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Em presento :)

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Em presento :)

Missatge por trisson el Dg 19 Feb - 21:28

Recuerdo del primer mensaje :

El meu nick es trisson però encara que pugui semblar un nom masculí sóc una noia. M'he posat aquest nick per mogudes meves al wow (world of warcraft, no sé si ho coneixereu...).

Doncs vaig arribar a aquesta pàgina web gràcies a animelliure. De fet anteriorment ja havia conegut la web del xisqui i el seu gran afany per sailor moon en català. Sóc una ferma defensora de l'anime en català. El primer anime que vaig veure sencer va ser sailor moon, crec que sí que em vaig "menjar" tots els capítols en la seva època (ara mateix tinc 20 anyets) i tant sailor moon com altres animes dels 90 com bola de drac (m'encanta tot i que veia capítols saltejats), ranma, de més antics com lamu, les bessones a st.clare's, mazinger Z, azuki, conan el nen del futur, el rei artur, les aventures de fly, cinturó negre... de més recents com inuyasha, fushigi yugi, love hina, kimagure orange road, slam dunk, get backers, death note (només veient el primer capítol vaig saber que era bona), maison ikkoku, sakura, keroro, bo-bo-bo, detectiu conan, yu-yu hakusho, la llei de ueki. Els únics que no he vist mai són Naruto i Bleach però els tinc pendents d\'acord

Crec que no me n'he deixat cap XD vaja que ho he vist pràcticament tot. Aquelles èpoques de la meva infància van ser les millors de la meva vida. Quan tornava del col·legi a les 5 de la tarda, m'asseia al sofà i amb el meu berenar de galetes amb llet era tan feliç mirant la televisió amb les meves sèries preferides (sí, sí que feia els deures XD) i fins que no acabaven no m'aixecava. Puc semblar una anti-social però no he sigut mai de sortir gaire de casa XD m'ho passava molt millor mirant la tele.

I doncs des del tancament de megaupload m'estic posant les piles a recuperar sèries de la meva infància per reviure aquells moment màgics que tan tendre em posen i m'emocionen. Perquè m'ha fet molta ràbia deixar-ho tot per l'últim moment i el dia menys pensat va l'FBI i et tanca el que li dóna la gana i vull tenir aquestes sèries per la posteritat, mai em cansaria de veure-les i vull que, algun dia, els meus fills també coneguin les sèries amb les quals va disfrutar la seva mare.

Per tot això estic disposada a fer qualsevol cosa per ajudar a recuperar (tot i que tinc poca cosa descarregada ara mateix), a posar-me a compartir fonts per emule, el que sigui perquè les grans sèries no caiguin en l'oblit.

Espero ser d'ajuda a la comunitat d'anime en català. Salut!

Editat per darrera vegada per trisson el Dc 29 Feb - 2:50, editat 1 cop en total
trisson
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 73
Punts : 2108
Reputació : 20
Ubicació : Igualada

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Em presento :)

Missatge por eljuan368 el Dv 2 Mar - 16:22

si sempre dona ilu pejar coses per el forum Content d\'acord
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 13158
Reputació : 93
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dc 7 Mar - 9:38

bunnypersempre com estas enlluarnat aqui al forum hem tornat a penjar tota la serie de sailor moon per que com ja sabras megaupload ja tencar i els altres de mentres estim epnjat sereis a rapidshare jo ara mteix estic pujatn maison ikkoku de la rumiko takahashi la autor de inuyasha d\'acord

me alegro de que tornis a estar al forum com sempre d\'acord
eljuan368

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dc 7 Mar - 9:46

hola perdona juan, he canviat el missatge de lloc perke hem semblava millor xD
pero bueno alla a l'altre missatge podem parlar més Feliç
aixi no li omplim el missatge a la trisson, per cert trisson
Benvinguda al fòrum!! Espero k to passis molt be Content
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12497
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dc 7 Mar - 9:47

Doncs estic molt be, gràcies per preguntar, us he trobat moltissim a faltar, i si, si k se lo del megaupload, quina merda haver de tornar-ho ha pujar tot, però x el k veig, us heu donat molta pressa a repujar-ho tot jajaja Content
Bunnyxsempre

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12497
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dc 7 Mar - 9:49

okey parle millor al altre tema
eljuan368

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dc 7 Mar - 15:35

woo si millor a un tema nou, ara et llegiré ^^
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14996
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: