Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Ets friki? Si i molt!

Pàgina 2 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Ets friki? Si i molt!

Missatge por Blastilonic el Dc 16 Maig - 13:23

Recuerdo del primer mensaje :

Si i molt

El fòrum té 27.634 comentaris i dos anys. Si, crec que hem tardat massa a fer un tema on parlem sobre el dia a dia de la realitat que envolta als usuaris d’aquest fòrum, petits Blastilonics.

Me’n vaig adonar fa uns dies. Vaig veure un comentari saltejat pel fòrum on explicava una petita anècdota, bé dic petita ja que la llargària del missatge era curta, però la importància que tenia aquest comentari era enorme!

El missatge explicava com en alguns instituts o en la societat en general, t’exclouen per ser diferent, en aquest cas per ser “friki” bé aquesta paraula engloba molts temes i a mi mai m’ha agradat gaire, pots ser “friki” dels ordinadors, “friki” dels jocs, “friki” del manga / anime o bé “friki” de mil coses més. Simplement jo diria que m’agrada el manga i l’anime i preferiblement el prefereixo en català ja que és la meva llengua, crec que “friki” és una paraula reductiva i que es sol fer servir amb males intencions.

D’ara en endavant puc afirmar que aquest no és un fòrum que exclou a gent, pel sexe, pels gustos, per la llengua, per les seves creences o inclinacions sexuals.
Més ben dit diria que aquest fòrum lluita perquè totes aquelles persones que vulguin parlar o passar-s’ho bé una estona, parlant de els coses que més els hi agradin ho puguin fer.
Crec que el blastilonic durant dos anys ha aconseguit ser més que un fòrum i ha arribat a ser una gran família.

Tothom té lloc en aquest fòrum i sempre que us sentiu exclosos, amb la vostre família, amics, classe, societat en general... Sabeu que tindreu aquest fòrum per parlar de les vostres sèries preferides i estar orgullosos de ser uns fri... fanàtics de l’anime!

I si sé friki vol dir ser una persona la qual li agrada sortir amb els seus amics i passar-s’ho bé sent ell mateix, mirar les seves sèries preferides una i dos vegades, connectar-se al fòrum per riure i tornar a viure aquelles sèries i vestir com a tu t’agrada i no com “la gent guai” diu que ho tens que fer...
DONCS SI SOM FRIKIS I MOLT!

Editat per darrera vegada per Blastilonic el Dv 2 Nov - 0:45, editat 7 cops en total
Blastilonic
El Blastilonic Administrador

Nombre de missatges : 3375
Punts : 9180
Reputació : 125
Ubicació : Girona

Veure perfil de l'usuari http://animesm.new-forum.net

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Ets friki? Si i molt!

Missatge por Icy Soul Dark el Dj 17 Maig - 10:13

Doncs sí... m'està passant el mateix que tu més o menys... Però sóc forta! No deixaré que m'enfonsin! ^^
Icy Soul Dark
Amb els 500 missatges tens el titol per ser Fan d'Inuyasha!

Nombre de missatges : 516
Punts : 2596
Reputació : 28
Ubicació : Planeta Vegeta

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dj 17 Maig - 10:15

aixi m'agrada jeannee!! molt be!! tu amb força!! tots nosaltres, i segur k les teves amigues i la teva familia tambe, tapolla, per cert mola la foto de jeanne jeje
i si ets sents algun dia dèbil pensa en la jeanne i amb totes ls nostres heroines i herois d'anime k mai es rendeixen i segur k et donen anims d\'acord
Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12493
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dj 17 Maig - 10:18

aixo aixo ben dit bunny i sobretot has de ser forta honesta invencible atractiva energica isobretot valenta com la jeanne

Editat per darrera vegada per eljuan368 ジャンサイチェンマイで el Dj 17 Maig - 10:51, editat 1 cop en total (Razón : afegir atractiva la frase de na maron i na jeanne)
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 13154
Reputació : 93
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dj 17 Maig - 10:21

Exactee!! Content
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dj 17 Maig - 10:24

de res pero es la veritat sempre que em passa alguna cosa dolenta sempre em ve aquesta frase clau de na maro i sempre em dona força sempre
eljuan368

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dj 17 Maig - 10:27

jeje jo també les penso ^^
la veritat es k et consolen molt aquestes paraules, xk despres diguin veure dibuixos no serveix per res, no en tenen ni idea els k no en veuen
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dj 17 Maig - 10:29

cert et consolen molt
eljuan368

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dj 17 Maig - 10:43

Així m'agrada petits blastilonics
manteniu-vos forts usuaris, el fòrum us ajudarà amb tot el que faci falta sempre!
Ara més que mai, orgullosos de ser el que som!!!
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dj 17 Maig - 10:45

molt cert blastilonic
eljuan368

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dj 17 Maig - 10:56

tota la raó
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por maxkaiser96 el Dj 17 Maig - 12:19

@Blastilonic escrigué:aiRR nosaltres també jugavem a sailor moon cap a P3
nosé perquè a mi sempre hem tocava ser el dolent jajaajajja

Et recordo Blastiloniic que tbé jugavem a Inuyasha, i que qui s'ho pasava millor era qui feia de Miroku! Veies a totes les noies . Molt bó, la veritat, però erem petits eh, no pervertits:)

Fora bromes, nosaltres hem pogut fer un grup bastant obert, on no tothom és molt molt molt aficionat a l'anime, però a tots ens agrada perque per a tots és la nostra infància. L'altre dia vam haver de fer una exposició ii la vai fer d'en Marc Zanni! ostres, quan vai posar una gravació d'en Sakuragi (si, el de Slam Dunk és la veu d'en Marc) a tots els va fer molta gràcia, i quan vaig posar l'opening encara més! Com veieu personalment no ho amago (a la profe tmpoc li va desagradar,xD). Si que sempre hi ha el grupet dels "guais" com diu en Blastiloniic, que sempre entre ells es diuen que som frikis o aixi, però la veritat és que ens hem anat suportant els uns als altres.
Un dia a la classe de socials la profe va comensar a preguntar sobre els grupets que sempre hi havia en una classe, i van sortir els frikis. Ella va preguntar, "que fan els frikis?" (en cap moment amb to despectiu eh, vam parlar tan de frikis com que guais com de les guapes que són les millors del món). Un dels "guais" va dir que els frikis deien sempre tonteries, i no se'm va acudir re més que dir-li que la majoria de vegades són els xungos els qui diuen tonteries. Ooooh quina ràbia em fa el puuuto nen! Em vaig quedar a gust

Només dir que seguirem com ara, saben qui som, què volem i què ens agrada i res no farà canviar-ho. I si pot ser, fer que molta més fent valori el sentit de l'anime i el manga, que no són solsament dibuixets per entretenir els nens petits davant la tele. Tothom pot disfrutar d'això, que si més no, és Cultura!

Aquests són els nostres patis! L'acabem de fer ara... Ara en Blastilonic em diràa que ha dit la profe quan l'ha vist, que jo no sóoc a aquesta claasseee!

[img]%20%20Uploaded%20with%20ImageShack.us[/img]

[img]%20%20Uploaded%20with%20ImageShack.us[/img]
maxkaiser96
Aquí començen els genis
Aquí començen els genis

Nombre de missatges : 166
Punts : 2642
Reputació : 34
Ubicació : Girona!

Veure perfil de l'usuari http://www.youtube.com/user/maxkaiser1996

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aiRR el Dj 17 Maig - 12:51

jajajajajaj ooh q bunica que està la pissarra així ^^

aiRR
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 64
Punts : 1991
Reputació : 20

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Icy Soul Dark el Dj 17 Maig - 13:02

Jajajaja quin dibuix més maco de la Bunny!! xDD L'has fet tu Maxkaiser? ^^
Icy Soul Dark

Nombre de missatges : 516
Punts : 2596
Reputació : 28
Ubicació : Planeta Vegeta

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dj 17 Maig - 13:11

A mi en shaoran mai m'ha atret massa com a personatge i noi, potser perquè és més aviat petit xD. I a sailor moon també jugava amb les cosines :P

Gràcies per contar-nos les vostres històries bunny i maxkaiser96, teniu raó en el que dieu i tots hem passat per alguna situació semblant a la vida...
Que bonica la pissarra amb la marinera lluna!!
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 14992
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dj 17 Maig - 14:51

Exactament posava
Google ---> Blasilonic
http://animesm.new-forum.net/
Anime en català i la cara de la bunny ---> Content
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aiRR el Dj 17 Maig - 15:10

Nury escrigué:A mi en shaoran mai m'ha atret massa com a personatge i noi, potser perquè és més aviat petit xD

a mi m'agradava quan debia fer 4rt o 5è d primària, llavons si que quadra :P

aiRR

Nombre de missatges : 64
Punts : 1991
Reputació : 20

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dj 17 Maig - 16:39

una bona promcio de forum
eljuan368

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dj 17 Maig - 16:49

yaa hahaha encara que jo també debia tenir aquella edat però no sé, en shaoran és normalet :P qüestió de gustos
normal que surti això en google ^^
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aяinx el Dj 17 Maig - 19:37

Wooooo mola el dibuix jejejee

Editat per darrera vegada per aяinx el Dj 17 Maig - 23:30, editat 2 cops en total
aяinx
En Chiaki està amb tu, pots arribar als 3000 al fòrum t'estima!
En Chiaki està amb tu, pots arribar als 3000 al fòrum t'estima!

Nombre de missatges : 2997
Punts : 5670
Reputació : 87
Ubicació : Barna

Veure perfil de l'usuari http://www.youtube.com/user/xXJeanneCatalaXx?feature=mhee

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por anime4ever96 el Dj 17 Maig - 20:37

wowowowo!! i tant bona que és aquesta promoció!! La Bunny a quedat realment bé!! >w<!! jo de petita també veia la marinera lluna, però com cap de les meves amigues els hi agradava....doncs...no llugavem....
anime4ever96
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 305
Punts : 2363
Reputació : 21

Veure perfil de l'usuari http://www.youtube.com/quedaateamilado

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dj 17 Maig - 22:57

doncs que extrany anime4ever96 TT en el seu moment va ser una sèrie molt popular que quasi tothom veia
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dv 18 Maig - 9:32

k guay la pissarra maxkaiser Content
x cert quan de temps sense veure't per aqui, m'alegro k tornis ^^
jo tambe jugava a sailor moon, però amb la meva germana, el meu cosi i la meva cosineta riure xD
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por .:Beiita:. el Dt 26 Jun - 22:58

Hola!!!

Bé sòc nova, però he llegit aquest tema amb molt de deteniment i cura perquè a mi es una cosa que em va a passar (i dic em va passar perq tinc 23 anys xD)

Haviam... haig de dir també que l'adoléscencia es la pitjor etapa de tota la vida, per la pubertad les hormones que s'esberen la inminent arribada de la majoria d'edat bla,bla,bla....

Jo quan estaba al institut i a primaría, sempre m'han dit coses, insults el que sigui, peró sincerament mai m'afectat fins al punt de arribar a casa plorant o coses així, si que es molt molest que s'aburreixin en un canvi de classe i et vinguin a picar a la taula,... tot això ho fan perquè s'aburreixen i perq necesiten d'algú més feble que ells per fer-se sentir més populars de la classe o del curs. M'enrecordo fins i tot, que jo tenía el meu propi cercle d'amistats i tot i així continuaba lo mateix. Pero quan vaig arribar a 3 d'ESO la cosa va començar a canviar,.... Van començar a deixar-me a un costat i simplement passaven de llarg.

Que vull dir amb això??? No te rés a veure que siguis Friki no friki siguis heavy, estiguís gras, prim/a, siguis homosexual, o simplement, es que ets una persona tímida que no sap com adaptar-se a la societat. És fiquen amb tú per la maleída necessitat de sentir-se millors que algú, pero fer-se a notar i que tothom pensi lo gracioses que són les borrades que diuen, i que la popularitat puji.

Peró un cop et gradúes, t'adones que les mateixes persones que s'en reien de tú i que deien o feien coses per fer-te sentir malament, et saluden pel carrer, et paren i xerrem amb tú, fins i tot et donen el telèfon per quedar algún día per sortir junts. Perquè? Per que ni ells són tan dolents ni tú ets tan dolent i ho fas tan malament,...

I aquest tema es un tema molt important i del que ens hem de concienciar, perquè hi han moltissims adolescents que pateixen "l'abús escolar" que els maltracten i els tracten com si no fossin res. Que arriben a casa amb ganes de ficar-se al llit només per fartar-se de plorar i pensar: "Que collons he fet jo perquè em passi això a mi"?

Així que si veieu que aquestes coses passen, ajudeu-los, perquè no sòc l'unica persona que ha patit aquests abusos i perquè actualment a la meva familía estic patint la mateixa situació amb al meu germà petit. Perquè ningú te cap dret de fer infelissa a una persona només per sentir-se més important.

Ara bé, si m'haig de ficar plenament al manga, he de dir, que en el meu grupet, hi havia poquets que els hi agradés en aquells moments, perquè en el meu temps, es veía més que res Son goku, arale, la marinera lluna, fushigi yugi, evangelion i com sempre alguna que segur que s'em oblida.

Jo em vaig passar la meva adolescencia enamorada bojament d'en hotohori i en Tasuki, quan em vaig anar fent una mica més gran i vaig començar a veure altres animes, en seshomaru de inuyasha i nose,.... també algún de l'Arina Tanemura: en Takuto de (FullMoon Wo sagashite) i de la Wataru Yoshizumi...En Yuu com no (Marmalade Boy) i en sasa de (no somos chicos de menta)

Pero sempre sempre, en Hotohori i en Tasuki =)
.:Beiita:.

Nombre de missatges : 316
Punts : 2227
Reputació : 22

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Blastilonic el Dt 26 Jun - 23:04

Molt bona opinió aquest estiu aprofitaré per mirar full moon i algunes altres sèries que has citat, simplement perquè veig que no hi ha cap usuari del fòrum que no l'hagi vist i que parli malement d'ella xd

Escrius molt bé i el que dius és molt interessant! Opinions com la teva es la que es necessita en un fòrum i en el dia a dia!
T'animo a continuar escrivint per aqui!
Blastilonic

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por anime4ever96 el Dc 27 Jun - 9:05

wowowo!!! tens tota la raó! m'agrada molt la teva opinió!! Content
anime4ever96

Nombre de missatges : 305
Punts : 2363
Reputació : 21

Veure perfil de l'usuari http://www.youtube.com/quedaateamilado

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: