Registra't al nostre fòrum per poder gaudir de tots els privilegis de formar part de la nostra petita comunitat!

Gràcies per entrar ^^

Castalia Doragon Gallery

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Castalia Doragon Gallery

Missatge por Castalia el Dj 8 Nov - 0:14

Recuerdo del primer mensaje :

Hola a tots!
Com que veig que en aquesta seccio es pot fica els fanarts que fem.
Vui mostrarbos els que tinc fets.

Posare uns 10 per a comensar y de mica en mica nire afegint mes. Espero sincerament que os agradin.

Aquet va se per a un concurs... el dibuix es duna noia que es fa dir DARCKVANESA al deviantart, y es tractava de donarli color.
Spoiler:

Les Bessones de la serie Rozen Maiden, Suiseiseki i Souseiseki.
Spoiler:

Liarara la meva keroniana personal, seria el meu PJ - Castalia en versio Keronia.
Spoiler:

L'Ompu Segawa de La Magica Doremi, una mica mes al meu estil.
Spoiler:

L'Antonio Faviani de la serie Ashita no Nadja.
Spoiler:

Ranma 1/2 ^^
Spoiler:
Proces:

Acabat:

L'Ompu una mica mes grandeta, a la platja fent de model.
Spoiler:

Go Kato de la serie dels 80, Fesma un Peto Licia.(no va se emesa en catala per poc)
Spoiler:

Jigoku Sensei Nube
Spoiler:

La petita Polon filla D'Apolo. (En aquesta última, adjunt el procés ... des de l'esbós, fins a la il · lustració acabada a color.)
Spoiler:

Castalia
Fas missatges al ritme que corre la Sakura!!!

Nombre de missatges : 283
Punts : 2128
Reputació : 26
Ubicació : Santuari D'Athena

Veure perfil de l'usuari http://CastaliaDoragon.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Castalia Doragon Gallery

Missatge por Bunnyxsempre el Dc 28 Nov - 11:55

jeje doncs si, amb aixo vaig tenir sort, xk a la meva millor amiga tb li agrada molt l'anime, el manga i els videojocs jeje xD i a més k ens hem criat juntes, desde sempre hem anat juntes a l'escola, fins i tot a la mateixa clase, i sempre ens hem ajudat i protegit, jeje

i si nury no ets l' unica trankila i de segur k hi ha gent amb encara mes fantasia k nosatres xD

Bunnyxsempre
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!
Per la millor sèrie del fòrum, estic impacient per arrivar al final sempre Sailor Moon!

Nombre de missatges : 9000
Punts : 12557
Reputació : 81
Ubicació : València

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Castalia el Dl 10 Des - 0:36

Un meme Divertit que e fet amb la meva personatge Castalia ^^

Castalia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dl 10 Des - 9:46

que maco castalia
eljuan368
A punt per desbloquejar més atacs...

Nombre de missatges : 8715
Punts : 13218
Reputació : 93
Ubicació : son ferriol(palma de mallorca)

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dl 10 Des - 13:25

com molaaa!!! Content jajajajaja d\'acord
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dl 10 Des - 17:34

que graciosa jeje
NuryMaron
I un últim atac de la Marinera Lluna desbloquejat!

Nombre de missatges : 11698
Punts : 15056
Reputació : 187

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Assetjament

Missatge por Castalia el Dt 11 Des - 3:16

Avui vull compartir amb vosaltres, un treball en equip amb una bona amiga el qual es titula: Assetjament

Ella va escriure el relat per a una revista i em va demanar que jo li fes les il · lustracions.

I aquí teniu el resultat final.

(el text original enviat a la revista va ser enviat en castellà.)

Al blog de ​​la meva amiga el trobareu en castellà. --> http://kiriel.blogspot.com.es/2011/12/acoso.html

Assetjament

Com et sents quan has de mirar quatre vegades per una finestra per sentir-te segura?

Quan a casa teva no pots trobar la pau?

Vius amb la por al cos, observant que no hagi canviat res, que no hagi desaparegut res de la teva fortalesa, de la teva llar, però ja no és segur, ja no et sents fora de perill, ja no pots sentir-te bé.

El telèfon et posa nerviosa, qualsevol trucada, qualsevol cosa que se surt de la norma et fa por i el simple fet de sortir al carrer sola és un risc que no es vol assumir, tot per culpa d'unes cartes anònimes, unes trucades en les que quan contestes no se sent res, només una respiració constant, cosa que et posa nerviosa i que no et deixa ni un minut de pau en la teva agitada vida.

El pitjor moment és quan busques ajuda i no la trobes, truques als teus amics, familiars, coneguts, demanes ajuda i la majoria no et creuen.

-Imaginacions teves, ningú faria res així, no has fet res dolent a ningú ....

Paraules buides de persones aparentment conegudes, però que no et deixen oportunitat de demostrar una veritat aterridora, uns ulls que t'observen de lluny i que només volen el teu terror per convertir-te en una joguina de drap a qui poder manipular i destrossar.

Quan més enfonsada et veus, quan més desesperada estas i més perduda et trobes tot sembla anar malament, tot sembla el pitjor del món i qualsevol mà amiga que se't tendeix és rebutjada per por que aquesta mà sigui la que t'ha estat aterrint a cada moment, a cada segon, cada mil · límetre d'aquesta pell.

Decideixes sortir de casa, cobrint la teva pell, amb una gorra, amb robes atípiques per com tu estas acostumada a vestir, per no ser reconeguda, per no ser tu mateixa i així veure si et deixen en pau, si no poden conèixer no poden fer-te mal.

Amb aquest pensament surts una mica més relaxada, però no prou, no pots estar-ho perquè veus massa ulls observánte, seguint el teu camí i analitzant la teva figura com un radar, qualsevol d'ells pot ser el que cada nit et crida i encara que no et diu res no et deixa dormir, es cola en els teus somnis i t'atrapa i et envolta, deixant només amb un crit ofegat i una suor fred recorrent la teva esquena, fent que la tela del pijama s'enganxi a la teva pell i que no puguis des engaxartel ni a sol ni a ombra, com la sensació de por que t'acompanya mentre aquestes desperta, plorant en silenci aferrant els llençols del llit mentre maleeixes la teva vida, i no tens ni el valor ni la força de continuar la vida amb tranquil · litat.

Passen els dies, passen les setmanes, passa fins i tot un mes, i no saps que ha passat, ja no hi ha trucades, ja no hi ha missatges, ni tan sols notes la sensació que algú t'observa, com si res hagués passat teva vida torna a seu curs, tornes a gaudir d'una llibertat per la qual has somiat i suplicat.

Surts al carrer, amb la calma i la tranquil · litat de sentir-te per fi amb la teva vida recuperada, i amb la calma i la tranquil · litat somrient a la gent del carrer, saludant i sentint-te segura novament.

La vida et somriu, tot torna a ser com era, camines altiva, segura, feliç, i llavors, del no-res, aquesta mala sensació reapareix, aquesta sensació que algú et mira, et segueix, fins i tot et fa olor sense acostar, i la por torna a aflorar, la por del desconegut és el pitjor de tots, perquè no saps d'on ve, no saps d'on pot aparèixer ni el que pot ocórrer-.

Sola, tremolosa, espantada comences a caminar novament accelerant el pas de manera frenètica i precipitada, buscant una cara coneguda, un carrer conegut, alguna cosa on refugiar alguna cosa que et mantingui fora de perill en el teu món de pau.

La por pot amb ella, la por la domina, la por és la seva vida; es gira i surt corrent, fins i tot amb sabates de taló en direcció al seu refugi, a casa, allà on estaria fora de perill, segura i feliç.

Arriba amb prou feines al portal, suant, tremolant, subjectant el pit amb una mà, tremolant, mirant a tot arreu buscant d'on apareixen aquests ulls invisibles que la persegueixen 24 hores al dia.

Tanca la porta sentint segura, descansant, somrient esgotada i tranquil · la, mirant l'entrada com a senyal de salvació

Camina a poc a poc, somrient, tranquil · la, però una mà que no s'ha vist, una abraçada que no coneix, una veu xiuxiueja a l'orella i la fa estremir, com una fràgil fulla al vent enmig de la tardor

"Et veus millor de prop que des d'una foto ..." xiuxiueja i l'arrossega a un ascensor, on només se senten crits, laments, llàgrimes.

Silenci, després silenci i res més, ni crits, ni moviments, només un fil de sang sortint de l'ascensor, una sabata que es cau, un assetjament inexistent sense salvació, una vida que s'apaga, un temor sense fonaments que es fa realitat i altre nom anònim que es publica en diaris.

Llàgrimes, moltes llàgrimes i gent cridant, un cos buit i una cara de terror, un perfecte desconegut que s'allunya somrient, amb una polsera ensangonada i una mirada de bogeria buscant nova víctima, una nova jove de llargs cabells vermellosos que es senti segura, a la qual poder caçar.

Un nou assetjament silenciós que alimenti noves ganes de matar.

Castalia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Castalia el Dj 17 Gen - 4:42

Com que veig que a ningu comenta els dibuixos d'Assetjament, fen dos post seguits penjo uns cuants dibuixos recents.

Començo amb aquet del meu OC amb la seba parella a Saint Seiya. ^^Tots dos cantant una canço que magrada moltisim de la serie americana Jem and the holograms.

lletra sensera de la canço que canten y video:

(Hey Babe!)
I got my eye on you, and I'm watching your every move
(Hey Babe!)
I got my eye on you, tell me what are trying to prove
You think you're hot, and you star is due
You think you've got something different and new
Well babe, I got my eye on you
And babe oh babe I think so too

(Hey babe!)
I got my eye on you, and I think you look mighty fine
(Hey babe!)
I got my eye on you, I would really love to make you mine
You think you're hot, and you star is due
You think you've got something different and new
Well babe, I got my eye on you
And babe oh babe I think so too

(Hey babe!)
I got my eye on you, and I think you look mighty fine
(Hey babe!)
I got my eye on you, I would really love to make you mine

Cuz ever since you came in view, I just can't take my eyes off you

(Hey babe!)
I got my eye on you
(Hey babe!)
I got my eye on you
(Hey babe!)
I got my eye on you

Hyoga © Masami Kurumada
Castalia © Me
Song © Jem and the holograms

Ens anem fora de temporada, ja se que encara fa fred, pero tenia moltes ganes de acaba aquet dibuix que tenia pendent de termina desde fa molt de temps.

De la serie "Dos fuera de serie" us porto un fanart de la Juana Hazuki la protagonista.

Se que arriba tart, pero aquetesta a sigut la postaleta que enviat aquet nadal a totom...

Com cada Any no podia faltar el sumari dels mijors dibuixos de cada mes...

I amb aquet em acomiado fins a la proxima ronda de dibuixos ^^ espero que os agradin.
Castalia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dj 17 Gen - 9:10

me encanten els nous dibuixos castalia pregunta el de septembre es na bloom de les winx?
eljuan368

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Dj 17 Gen - 9:52

ostres, doncs hem degués saltar aquest missatge i després ja no hem va sortir, perque no l'havia vist!! sorpresas

molt guaaays tooots!!! ^^ d\'acord
Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Castalia el Dj 17 Gen - 14:47

eljuan368 ジャンサイチェンマイで escrigué:me encanten els nous dibuixos castalia pregunta el de septembre es na bloom de les winx?

U_U '
És la primera vegada que algú em pregunta si el meu Chiara (Clara en italià) és la Bloom de Winx.
Espero no ofendre però odio a mort Winx club i encara més al seva protagonista.
Aquest dibuix és un redisseny que i fet de Chiara en passar els anys perquè el meu estil de dibuix a millorat amb el temps i volia donar-li un aspecte més actual al qual tenia fa uns anys.

El dibuix complet és aquest costat de la versió antiga de Chiara adulta perquè al disseny de quan és nena no li fet canvis ja que m'agrada tal qual:

Esta amb roba interior perquè en el moment del disseny no tenia clar que roba posar XD

Bunnyxsempre escrigué:ostres, doncs hem degués saltar aquest missatge i després ja no hem va sortir, perque no l'havia vist!! sorpresas

molt guaaays tooots!!! ^^ d\'acord

Si del sumari en voleu veure algun en concret mo dieu que crec que no els e posat tots per aqui.
Castalia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dj 17 Gen - 22:05

no m'havia llegit encara el relat i és molt bo la veritat m'ha mantingut enganxada i amb una mica de por les ilustracions adecuades també!

Que maca la cançó!! Els teus dibuixos genials, fas uns cossos molt macos. Segur que va encantar la postal de nadal :3
Del sumari m'han encantat el de març i octubre, posa'ls si vols ^^
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Castalia el Dj 17 Gen - 23:50

Malegro molt de que tagradin tant el relat com les imatges i els dibuixos de març que va se el dibuix que vaig fer per auto felicitarme el aniversari ^^ i el de Octubre que es una de les magical girls de la meva infancia ^^

Aqui tels deixo per que els puguis veure sensers.
El de Març es una pagina de comic pero al sumari nomes e enfocat una de les viñetes. es tracta de que en Hyoga arriba al temple de signe zodiacal de Peixos on viu Castalia amb el seu Germa gran i el seu Germa besso i agafanla per darrera li desitja feliç aniversari y li dona el seu regal.

y aquet es el de Octubre (vaig estar tres dies fent nomes les flors del dibuix ^^ perque el color el vaig dona petel per petel d'un amb un.)
El personatje es diu Sandy en la versio Española i Yumi en la vercio original Japonesa. Li van posa Sandy en español perque ens va arribar de França en lepoca en que europeitzaban tots els noms dels personatges de dibuixos.

Castalia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dv 18 Gen - 9:59

Castalia escrigué:
eljuan368 ジャンサイチェンマイで escrigué:me encanten els nous dibuixos castalia pregunta el de septembre es na bloom de les winx?

U_U '
És la primera vegada que algú em pregunta si el meu Chiara (Clara en italià) és la Bloom de Winx.
Espero no ofendre però odio a mort Winx club i encara més al seva protagonista.
Aquest dibuix és un redisseny que i fet de Chiara en passar els anys perquè el meu estil de dibuix a millorat amb el temps i volia donar-li un aspecte més actual al qual tenia fa uns anys.

El dibuix complet és aquest costat de la versió antiga de Chiara adulta perquè al disseny de quan és nena no li fet canvis ja que m'agrada tal qual:

Esta amb roba interior perquè en el moment del disseny no tenia clar que roba posar

Bunnyxsempre escrigué:ostres, doncs hem degués saltar aquest missatge i després ja no hem va sortir, perque no l'havia vist!!

molt guaaays tooots!!! ^^

Si del sumari en voleu veure algun en concret mo dieu que crec que no els e posat tots per aqui.

merci per explicar me ho es com se asembla molt a ella per pues me dit al millor es ella pero un altre pic gracies per haver me constestat castalia
eljuan368

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Castalia el Dv 18 Gen - 14:49

De res Juan ^^
Castalia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dv 18 Gen - 16:07

merci, que maques! de quina sèrie és la Sandy/Yumi?
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Dv 18 Gen - 16:40

eljuan368

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Castalia el Dv 18 Gen - 16:59

Nury escrigué:merci, que maques! de quina sèrie és la Sandy/Yumi?

La serie es deia "Sandy y la magia de las flores de mil colores" en Japones "Magical Idol Pastel Yumi" ^^

Et deixo el fragment del primer episodi lunic que es sub en angles U_U fa temps que la busco per descarregar pero nomes la trobo aixi. Una llastima.

La història va sobre una nena "Sandy / Yumi" que de gran vol ser dibuixant de còmics.
I en el primer episodi es troba amb els follets Pic i Paco que no recordo el seu nom original en japonès XD. I aquests li donen la vareta màgica de les flors, amb la qual tot el que dibuixa es fa realitat per un temps limitat que el marca el medalló, quan aquest parpelleja és que la màgia està a punt de desaparèixer.
I tota la història gira al voltant de les seves aventures amb els seus amics i la màgia que fa per ajudar a la gent amb els seus dibuixos.

Edito que de casualitat e trobat lopening en español ^^

EDITO 2
En un foro de Saint Seiya en el que estoy se a hecho un concurso de chibis originales pero basados en la serie.

Ella es la chibi que e presentado para el torneo de chibis.
Lo que ya la e dibujado en normal y generado el totem de su armadura. (a decir verdad el totem lo hice nada mas terminarla a ella pero estado esperando a que se publicara el torneo y pasaran unos días antes de mostrarlo por mi galería ^^) Me han comentado que se parece a Bellota de Las chicas superpoderosas Z, aqui en España seria Cactus de las Super Nenas Z. Pero ni de lejos lo hice intencionadamente U_U para comenzar no me gustan las SuperNenasZ, mi hermana por el contrario le saco parecido a Ameria de Slayers, y tampoco lo hice adrede, eso nos hace ver la cantidad de personajes que se parecen en el mundillo solo ahí que poner en Google parecidos razonables del anime ^^ y salen una burrada. En fin, espero que os guste, pese a los parecidos razonables no intencionados.

Yo le e puesto por nombre Satsuki Miwa a la pequeña ^^

Al dibujarla hice diferentes versiones de ella, pero para el torneo mande una sin mascara y la otra con para que se la pudiera ver completa... aqui toda la gama de versiones que hice de ella. (clic para agrandar)

Y por ultimo el Totem de su armadura ^^ Morpho Blue, armadura de los caballeros al servicio de la diosa GAIA (madre tierra de la mitología griega también conocida por Gea)

Y aquí el Diagrama de ella con la armadura y el Totem ^^

Castalia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Dv 18 Gen - 19:07

ah doncs no coneixi la sèrie i sembla bonica ^^ maco l'opening!
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bunnyxsempre el Ds 19 Gen - 12:47

k waay tot Castalia, com m'agradaria dibuixar tan be com tu Content

Bunnyxsempre

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por eljuan368 el Ds 19 Gen - 16:29

que macos els dibuixos castalia me ha encantat
eljuan368

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por MaronJeanne el Dl 28 Gen - 20:32

que perfecteees! quin art que tens amb la tablet noia!
MaronJeanne

Nombre de missatges : 308
Punts : 2293

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Satsuki el Dt 29 Gen - 14:44

M'encanten *_*
Satsuki
Vigila que tampoc cal que creixis tant
Vigila que tampoc cal que creixis tant

Nombre de missatges : 57
Punts : 1876
Reputació : 20

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Castalia el Ds 2 Feb - 18:19

Gracies a totes ^^

Al final e guañat el concurs de Chibis ^^ y la Satsuki esta disoposada a tot ara que a sigut proclamada la mascota oficial de la seccio de fanarts y fanfics del foro ANSgroup ^^

Castalia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por NuryMaron el Ds 2 Feb - 21:09

enhorabona!!
NuryMaron

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por MaronJeanne el Dg 3 Feb - 12:33

que bee! Feliç
MaronJeanne

Nombre de missatges : 308
Punts : 2293

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: